Jij gaat zakken wie unne noob! Adderlijk gebroed!quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:21 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind het best erg dat jullie zo jaloers op mij zijn...maar ik kan er toch ook niks aan doen dat ik zo intelligent en bemiddeld ben?
Ten eerste ik denk dat het ,,eine noob "is , en het is addergebroedquote:Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef DR878 het volgende:
[..]
Jij gaat zakken wie unne noob! Adderlijk gebroed!![]()
Met-Yvana =quote:Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ten eerste ik denk dat het ,,eine noob "is , en het is addergebroed![]()
hoi knap en intellligentquote:
ik las eerst dat van 'ja deze hier yvana'quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Nouja het is toch niet meer dan normaal dat wij van het Vwo met zekere mate op het klootjesvolk neerkijken? Wij zijn de pareltjes van de samenleving heur![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 17:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoi knap, en intellligent jammer die arrogantie.
Elitisten feest? Een bedrijfsfeestje in een plaatselijk restaurant telt niet héquote:Op zondag 10 september 2006 18:08 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had laatst trouwens het ongenoegen om uitgenodigd te zijn op een elitisten-feest, en ben uit fatsoen toch maar effe gegaan. Maar tering, wat heb ik een hekel aan die "Ik heb een hoge functie/opleiding"-poppenkast.
Dat je op een goede plek terecht bent gekomen en/of de functie van je dromen hebt die ook nog eens goed verdien, dat gun ik iedereen van harte. Maar waarom dat eeuwige vertonen van denkbeeldige macht over andere mensen?
Dat soort mensen heb je overal.quote:Op zondag 10 september 2006 18:08 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had laatst trouwens het ongenoegen om uitgenodigd te zijn op een elitisten-feest, en ben uit fatsoen toch maar effe gegaan. Maar tering, wat heb ik een hekel aan die "Ik heb een hoge functie/opleiding"-poppenkast.
Dat je op een goede plek terecht bent gekomen en/of de functie van je dromen hebt die ook nog eens goed verdien, dat gun ik iedereen van harte. Maar waarom dat eeuwige vertonen van denkbeeldige macht over andere mensen?
Óf jij hebt nog nooit van Maikuuul gehoord óf je lijdt aan een maligne vorm van premature dementie.quote:Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ten eerste ik denk dat het ,,eine noob "[/b]![]()
quote:Nobody cares, Nobody loves you, and Nobody gives a shit.
jongentjes die dure woordjes tof vindenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:05 schreef DR878 het volgende:
[..]
Óf jij hebt nog nooit van Maikuuul gehoord óf je lijdt aan een maligne vorm van premature dementie.
Ik laat me niet klein maken door zo'n miezerig kind dat denkt iedereen op intellectueel niveau aan te kunnen.
![]()
quote:Ik laat me niet klein maken door zo'n miezerig kind dat denkt iedereen op intellectueel niveau aan te kunnen.
Voor jou zijn die woordjes duur ja, eey eey maar jij was toch zo slim? Moet je toch wel weten wat die dure woordjes betekenen he?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:10 schreef soppig het volgende:
[..]
jongentjes die dure woordjes tof vinden
bah
jongentjes die een het over zichzelf hebben
[..]
bah
Heb jij je woordenlijstje in je nederlands boek gevonden ?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:05 schreef DR878 het volgende:
[..]
Óf jij hebt nog nooit van Maikuuul gehoord óf je lijdt aan een maligne vorm van premature dementie.
Ik laat me niet klein maken door zo'n miezerig kind dat denkt iedereen op intellectueel niveau aan te kunnen.
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heb jij je woordenlijstje in je Nederlands boek gevonden ?. Je taalgebruik is niet natuurlijk, ik wed dat je 20 minuten nodig had om zo veel mogenlijk onconventionele woorden op te zoeken en samen te proppen in 1 zin
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |