Als die "slimheid" topics elke dag langskomen dan wil ik ze graag duidelijk maken dat ze moeten kappen daarmee want niemand cared daarom.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:21 schreef ruud.nl het volgende:
blijkbaar wel, anders opende je dit topic niet...
je zegt dat die topics niet kunnen schelen, en dan open je een topic om duidelijk te maken dat ze er mee moeten kappen omdat het je niet interesseert?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:23 schreef DR878 het volgende:
[..]
Als die "slimheid" topics elke dag langskomen dan wil ik ze graag duidelijk maken dat ze moeten kappen daarmee want niemand cared daarom.
Er bestaan ook mensen die WEL slim zijn maar die er niet van houden dat ze daarover gaan opscheppen, en dat zijn de ECHTE slimmerikken. Dus waarom zou ik jaloers zijn op deze gastenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:28 schreef slaapkamermug het volgende:
Haha TS is zooooo jaloers!! Het valt te erg op gewoon!:D
ik heb het iq van een doodgevroren visstickquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:31 schreef DR878 het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die WEL slim zijn maar die er niet van houden dat ze daarover gaan opscheppen, en dat zijn de ECHTE slimmerikken. Dus waarom zou ik jaloers zijn op deze gasten.
Omdat je er een topic over opent!quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:31 schreef DR878 het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die WEL slim zijn maar die er niet van houden dat ze daarover gaan opscheppen, en dat zijn de ECHTE slimmerikken. Dus waarom zou ik jaloers zijn op deze gasten.
Kennen vissticks doodvriezen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik heb het iq van een doodgevroren visstick![]()
Ik hoor bij die ene procent.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:39 schreef DR878 het volgende:
99% van Fok! is hoogopgeleid, en dan NOG heb je van die opscheppertjes!, waarom zou ik jaloers zijn ???een lage opleiding heb ik niet, maar daar wil ik het verder niet over hebben.
Waar haal jij deze briljante informatie vandaan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:39 schreef DR878 het volgende:
99% van Fok! is hoogopgeleid, en dan NOG heb je van die opscheppertjes!, waarom zou ik jaloers zijn ???een lage opleiding heb ik niet, maar daar wil ik het verder niet over hebben.
men neme de rechterduim, breng deze naar je mond, stop hem in je mond. Niet gaan duimen deze keer maar keihard zuigen, harder harder en wat daar ineens op in je hoofd...Goed gedaanquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:44 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Waar haal jij deze briljante informatie vandaan?
aan de louter briljante post geschiedenis van 99 van de 100 users die hij onderzocht heeft. De uitgebreidere statistieken staan in de bijlagen van het onderzoeksraport. (maikuul is niet een van de onderzochte gebruikers.)quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:44 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Waar haal jij deze briljante informatie vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |