Ik ben het 100% met je eens. Er is niets gebeurd, behalve wat droogneuken. Daar werden ze wel wat geil van, wat te horen was aan het gehijg. En ze hadden de hele tijd ook kleren aan trouwens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:03 schreef Annelies-G het volgende:
heb er wel een filmpje van gemaakt maar die is zo onduidelijk als wat![]()
Micheline en Semih weten het zeker, wij kunnen alleen maar radenga er geen wellus of nietus van maken , ieder zijn visie op het gebeuren
maar dat fillempie is niet goed, geeft de illusie dat er niks gebeurt is, de actie was twee minuten voor dat het fillempie begintquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
check streamverslagen, daar staat ie
En daarna gaan ze nog 5 minuten door met droogneuken terwijl ze kleren aan hebben en Micheline zegt 'Niet meer doen, straks denken ze nog dat we echt wat gedaan hebben".... en dan de teksten van Semih die ik al eerder postte???quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar dat fillempie is niet goed, geeft de illusie dat er niks gebeurt is, de actie was twee minuten voor dat het fillempie begint
Met photoshop bv. Of een ander fotoprogramma.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:05 schreef avonne het volgende:
[afbeelding]
so far, so good
maar hoe maak ik hem kleiner?
ik ben het met de iedereen zijn eigen interpretatie eens, maar iedereen die vanacht hier was toen het bezig was posste maar 1 reactie, ER WORD GENEUKT.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarna gaan ze nog 5 minuten door met droogneuken terwijl ze kleren aan hebben en Micheline zegt 'Niet meer doen, straks denken ze nog dat we echt wat gedaan hebben".... en dan de teksten van Semih die ik al eerder postte???
Nee, niets gebeurd.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens. Er is niets gebeurd, behalve wat droogneuken. Daar werden ze wel wat geil van, wat te horen was aan het gehijg. En ze hadden de hele tijd ook kleren aan trouwens.
Wat boeit het ook eigenlijk![]()
Daar is niets van te volgen. Die van vannacht was veel duidelijker dat er niets is gebeurd..... en dat er daarvoor iets zou zijn gebeurd is nog veel onwaarschijnlijker.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:11 schreef Annelies-G het volgende:
Filmpje is bar slecht , geluid is loeihard maar trek je conclusie's
http://s93.photobucket.com/albums/l47/Annelies-G/?action=view¤t=filmpje.flv
Dit was daarvoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is niets van te volgen. Die van vannacht was veel duidelijker dat er niets is gebeurd..... en dat er daarvoor iets zou zijn gebeurd is nog veel onwaarschijnlijker.
zonde dat de kwaliteit zo slecht is, maar dit was toch geen droogneuken kom op he.quote:
Dat wordt hier al heel snel gepost hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ben het met de iedereen zijn eigen interpretatie eens, maar iedereen die vanacht hier was toen het bezig was posste maar 1 reactie, ER WORD GENEUKT.
Men "ziet" wat ze " willen " zien, is mens eigenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt hier al heel snel gepost hoor.... Gewoon omdat ze dat zo graag willen ofzo. Dan roepen ze bij iedere beweging van een deken al 'Já, ze doen het!!'
Ik loop hier al wat langer mee op fok en weet hoe snel iedereen ervan overtuigd is dat er iets gaande is onder de dekens.
ik snap je verhaal, loop hier zelf nog maar heel kort mee, laten we er over ophouden, zo belangrijk is het nu ook weer niet iddquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt hier al heel snel gepost hoor.... Gewoon omdat ze dat zo graag willen ofzo. Dan roepen ze bij iedere beweging van een deken al 'Já, ze doen het!!'
Ik loop hier al wat langer mee op fok en weet hoe snel iedereen ervan overtuigd is dat er iets gaande is onder de dekens.
Inmiddels ook helemaal gezien. De suggestie wordt idd gewekt dat er meer gaande is, maar is volgens mij niet zo. Semih maakt die bewegingen omdat hij wel zin heeft. Micheline wil alleen niet.quote:
Jepquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Men "ziet" wat ze " willen " zien, is mens eigen
Goed planquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
laten we er over ophouden, zo belangrijk is het nu ook weer niet idd
Je bedoelt als Hilde is vertrokken ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:19 schreef schatje het volgende:
En toch denk ik dat Micheline een maandag de klos is.
Niet zo raar praten schatjequote:Op vrijdag 8 september 2006 14:19 schreef schatje het volgende:
En toch denk ik dat Micheline een maandag de klos is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |