True, maar hij heeft nu wel hele kleine oogjesquote:
Ben ik ff blij dat ik sliep dan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:27 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
True, maar hij heeft nu wel hele kleine oogjes
Gelukkig ook niet meer zo zingerig, ik denk dat 'ie wel 150 keer H6 heeft gezongen vannacht.
er is toch niks gebeurd???????'quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Je zou maar een kind van Monique zijn en voor school nog even de streams aanzetten.![]()
Het gemiddelde IQ van de wakkere mensen op de streams daalt 30 puntenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:28 schreef Kinga het volgende:
Oh nee he. Hilde is wakker.
Bij hanff ligt 3 er ook uitquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
S3 doet het niet meer hier(ik gebruik Garnier)
Op de Talpa site zelf (4 streams) werkt wel allesquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
Hier ook niet (ik gebruik bbroy)quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
Toch vreemd om mamma met een andere man in bed te zien liggen als je 12 bent, vind je niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef n1ek het volgende:
[..]
alleen in haar bed in slaap gevallen, maja als dat al wat is, dan mag niks nee
Ze ging zelf eruit en in de kamer liggen, maja drank he, dat is wel moeilijk uitleggenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:31 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Toch vreemd om mamma met een andere man in bed te zien liggen als je 12 bent, vind je niet?
Ik ook niet. Wat stond er ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:31 schreef n1ek het volgende:
ze zien die hele melding op de tv niet
en mocht er wel wat gebeuren betekend dat ook iets over haar huidige relatiequote:Op vrijdag 8 september 2006 12:31 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Toch vreemd om mamma met een andere man in bed te zien liggen als je 12 bent, vind je niet?
Laat ze lekker creperenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:34 schreef Kinga het volgende:
Waarom mogen ze die schuifdeur niet open doen, om een beetje te luchten, en dan gewoon niet naar buiten gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |