Vrij weinig, één van de systemen ligt er uit, dus doe ik maar wat ordertjes afwijzenquote:

Je DP gaat weg als je een boss kilt. Dus na het killen gaat je DP weg, om te zorgen dat je health op peil blijft moet je switchen van wapen. Zoals DarkY zegt. Hoe het precies werkt zou ik ook niet weten, ik heb (nog) geen 55hp monk.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:22 schreef mips het volgende:
waardoor komt dat dat je met 15% en Ghial kill op -6% staat? die snap ik niet?![]()
(ben natuurlijk wel blond, maar gelukkig zijn jullie behulpzaam)
edit:
aha... vanwege de boss bonus....![]()
ik snappum... mooi... dat wordt vanavond weer proberen![]()

Rommel man! Zijn net protegé's van Toshiba.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:16 schreef DarkY.NL het volgende:
ik ben bezig met 2 laptops te testen als we die in de toekomst gaan aanschaffen.
Een fujitsu si 1520 en een t4210

Je krijgt per 75 xp weer 1% minder DP. ALs je in je eentje bent kan een boss aardig wat XP leveren. Vandaarquote:Op woensdag 13 september 2006 13:22 schreef mips het volgende:
waardoor komt dat dat je met 15% en Ghial kill op -6% staat? die snap ik niet?![]()
edit:

weer een noob ghial farmerquote:Op woensdag 13 september 2006 13:22 schreef mips het volgende:
edit:

Mits je hem weer makkelijk kan verkopen uiteraard...quote:Op woensdag 13 september 2006 13:45 schreef Borreke het volgende:
[..]
weer een noob ghial farmer
ach ja, het is wel snel geld verdienen

Ik hier wel, heb mijn image klaar, er moet alleen een printer in, maar die is nog niet geconfigureerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:59 schreef torn_Machina het volgende:
Vervelen we ons ofzo?. Aan die smilie overkill te zien wel.![]()

Kopje koffie erbij.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:18 schreef DarkY.NL het volgende:
DarkY zit lekker windows te installeren op de laptops

Kan niet, één van de systemen die we nodig hebben ligt er uit. Ik zit al vanaf 09.23 een beetje aan te kloten hierquote:Op woensdag 13 september 2006 14:51 schreef EricG het volgende:
Ga 's werken stelletje luie honden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |