OK tel de fouten. Dit is gewoon belachelijk.quote:Gbruiker kan niet inloggen. Kunnen jullie miscien even lang gaan om te kijken watt er aan de hand is
Deze nummer???quote:Meneer geeft pcnummer op maar deze nummer klopt niet
Nee de tweede lijns is leuk....quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:56 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nee de tweede lijns is leuk....
mijn call: Gebruiker kan niet inloggen. error: geen verbinding met netwerk. gebruiker heeft de kabels gecontrolleerd en denkt dat het goed zit. Een reboot hielp niet. Zijn account is niet gelocked. Kunnen jullie kijken of de kabels er goed in zitten ?
en gelukkig krijg ik dan het volgende antwoord: heeft de gebruiker al zijn computer opnieuw opgestart? is zijn wachtwoord niet verlopen?????!!!! Eerst onderzoeken voordat je doorzet!!!
mja,lezen van een call is echt te moeilijk voor de nerds....
Gelukkig zit ik op de 3de lijns dus dat scheelt weerquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:56 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
mijn call: Gebruiker kan niet inloggen. error: geen verbinding met netwerk. gebruiker heeft de kabels gecontrolleerd en denkt dat het goed zit. Een reboot hielp niet. Zijn account is niet gelocked. Kunnen jullie kijken of de kabels er goed in zitten ?
en gelukkig krijg ik dan het volgende antwoord: heeft de gebruiker al zijn computer opnieuw opgestart? is zijn wachtwoord niet verlopen?????!!!! Eerst onderzoeken voordat je doorzet!!!
Die is inderdaad ook om te huilen jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:56 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik dan nog niet het ergste. Maar een beetje algemeen taalgebruik, het bekijken of wat je geschreven hebt wel klopt en dan ook nog een keer een call zo onvolledig afleveren dat ik er niet eens wat mee kan is gewoon te triest voor woordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:00 schreef Mickeys het volgende:
Proest.. nee oplossingen van 2e cq 3e lijns ICT'ers is om over naar huis te schrijven... en dan als oplossing er in zetten dat ze beter uit haar doppen moet kijken.. nee das handig.. zal het doorgeven.. Zucht
Ja idd. die krijg ik ook om de haverklap hahaha.. zet ik m trug. Bril af te halen bij de helpdesk.. zijn ze not ammused.. nu duh.. ik wel zeker?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:56 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nouja, ik probeer in ieder geval nog een call uit te zoeken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
3de lijns zijn nog erger want die denken dat ze het ook daadwerkelijk weten...
Voor zover ik weet is dat script er wel. Bepaalde calls gaan ook gewoon weer terug naar de helpdesk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lever als 2e lijns een script aan wat de eerste lijns helemaal moet doorlopen voordat de calls naar jou komen. Is de call dan nog niet compleet is het je eigen schuld (staat niet in het script) of is het niet compleet ingevult en dan gaat ie weer terug naar de eerste lijns.
Wij werken met Servicecenter, en daar heb je de standaardcalls. Die moet eerst volledig ingevuld worden. Werkt prima zoquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lever als 2e lijns een script aan wat de eerste lijns helemaal moet doorlopen voordat de calls naar jou komen. Is de call dan nog niet compleet is het je eigen schuld (staat niet in het script) of is het niet compleet ingevult en dan gaat ie weer terug naar de eerste lijns.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:13 schreef teamlead het volgende:
ja hoor
User stuurt mail, user krijg melding "you don't have permission to send to this recipient";
user had zichzelf op BCC
call komt terug: "het is niet gebruikelijk jezelf op bcc te zetten"; call closed
wtf?
2e lijns
je moet alleen er voor zorgen dat je call niet te veel ping pong gaat spelen. Gewoon even bellen wil soms wel helpen. Alhoewel je soms ook weer nare gesprekken krijgt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja idd. die krijg ik ook om de haverklap hahaha.. zet ik m trug. Bril af te halen bij de helpdesk.. zijn ze not ammused.. nu duh.. ik wel zeker?
gewoon nagaan of het er is, en anders is een persoonlijk gesprek met de persoon die het doorzet of de team leader ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nouja, ik probeer in ieder geval nog een call uit te zoeken.
[..]
Voor zover ik weet is dat script er wel. Bepaalde calls gaan ook gewoon weer terug naar de helpdesk.
Niet bepaald professioneel...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja idd. die krijg ik ook om de haverklap hahaha.. zet ik m trug. Bril af te halen bij de helpdesk.. zijn ze not ammused.. nu duh.. ik wel zeker?
Idd.. en dan oplossing geven als volgt:quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
3de lijns zijn nog erger want die denken dat ze het ook daadwerkelijk weten...
Peregrine ISDM Servicecenter I quess? Niet mijn favoriet. Irritant inconsequent pakket.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:25 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wij werken met Servicecenter, en daar heb je de standaardcalls. Die moet eerst volledig ingevuld worden. Werkt prima zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |