Precies, dus gewoon eten en niet zeuren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
ja als je zo gaat denken ben ik wel verplicht om dat brood te eten![]()
Want zoals in de OP staat, was ik wel naar de appie of naar de mac gegaan als ik niet allleen was hier![]()
Klopt, alleen staat mijn moeder altijd heel erg vroeg op. Ik heb het ook nooit gevraagd ofzo, zij doet het vanzelf. Toen ik voor mijn werk eerder op moest dan mijn moeder smeerde ik het uiteraard wel zelf*quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als jij zelf je boterhammen smeerde kon je moeder 5 minuten langer uitslapen, luie vlegel![]()
Het is gebraden kipfiletquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:30 schreef hav0c het volgende:
Wat voor vlees? Paardelul. Ownee, Paardenlul is het nu toch?
Jij stelt het wel heel erg zwart-witquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:31 schreef P-azz het volgende:
[afbeelding]
OF
[afbeelding]
Welke prefereer jij Nawien?
Wel zeurenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:31 schreef appelsap het volgende:
[..]
Precies, dus gewoon eten en niet zeuren.
Da's toch best goed te eten?quote:
nee, ik ben meedenkend. Aangezien jij niet eens je eigen brood kan smeren, moet ik je makkelijke vragen stellen met hooguit twee antwoorden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij stelt het wel heel erg zwart-wit![]()
Zeker, probleem is alleen dat ik dit bijna 6 jaar eet. Elke week, zeker wel 3x. Nu is het genoegquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Da's toch best goed te eten?
Dan doe je hagelslag op je brood. Da's weer eens wat anders dan vlees en kaas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zeker, probleem is alleen dat ik dit bijna 6 jaar eet. Elke week, zeker wel 3x. Nu is het genoeg![]()
Vraad dan eens om ham, kalkoenfilet, fricandeauquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zeker, probleem is alleen dat ik dit bijna 6 jaar eet. Elke week, zeker wel 3x. Nu is het genoeg![]()
van mij mag je hem hebben. Wat voor broodbeleg heb jij?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
lekker
Geef mij die boterham maar.
Is er nu geen kantine meer?
Dubbele boterham met pindakaas met hagelslagquote:
Euhm waar zie jij staan dat ik mijn brood niet kan smeren?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:33 schreef P-azz het volgende:
[..]
nee, ik ben meedenkend. Aangezien jij niet eens je eigen brood kan smeren, moet ik je makkelijke vragen stellen met hooguit twee antwoorden.![]()
Jaaa boterhammen ruilen! Dat deden wij vroeger bij de kleutersquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
van mij mag je hem hebben. Wat voor broodbeleg heb jij?![]()
Dat hebben we niet meer. Dat at ik toen ik klein was. Nu hebben wij " volwassen" belegquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:35 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dan doe je hagelslag op je brood. Da's weer eens wat anders dan vlees en kaas.
1. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:36 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm waar zie jij staan dat ik mijn brood niet kan smeren?![]()
Ik hoef het alleen niet te doen![]()
Ik ga het ook beter doen. Mijn ouders gaan a.s dinsdag op vakantie. Een complete reorganisatie in dat huisquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:36 schreef Sebash het volgende:
Dude, ik smeerde mijn eigen brood al vanaf groep 8.
Als je zeikt moet je het zelf (beter) doen, d0h
Tot zover de meedenkendheidquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:37 schreef P-azz het volgende:
[..]
1. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
2. Eten wat de pot schaft
DUS OPVRETEN!![]()
hehe ik ruilde nooit, omdat ik toen wel altijd lekker beleg hadquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jaaa boterhammen ruilen! Dat deden wij vroeger bij de kleuters
*nostalgie +1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |