quote:
Ik ben niet ondankbaar, ik vind het fijn dat ik het zelf niet hoef te doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:18 schreef Agiath het volgende:
Ondankbare hond, als ik je moeder was zou ik je kapot slaan
ok! luister: Pak die doos. Stop die brood in die doos.Schrijf met BIC pen briefje: "Lieve kindertjes van Afrika, mijn naam is Nawien. En ik sturen jullie mijn brood, omdat ik te kieskeurig ben. Mijn moeder heeft deze boterhammen met verse kaas en vleesjes gemaakt voor ik. Maar ik lust niet meer, ik moet al drie dagen diezelfde eten!! Daarom ik sturen jullie deze boterhammen. Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Nawien het volgende:
GVD zit je op je werk en denk je ff wat boterhammen te eten.
Dus ik pak de door mijn moeder gesmeerde boterhammen uit de tas. Ik zit te hopen op lekker beleg. Wat krijg ik, godverdomme. Bruin brood met kaas en vlees. GVD dat had ik gisteren al, en eergisteren ook. Ik kan ook niet ff snel naar de mac of appie omdat ik hier alleen ben. AAARGHHHH KANKER BROOD
![]()
Het probleem is dat ik bijna al het beleg niet lust omdat ik het te vaak heb gegeten. het beleg wat wel lekker is kan je weer niet meenemen omdat het na een paar uur niet meer te vreten isquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:19 schreef appelsap het volgende:
Dan maak je je eten zelf.
Dan moet je klagen bij je mamie, misschien krijg je dan een keer een danoontje mee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben niet ondankbaar, ik vind het fijn dat ik het zelf niet hoef te doen. Maar dat neemt niet weg dat het ranzig is wat ik nu heb
![]()
En vervolgens sterven ze aan de schimmel die er dan op zit. Goed planquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:23 schreef P-azz het volgende:
[..]
ok! luister: Pak die doos. Stop die brood in die doos.Schrijf met BIC pen briefje: "Lieve kindertjes van Afrika, mijn naam is Nawien. En ik sturen jullie mijn brood, omdat ik te kieskeurig ben. Mijn moeder heeft deze boterhammen met verse kaas en vleesjes gemaakt voor ik. Maar ik lust niet meer, ik moet al drie dagen diezelfde eten!! Daarom ik sturen jullie deze boterhammen. Eet smakelijk!
Plak die doos dicht. Doet er veel postzegels op, liefst van de Bea's die je fijn ken likke. Schrijf met dikke zwarte stift: Voor die arme kindjes in Afrika, en dan die adresje erbij. Als je klaar bent met die werkjes van je, loop je langs die postkantoor en geef die doos af! Succes
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Smeer uw eigen brood lamzak
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik bijna al het beleg niet lust omdat ik het te vaak heb gegeten. het beleg wat wel lekker is kan je weer niet meenemen omdat het na een paar uur niet meer te vreten is![]()
Ja dat zal helpenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:24 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dan moet je klagen bij je mamie, misschien krijg je dan een keer een danoontje mee.
Dudequote:Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Nawien het volgende:
Dus ik pak de door mijn moeder gesmeerde boterhammen uit de tas.
Dus als ik een broodje stront voor je maak gratis eet jij het ook op zonder te morren?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:24 schreef Maisnon het volgende:
Lambal, zeiken op iets waar je geen moeite voor hebt moeten doen
Zoals?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:25 schreef appelsap het volgende:
Zoals
Ik ben 20, maar mijn moeder staat vroeg opquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dude
Hoe oud ben je nou helemaal?
Ja maar dat kan niet, wat zou je dan willen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zoals?
het liefst zou ik warme maaltijd eten, maar dat kan niet omdat er hier geen kantine is.
Denk aan rijst/aardappels met vlees en groenten![]()
godsamme! Bel dan maar een psychiater, maak daar een afspraak en bel ook ff een pizzeria. bestel je maar bij de bezorgturk. Ondankbare depressieve luilakquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
En vervolgens sterven ze aan de schimmel die er dan op zit. Goed plan![]()
Als jij zelf je boterhammen smeerde kon je moeder 5 minuten langer uitslapen, luie vlegelquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben 20, maar mijn moeder staat vroeg op![]()
ja als je zo gaat denken ben ik wel verplicht om dat brood te etenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:28 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet, wat zou je dan willen?
geen contant geldquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:28 schreef P-azz het volgende:
[..]
godsamme! Bel dan maar een psychiater, maak daar een afspraak en bel ook ff een pizzeria. bestel je maar bij de bezorgturk. Ondankbare depressieve luilak![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |