abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:11:21 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41610021
Is eindelijk die stoffige presentatie op mijn werk klaar (1.5 uur) beetje aandachtig luisteren.
Denk je mooi het is klaar we kunnen weg.

Maar dan.....maar dan.....: "Zijn er nog vragen?"

Er is altijd wel een persoon aanwezig die een ingewikkelde / onduidelijke vraag stelt.

Gevolg dat het altijd weer een half uur uitloopt. Want dan zijn er weer andere collega's die moeten reageren op de vraag van die andere collega.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_41610188
Je kan toch ook gewoon weggaan
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_41610206
Hoort erbij.
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:22:25 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41610238
Ik zou het persoonlijk erger vinden als je niks kunt vragen.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_41610269
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Razor21 het volgende:
Is eindelijk die stoffige presentatie op mijn werk klaar (1.5 uur) beetje aandachtig luisteren.
Denk je mooi het is klaar we kunnen weg.

Maar dan.....maar dan.....: "Zijn er nog vragen?"

Er is altijd wel een persoon aanwezig die een ingewikkelde / onduidelijke vraag stelt.

Gevolg dat het altijd weer een half uur uitloopt. Want dan zijn er weer andere collega's die moeten reageren op de vraag van die andere collega.

Ook hekel aan... Mocht ik echt iets niet snappen ga ik achteraf wel naar die collega toe...
pi_41610290
Gewoon naar je volgende afspraak gaan
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:44:05 #7
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41610749
En 't zijn vaak steeds dezelfde kutjosti's die nog vragen hebben in vergaderingen bij de rondvraag of bij presentaties.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_41610764
Sommige mensen maken er inderdaad een sport van om altijd iets te zeggen te hebben
pi_41610781
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:44 schreef Mr.J het volgende:
En 't zijn vaak steeds dezelfde kutjosti's die nog vragen hebben in vergaderingen bij de rondvraag of bij presentaties.
en als er antwoord op gegeven wordt, dan gaan ze er nog verder op in... alsof het nu niet nog duidelijker is... en de meest idiote vragen, die nergens op slaan...
pi_41610814
quote:
True true true .

Bij mij gaat het vaak over grafische dingen en dan hebben ze altijd van die vragen als "waarom heb je dat zo gedaan? En waarom niet op deze manier? Dat lijkt mij mooier".
Rot op met die kutvragen . Wat jij mooi vindt hoeft een ieder ander nog niet mooi te vinden.
Maar die vragen wekken dan wel altijd weer een discussie die weer lannnngggg duurt.
pi_41611523
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:45 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

en als er antwoord op gegeven wordt, dan gaan ze er nog verder op in... alsof het nu niet nog duidelijker is... en de meest idiote vragen, die nergens op slaan...
Tja...
pi_41611689
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:47 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

True true true .

Bij mij gaat het vaak over grafische dingen en dan hebben ze altijd van die vragen als "waarom heb je dat zo gedaan? En waarom niet op deze manier? Dat lijkt mij mooier".
Rot op met die kutvragen . Wat jij mooi vindt hoeft een ieder ander nog niet mooi te vinden.
Maar die vragen wekken dan wel altijd weer een discussie die weer lannnngggg duurt.
Herkenbaar inderdaad. Maar goed, sommige mensen kunnen zogenaam altijd alles beter en daar wordt je zo ontzettend moe van.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:24:01 #13
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41611728
Op mijn HBO opleiding hadden we ook wel eens presentaties. Het zinnetje "zijn er nog vragen?" betekende dan dat je vervolgens applaus kreeg en weer mocht gaan zitten.
Heel irritant, want er werd niet eens gelegenheid gegeven wanneer er wél vragen geweest zouden zijn, om ze te stellen.
pi_41611738
quote:

De frustratie
*herkent
pi_41612015
Ik stel ook altijd vragen aan het eind van de presentatie

Dan lijkt het net alsof ik het interessant vond, erover na denk en meer wil weten.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_41612026
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik stel ook altijd vragen aan het eind van de presentatie

Dan lijkt het net alsof ik het interessant vond, erover na denk en meer wil weten.
Lijkt zo, maar dat is het dus niet?
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:41:17 #17
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41612091
zoiets hadden wij ook.
ook een ontzettend saaie presentatie.
na bijna 2 uur is het voorbij.
en ja hoor een streber gaat vragen stellen.

ik zei net iets te had in mezelf: " Houd je bek kutsnol"

ze was wel stil daarna
ik ben lief :)
pi_41612103
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:38 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Lijkt zo, maar dat is het dus niet?
duhh, meestal snap ik er geen hol van
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:05:19 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41612719
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:44 schreef T1andonly het volgende:
Sommige mensen maken er inderdaad een sport van om altijd iets te zeggen te hebben
die types leven in de veronderstelling dat ze alleen maar serieus genomen worden als ze een vraag gesteld hebben. Of dat een ontstellend triviale vraag is, maakt dan natuurlijk niet uit - ze hebben tenminste iets gevraagd!
De pest is dat dit door veel mensen ook zo wordt opgevat... 'zo, die is begaan met zijn werk! die vraagt tenminste wat!'
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:18:41 #20
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41613049
Ik zorg dat ik nooit vragen heb, en nooit vragen oproep.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')