Ook hekel aan... Mocht ik echt iets niet snappen ga ik achteraf wel naar die collega toe...quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Razor21 het volgende:
Is eindelijk die stoffige presentatie op mijn werk klaar (1.5 uur) beetje aandachtig luisteren.
Denk je mooi het is klaar we kunnen weg.
Maar dan.....maar dan.....: "Zijn er nog vragen?"
Er is altijd wel een persoon aanwezig die een ingewikkelde / onduidelijke vraag stelt.
Gevolg dat het altijd weer een half uur uitloopt. Want dan zijn er weer andere collega's die moeten reageren op de vraag van die andere collega.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:44 schreef Mr.J het volgende:
En 't zijn vaak steeds dezelfde kutjosti's die nog vragen hebben in vergaderingen bij de rondvraag of bij presentaties.
True true truequote:Op vrijdag 8 september 2006 10:44 schreef Mr.J het volgende:
En 't zijn vaak steeds dezelfde kutjosti's die nog vragen hebben in vergaderingen bij de rondvraag of bij presentaties.
Tja...quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:45 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]en als er antwoord op gegeven wordt, dan gaan ze er nog verder op in... alsof het nu niet nog duidelijker is... en de meest idiote vragen, die nergens op slaan...
Herkenbaar inderdaad. Maar goed, sommige mensen kunnen zogenaam altijd alles beter en daar wordt je zo ontzettend moe van.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
True true true.
Bij mij gaat het vaak over grafische dingen en dan hebben ze altijd van die vragen als "waarom heb je dat zo gedaan? En waarom niet op deze manier? Dat lijkt mij mooier".
Rot op met die kutvragen. Wat jij mooi vindt hoeft een ieder ander nog niet mooi te vinden.
Maar die vragen wekken dan wel altijd weer een discussie die weer lannnngggg duurt.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:44 schreef Mr.J het volgende:
Lijkt zo, maar dat is het dus niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik stel ook altijd vragen aan het eind van de presentatie
Dan lijkt het net alsof ik het interessant vond, erover na denk en meer wil weten.
duhh, meestal snap ik er geen hol vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lijkt zo, maar dat is het dus niet?
die types leven in de veronderstelling dat ze alleen maar serieus genomen worden als ze een vraag gesteld hebben. Of dat een ontstellend triviale vraag is, maakt dan natuurlijk niet uit - ze hebben tenminste iets gevraagd!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:44 schreef T1andonly het volgende:
Sommige mensen maken er inderdaad een sport van om altijd iets te zeggen te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |