abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:44:46 #1
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41609436
Dus ik ging vanmorgen naar m'n werk he. Mijn auto staat op de oprit, die van mijn vriendin erachter.
Er passen dus 2 auto's op.
Dus ja, ik kan niet weg he, zonder haar auto even opzij te zetten.
Ik rij ik even haar auto weg, en zet hem eventjes op straat (niemand last van, geen doorgaande weg, maar een pleintje) Als er iemand besluit met zijn auto weg te gaan, om ook te gaan werken ofzo, kan hij/zij dus ook via de andere kant van het speelveldje, niks aan de hand.

Dus ja, in zet hem daar even neer en loop naar m'n eigen auto. In de tussentijd komt daar een dikke huismoeder langsgefietst met een van haar kinderen.
Zegt die chagrijnige mevrouw "nou die staat hier ook lekker geparkeerd midden op straat "
Maar niet direct tegen mij, maar meer alsof ze in zichzelf, of tegen dat kind praatte. Want ze zag mij niet. Ze had trouwens ruimte genoeg om er langs te fietsen met haar dikke lichaam.

Dus ik denk zo van: wtf zij denkt echt dat iemand zijn auto zomaar op straat parkeert Zij heeft echt niet in de gaten dat die daar maar een halve minuut staat om met de andere weg te kunnen

Klacht: mensen die hun hersens niet gebruiken, en denken dat iemand (de hele nacht) zijn auto parkeert midden op de weg
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_41609526
Die vrouw was gewoon chagrijning omdat ze in alle vroegte uit best moest om haar kroost in de kleren te krijgen, ontbijt te geven en vervolgens de hele zwik naar school te rijden, terwijjl ze liever in bed lag.

Ja, of een auto had om al die kinderen mee naar school te brengen
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:49:24 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41609542
Ja maar die huisvrouwen zorgen er wel mooi voor dat belspelletjes op sbs6 enzo heel goed bekeken worden en dat Tell-sell niet failliet is.

Dus ze hebben wel degelijk een nuttige, maatschappelijke functie
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:49:51 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41609557
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:48 schreef Natalie het volgende:
Die vrouw was gewoon chagrijning omdat ze in alle vroegte uit best moest om haar kroost in de kleren te krijgen, ontbijt te geven en vervolgens de hele zwik naar school te rijden, terwijjl ze liever in bed lag.

Ja, of een auto had om al die kinderen mee naar school te brengen
Oh ja, ze zijn nog lui en dom ook die huisvrouwen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:53:22 #5
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41609644
Ze is altijd chagrijnig. Althans tegen de jongelui als ons.
Als ik hoi roep tegen haar, trekt ze haar mond nooit open.
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:53:46 #6
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41609656
ja best kansloos van dat dikke mokkel
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_41609666
Dan moet je je bek naar haar open trekken man...... of denk je dat ze ook op FOK! zit?
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:01:06 #8
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41609813
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:54 schreef Rekkie het volgende:
Dan moet je je bek naar haar open trekken man...... of denk je dat ze ook op FOK! zit?
Nee meneer rekkie,
ik hoorde het tegen haar kind, of tegen zichzelf zeggen.
Ze zag mij niet, want ik stond als het ware verdekt opgesteld onder de carport.
Kon ik gelijk inde gaten houden of ze er niet tegenaan reed ofzo.

Groetjes,
Henny

oja, ik denk niet dat haar hersencapaciteit het toelaat een pc te besturen.
pi_41609966
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:01 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Nee meneer rekkie,
ik hoorde het tegen haar kind, of tegen zichzelf zeggen.
Ze zag mij niet, want ik stond als het ware verdekt opgesteld onder de carport.
Kon ik gelijk inde gaten houden of ze er niet tegenaan reed ofzo.

Groetjes,
Henny

oja, ik denk niet dat haar hersencapaciteit het toelaat een pc te besturen.
Ik bedoel dus, dat je had moeten zeggen.... hé huisvrouw-hoer.... bekke houwe en niet tegen mij auto praten met je rotkop.... !!!!!!!!!!EINZ!!!!!!!!!!!!!! PWND ROFFEL!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:27:52 #10
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_41610350
Gewoon meewarig schudden en iets mompelen van dat jij tenminste een auto hebt om op straat te parkeren....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:45:48 #11
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41612215
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef Henny_Huisman het volgende:
...
Dus ik denk zo van: wtf zij denkt echt dat iemand zijn auto zomaar op straat parkeert Zij heeft echt niet in de gaten dat die daar maar een halve minuut staat om met de andere weg te kunnen
...
je gaat er dus vanuit dat zij aan die geparkeerde auto wel kan zien dat die er maar een halve minuut zal staan?
Niet om partij te trekken voor betreffende vadsige hausfrau, maar ieder verhaal heeft natuurlijk altijd 2 kanten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:29:53 #12
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41613346
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

je gaat er dus vanuit dat zij aan die geparkeerde auto wel kan zien dat die er maar een halve minuut zal staan?
Niet om partij te trekken voor betreffende vadsige hausfrau, maar ieder verhaal heeft natuurlijk altijd 2 kanten.
Jawel hoor.
Dat vrouwtje komt hier nogal eens een keer langsgefiets, dus ik mag aannemen dat ze deze auto al vaker op de stoep heeft zien staan.
En het dus niet gebruikelijk is om deze asociaal op straat te zetten.
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:36:34 #13
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_41613493
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Dat vrouwtje komt hier nogal eens een keer langsgefiets, dus ik mag aannemen dat ze deze auto al vaker op de stoep heeft zien staan.
Volgende keer dwars midden op straat parkeren en daar waar ze langs moet fietsen strooi je wat punaises (doosje)

Kan ze duwen met dr kid en fiets, zeg vervolgens op je vriendelijkste toon : gooeeeie morguh!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:27:00 #14
94676 Garisson72
pi_41614850
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Kortom: zelfs het leven van Henny Huisman gaat niet over rozen...
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:25:18 #15
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41622438
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:27 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Kortom: zelfs het leven van Henny Huisman gaat niet over rozen...
Precies
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:36:17 #16
94676 Garisson72
pi_41622739
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:25 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Precies
och knulleke toch.
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:37:56 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41622791
Dat gebeurd hier zo vaak in onze wijk :/ parkeert iemand voor effe ( half uurtje ) zijn auto half op de weg en half op de parkeerplaats
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41623107
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja best kansloos van dat dikke mokkel
dik zijn is sowiezo kansloos
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:53:11 #19
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_41623188
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef Henny_Huisman het volgende:
Dus ik ging vanmorgen naar m'n werk he. Mijn auto staat op de oprit, die van mijn vriendin erachter.
Er passen dus 2 auto's op.
Dus ja, ik kan niet weg he, zonder haar auto even opzij te zetten.
Ik rij ik even haar auto weg, en zet hem eventjes op straat (niemand last van, geen doorgaande weg, maar een pleintje) Als er iemand besluit met zijn auto weg te gaan, om ook te gaan werken ofzo, kan hij/zij dus ook via de andere kant van het speelveldje, niks aan de hand.

Dus ja, in zet hem daar even neer en loop naar m'n eigen auto. In de tussentijd komt daar een dikke huismoeder langsgefietst met een van haar kinderen.
Zegt die chagrijnige mevrouw "nou die staat hier ook lekker geparkeerd midden op straat "
Maar niet direct tegen mij, maar meer alsof ze in zichzelf, of tegen dat kind praatte. Want ze zag mij niet. Ze had trouwens ruimte genoeg om er langs te fietsen met haar dikke lichaam.

Klacht: mensen die hun hersens niet gebruiken, en denken dat iemand (de hele nacht) zijn auto parkeert midden op de weg
Twee auto`s, klagen, wat nu dik, je stapt zelf met je luie reet in een auto, wat wil je nu vertellen, totaal van de wereld jij, word volwassen.
Copyright 31 January 1693
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_41623351
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:53 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Twee auto`s, klagen, wat nu dik, je stapt zelf met je luie reet in een auto, wat wil je nu vertellen, totaal van de wereld jij, word volwassen.
Had nu eerst eens gevraagd of hij in zijn woonplaats werkte
Dan had hij niet meer de smoes van heel ver moeten rijden kunnen gebruiken...
Die had ik namelijk net willen vragen.
Spelbreker
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 8 september 2006 @ 18:23:18 #21
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_41624009
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef paddy het volgende:

[..]

Had nu eerst eens gevraagd of hij in zijn woonplaats werkte
Dan had hij niet meer de smoes van heel ver moeten rijden kunnen gebruiken...
Die had ik namelijk net willen vragen.
Spelbreker
Whatever, gaat hij toch met zijn luie reet in de file staan, verwende mensen die zich niet in andere mensen kunnen verplaatsen, je word ook gestoord van al die schijt auto`s overal en altijd, die (de bestuurders dan) denken het alleenrecht te hebben. Vooral dat dikke (zijn uitspraak) stoort mij erg, tekende het gedachtengoed van iemand al, totaal van de wereld dus, met ikke ikke ikke bezig.
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_41624145
wow henny huisman... ik keek vroeger altijd naar die show van jou!
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:36:16 #23
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41626105
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:53 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

2 auto's is tegenwoordig heel normaal hoor.
Of ga jij 's morgens op je fietsje naar je werk. Door weer en wind
En ik sta nooit in de file.
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:53:35 #24
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_41626623
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:36 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

2 auto's is tegenwoordig heel normaal hoor.
Of ga jij 's morgens op je fietsje naar je werk. Door weer en wind
En ik sta nooit in de file.
Te zielig dit, totaal van de (echte) wereld.

En ik ga inderdaad door weer en wind met mijn fiets naar het werk, is hier overigens maar 10 minuten fietsen vandaan, vandaar ga ik op pad met de vrachtwagen, allemaal in de buurt gelukkig, file`s op de grote wegen geen last meer van, heel lang gedaan(18 jaar, Nationaal en Internationaal), maar mijn god wat beklaag ik die mensen die elke dag weer in die rot file`s op weg naar hun werk staan, heb er echt medelij mee, werk in de buurt zoeken was voor mij echt de oplossing, ben ook blij dat ik deze stap 4 jaar geleden heb genomen. Alleen het gevoel al, hoe lang zal het oponthoud morgen weer wezen heen of terug is al een enorme bevrijding.

[ Bericht 13% gewijzigd door Bobby18 op 09-09-2006 08:13:29 ]
Make Love not War.
pi_41626717
Bobby? Nu doe je het zelf ook. (denigreren dus)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:09:26 #26
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_41627097
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:56 schreef paddy het volgende:
Bobby? Nu doe je het zelf ook. (denigreren dus)
Denigreren niet, kan alleen niet begrijpen dat er mensen zijn die niet willen (of kunnen) begrijpen dat er ook nog normale mensen zijn, te dik of niet te dik (dat stoort mij, die uitlating) die een "gewoon" leventje hebben, haar kindjes naar school brengt(zonder die kut auto) en hij daarop afgeeft, hij weet niet beter, van de wereld af verwent nest dus voor mij(nog steeds vanwege die uitlating van te dik). Met zijn twee auto`s, word er gelukkig mee en probeer zelf eens kinderen op te voeden(zullen dat soort figuren wel weer laten doen want werk gaat voor de kinderen). Hopeloos dit soort mensen voor mij.
Make Love not War.
pi_41627218
Feitelijk heb je zelf dus een kuthumeur en projecteer je dat op een hard werkende huisvrouw.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:20:18 #28
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41627435
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:09 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Denigreren niet, kan alleen niet begrijpen dat er mensen zijn die niet willen (of kunnen) begrijpen dat er ook nog normale mensen zijn, te dik of niet te dik (dat stoort mij, die uitlating) die een "gewoon" leventje hebben, haar kindjes naar school brengt(zonder die kut auto) en hij daarop afgeeft, hij weet niet beter, van de wereld af verwent nest dus voor mij(nog steeds vanwege die uitlating van te dik). Met zijn twee auto`s, word er gelukkig mee en probeer zelf eens kinderen op te voeden(zullen dat soort figuren wel weer laten doen want werk gaat voor de kinderen). Hopeloos dit soort mensen voor mij.
Ik heb maar 1 auto, en mijn vriendin heeft er ook 1. En ja kan ik het helpen dat die vrouw én dik is én ook nog lang haar op een paardestaart heeft, dat er dus totaal niet uitziet
Dus jij hebt nu precies een plaatje voor je met wat voor mens ik ben?
En dat uit een klacht over een wat dikkere vrouw die een oerdomme opmerking maakt.
pi_41629188
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:20 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 auto, en mijn vriendin heeft er ook 1. En ja kan ik het helpen dat die vrouw én dik is én ook nog lang haar op een paardestaart heeft, dat er dus totaal niet uitziet
Dus jij hebt nu precies een plaatje voor je met wat voor mens ik ben?
En dat uit een klacht over een wat dikkere vrouw die een oerdomme opmerking maakt.
Hoe weet jij of ze huisvrouw is? Je kent haar blijkbaar niet? Misschien werkt zij wel een paar uur. Een huisvrouw vind ik de belangrijkste baan die er is. Dumpt haar kinderen geen vijf dagen bij een ander. Thuis moeten kleine kinderen bijna meteen naar bed...na het eten.. Moeders of vaders is doodmoe en wil geen gezeik aan hun hoofd.
Beetje overdreven dit? Misschien. Maar ik heb zeker respect voor een moeder of vader die thuisblijft om de kinderen te verzorgen.(opvoeden) Met twee dagen werken heb ik geen problemen hoor.

Btw. ik vind jouw opmerking ook dom. (alsof alleen huisvrouwen zulke opmerkingen maken) Blijkbaar heb je de werkende buurman niet gehoord
ben wel nieuwsgierig hoe je had gereageerd als er een fotomodel (supersexy) langs fietste die ook zo had gereageerd.
had jij je zeker nog verder teruggetrokken. Of was je met de uitleg gekomen....mijn vriendin zette de auto voor die van mij en ik moest er even uit (met een blik?
(grapje)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')