Oh ja, ze zijn nog lui en dom ook die huisvrouwenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:48 schreef Natalie het volgende:
Die vrouw was gewoon chagrijning omdat ze in alle vroegte uit best moest om haar kroost in de kleren te krijgen, ontbijt te geven en vervolgens de hele zwik naar school te rijden, terwijjl ze liever in bed lag.
Ja, of een auto had om al die kinderen mee naar school te brengen
Nee meneer rekkie,quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:54 schreef Rekkie het volgende:
Dan moet je je bek naar haar open trekken man...... of denk je dat ze ook op FOK! zit?
Ik bedoel dus, dat je had moeten zeggen.... hé huisvrouw-hoer.... bekke houwe en niet tegen mij auto praten met je rotkop.... !!!!!!!!!!EINZ!!!!!!!!!!!!!! PWND ROFFEL!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:01 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Nee meneer rekkie,
ik hoorde het tegen haar kind, of tegen zichzelf zeggen.
Ze zag mij niet, want ik stond als het ware verdekt opgesteld onder de carport.![]()
Kon ik gelijk inde gaten houden of ze er niet tegenaan reed ofzo.
Groetjes,
Henny
oja, ik denk niet dat haar hersencapaciteit het toelaat een pc te besturen.
je gaat er dus vanuit dat zij aan die geparkeerde auto wel kan zien dat die er maar een halve minuut zal staan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef Henny_Huisman het volgende:
...
Dus ik denk zo van: wtf zij denkt echt dat iemand zijn auto zomaar op straat parkeertZij heeft echt niet in de gaten dat die daar maar een halve minuut staat om met de andere weg te kunnen
![]()
...
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je gaat er dus vanuit dat zij aan die geparkeerde auto wel kan zien dat die er maar een halve minuut zal staan?![]()
Niet om partij te trekken voor betreffende vadsige hausfrau, maar ieder verhaal heeft natuurlijk altijd 2 kanten.![]()
Volgende keer dwars midden op straat parkeren en daar waar ze langs moet fietsen strooi je wat punaises (doosje)quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Dat vrouwtje komt hier nogal eens een keer langsgefiets, dus ik mag aannemen dat ze deze auto al vaker op de stoep heeft zien staan.
En het dus niet gebruikelijk is om deze asociaal op straat te zetten.
Kortom: zelfs het leven van Henny Huisman gaat niet over rozen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Dat vrouwtje komt hier nogal eens een keer langsgefiets, dus ik mag aannemen dat ze deze auto al vaker op de stoep heeft zien staan.
En het dus niet gebruikelijk is om deze asociaal op straat te zetten.
Preciesquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kortom: zelfs het leven van Henny Huisman gaat niet over rozen...![]()
dik zijn is sowiezo kansloosquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja best kansloos van dat dikke mokkel
Twee auto`s, klagen, wat nu dik, je stapt zelf met je luie reet in een auto, wat wil je nu vertellen, totaal van de wereld jij, word volwassen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef Henny_Huisman het volgende:
Dus ik ging vanmorgen naar m'n werk he. Mijn auto staat op de oprit, die van mijn vriendin erachter.
Er passen dus 2 auto's op.
Dus ja, ik kan niet weg he, zonder haar auto even opzij te zetten.
Ik rij ik even haar auto weg, en zet hem eventjes op straat (niemand last van, geen doorgaande weg, maar een pleintje) Als er iemand besluit met zijn auto weg te gaan, om ook te gaan werken ofzo, kan hij/zij dus ook via de andere kant van het speelveldje, niks aan de hand.
Dus ja, in zet hem daar even neer en loop naar m'n eigen auto. In de tussentijd komt daar een dikke huismoeder langsgefietst met een van haar kinderen.
Zegt die chagrijnige mevrouw "nou die staat hier ook lekker geparkeerd midden op straat![]()
"
Maar niet direct tegen mij, maar meer alsof ze in zichzelf, of tegen dat kind praatte. Want ze zag mij niet. Ze had trouwens ruimte genoeg om er langs te fietsen met haar dikke lichaam.
Dus ik denk zo van: wtf zij denkt echt dat iemand zijn auto zomaar op straat parkeertZij heeft echt niet in de gaten dat die daar maar een halve minuut staat om met de andere weg te kunnen
![]()
Klacht: mensen die hun hersens niet gebruiken, en denken dat iemand (de hele nacht) zijn auto parkeert midden op de weg![]()
Had nu eerst eens gevraagd of hij in zijn woonplaats werktequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:53 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Twee auto`s, klagen, wat nu dik, je stapt zelf met je luie reet in een auto, wat wil je nu vertellen, totaal van de wereld jij, word volwassen.
Whatever, gaat hij toch met zijn luie reet in de file staan, verwende mensen die zich niet in andere mensen kunnen verplaatsen, je word ook gestoord van al die schijt auto`s overal en altijd, die (de bestuurders dan) denken het alleenrecht te hebben. Vooral dat dikke (zijn uitspraak) stoort mij erg, tekende het gedachtengoed van iemand al, totaal van de wereld dus, met ikke ikke ikke bezig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Had nu eerst eens gevraagd of hij in zijn woonplaats werkte
Dan had hij niet meer de smoes van heel ver moeten rijden kunnen gebruiken...
Die had ik namelijk net willen vragen.
Spelbreker
2 auto's is tegenwoordig heel normaal hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:53 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Twee auto`s, klagen, wat nu dik, je stapt zelf met je luie reet in een auto, wat wil je nu vertellen, totaal van de wereld jij, word volwassen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:36 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
2 auto's is tegenwoordig heel normaal hoor.
Of ga jij 's morgens op je fietsje naar je werk. Door weer en wind
En ik sta nooit in de file.
Denigreren niet, kan alleen niet begrijpen dat er mensen zijn die niet willen (of kunnen) begrijpen dat er ook nog normale mensen zijn, te dik of niet te dik (dat stoort mij, die uitlating) die een "gewoon" leventje hebben, haar kindjes naar school brengt(zonder die kut auto) en hij daarop afgeeft, hij weet niet beter, van de wereld af verwent nest dus voor mij(nog steeds vanwege die uitlating van te dik). Met zijn twee auto`s, word er gelukkig mee en probeer zelf eens kinderen op te voeden(zullen dat soort figuren wel weer laten doen want werk gaat voor de kinderen). Hopeloos dit soort mensen voor mij.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:56 schreef paddy het volgende:
Bobby? Nu doe je het zelf ook. (denigreren dus)
Ik heb maar 1 auto, en mijn vriendin heeft er ook 1. En ja kan ik het helpen dat die vrouw én dik is én ook nog lang haar op een paardestaart heeft, dat er dus totaal niet uitzietquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:09 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Denigreren niet, kan alleen niet begrijpen dat er mensen zijn die niet willen (of kunnen) begrijpen dat er ook nog normale mensen zijn, te dik of niet te dik (dat stoort mij, die uitlating) die een "gewoon" leventje hebben, haar kindjes naar school brengt(zonder die kut auto) en hij daarop afgeeft, hij weet niet beter, van de wereld af verwent nest dus voor mij(nog steeds vanwege die uitlating van te dik). Met zijn twee auto`s, word er gelukkig mee en probeer zelf eens kinderen op te voeden(zullen dat soort figuren wel weer laten doen want werk gaat voor de kinderen). Hopeloos dit soort mensen voor mij.
Hoe weet jij of ze huisvrouw is? Je kent haar blijkbaar niet? Misschien werkt zij wel een paar uur. Een huisvrouw vind ik de belangrijkste baan die er is. Dumpt haar kinderen geen vijf dagen bij een ander. Thuis moeten kleine kinderen bijna meteen naar bed...na het eten.. Moeders of vaders is doodmoe en wil geen gezeik aan hun hoofd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:20 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 auto, en mijn vriendin heeft er ook 1. En ja kan ik het helpen dat die vrouw én dik is én ook nog lang haar op een paardestaart heeft, dat er dus totaal niet uitziet![]()
Dus jij hebt nu precies een plaatje voor je met wat voor mens ik ben?
En dat uit een klacht over een wat dikkere vrouw die een oerdomme opmerking maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |