Dit topic is voor oldbiesquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom heb je je fotoboekje helemaal leeg gehaald joh?
1 2 posts maarquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit topic is voor oldbies![]()
KSSSSSST!
En de rex, heb je die nog welquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Orthello het volgende:
Omdat het allemaal zoooo vreselijk zwaar verouderd was. Die fot met die poes in mijn nek moet eigenlijk ook weg. Tegenwoordig heb ik veeeeeeeeeeeel minder haar, en veeeeeel grotere inhammen
Ach ja.. ouderdom komt met gebreken.
Ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Orthello het volgende:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Orthello het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik veeeeeeeeeeeel minder haar, en veeeeeel grotere inhammen
Ik ook niet..quote:
Ik vind jou nu veel knapper zelfsquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Ik ben nog even fris en fruitig als een aantal jaren geleden..
Nu zelfs met meer haar!
Op mn hoofd that is
Lijkt me geil Joene!quote:
Klinkt goed Tal, Leasebak van de zaakquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:30 schreef Tally het volgende:
Maandag mag ik opgesprek komen voor een andere baan bij de Mercedes
Yo Brosser , als ik deze haal ben ik MCSA.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Jij met je examens Brosser
En ripley en tally zijn beebs
Ik ben al jaren SWHMU.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Yo Brosser , als ik deze haal ben ik MCSA.
I know that !quote:
Ik ben een goede beheerder doet niets beheerder.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:50 schreef Armageddon het volgende:
Systeembeheer Wanneer Het Mij Uitkomt.
Alledrie eensch!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Jij met je examens Brosser
En ripley en tally zijn beebs
Niet een MCRE?quote:
Hoef ik niet..quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Klinkt goed Tal, Leasebak van de zaak
* Joene gaat donderdag of vrijdag nieuwegein weer es opzoeken voor een examen.
Je zei "job"... Ik moest gelijk doordenken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoef ik niet..
Ik mag dan samenwerken met mn zwager
Net even gebeld om te vragen wat voor soort baan het is..
En volgens hem ben ik er geknipt voor..
Is het een toffe job en zal ik het er zeker naar mn zin hebben
Geen dank.quote:
Veel plezier dit weekend!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:59 schreef Tally het volgende:
Ik moet er vandoor..
Ik moet langs 2 klantjes..
Uitleg en tokens uitleveren..
En dan naar huis weekend
ZUIPEN en DANSUH!
Tot later
Ik ga morgen champagne drinken met allerlei collega'squote:Op vrijdag 8 september 2006 10:59 schreef Tally het volgende:
Ik moet er vandoor..
Ik moet langs 2 klantjes..
Uitleg en tokens uitleveren..
En dan naar huis weekend
ZUIPEN en DANSUH!
Tot later
en je schoonmoeder een krengquote:
Ik moet afwachten wat ik morgenavond te drinken krijgquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:03 schreef Ripley het volgende:
Ik ga morgen champagne drinken met allerlei collega's
quote:
Als het nou alleen om het drinken ging was het geen probleem.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet afwachten wat ik morgenavond te drinken krijg![]()
quote:
*wacht op telefoontje vanuit de telefooncel dat internet het niet meer doet*quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:11 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dat kán ik wel zijn hoor
Koffie en dan ga ik me storten op de aansluitingen van de digitale tv en digitale telefoon enzo ! Kijken of het me lukt om het zelluf aan te sluiten!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*wacht op telefoontje vanuit de telefooncel dat internet het niet meer doet*
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeh joh ik ga eerst die digitale tv aansluiten !!!
En als dat andere gedoe er té ingewikkeld uitziet laat ik voor 45 euro een KPN meneer ploeteren en zwoegen totdat het werkt
Microsoft Certified Reboot Engineer?quote:
Wow.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Microsoft Certified Reboot Engineer?
Tuuk doe ik dat voor schone ma.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:51 schreef Joene het volgende:
Arma, Homo, waarom doe jij dat niet voor je schone mamma . Laat die arme sloeber toch geen 45 euro betalen
Nou hup in de auto.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tuuk doe ik dat voor schone ma.
Die deed het toch al?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:39 schreef just me het volgende:
Digitale tv doet het
nu nog kijken of ik de dvd-speler en de video-speler goed aangesloten krijg!
Mega Festatie wel Hazes he.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb een megafestatie voor te bereiden zo ouwe.
quote:
Commentaerquote:
Ende soms...quote:
Kijk! Dat zijn nog eens berichten!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:51 schreef Joene het volgende:
Kruijswijk had goede broodjes
Precies , oja en nu ga ik even een rondje over de fokkerweg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn nog eens berichten!
Mennnn... ik heb het gemist.. nog pics van het bushokje?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Precies , oja en nu ga ik even een rondje over de fokkerweg.
ja duh maar ik moest allerlei snoertjes veranderen hoor! het valt niet mee op mijn oude dag hoor!! ik stop nu even met spelen en ga even huishouden doenquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vrouwen en electronica Arma, gewoon niks van zeggen
Nee mennnquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn... ik heb het gemist.. nog pics van het bushokje?
Zurueck.. und schnel!!!quote:
Nein ! ich bin wieder Examenm Trainieren oder so was.quote:
Das wird mir scheiss-egal sein ja!quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Nein ! ich bin wieder Examenm Trainieren oder so was.
Ken je die arcee kutsmiley niet bij je houden.quote:
Hij is inderdaad van mij. Afblijven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken je die arcee kutsmiley niet bij je houden.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is inderdaad van mij. Afblijven.
Vandaar mijn voorkeur voor tomatenblokjes in blik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:52 schreef n00cL30n het volgende:
Voor als je je afvraagt waar de rode vlekken vandaan kwamen!
[afbeelding]
Tomaat is net als olie, je moet het eerst bewerken voordat het te eten is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:03 schreef -B- het volgende:
[..]
Vandaar mijn voorkeur voor tomatenblokjes in blik.
Nog niet.quote:
Met uitzondering dat ik motorolie niet te pruimen vind.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tomaat is net als olie, je moet het eerst bewerken voordat het te eten is.
[..]
Oke ik dacht al !quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tomaat is net als olie, je moet het eerst bewerken voordat het te eten is.
[..]
Nog niet.
Maar olijf- olie?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:08 schreef -B- het volgende:
[..]
Met uitzondering dat ik motorolie niet te pruimen vind.
quote:
Ja tuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je zei "job"... Ik moest gelijk doordenken.
[..]
Veel plezier dit weekend!
Joentjequote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vrouwen en electronica Arma, gewoon niks van zeggen
Ik wist het wel!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja tuuuuuuuuuuuuuuurlijk
Ik heb gesolliciteerd naar een 06-hijglijn bij de Mercedes
Wat een klanten zullen die krijgen
Ennuh dank je wel![]()
Hazesquote:
De koning toch?quote:
Olijfolie is van origine een olijf. Dus bewerk je helemaal geen olie.quote:
Pcies hij ja!quote:
Je kan het ook gewoon door de sla mieteren dan komt er geen vlam aan te pas..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:32 schreef n00cL30n het volgende:
En toch gooi je er in de meeste gevallen nog een vlam onder.
Zo niet, dan toch!quote:
Doe ik niet aan!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon door de sla mieteren dan komt er geen vlam aan te pas..
Exact ok, next Thursday D-DAY !quote:
quote:
laterzzzzzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[afbeelding]
BOOM!!! Headshot! (By [url=http:purepwnage.com]FPS-Doug[/url])
Ik ga weer de Fok!kerweg checken!
Laters!
Alles goed?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:28 schreef Armageddon het volgende:
brossers!!
Mogguh Q.quote:Op maandag 11 september 2006 07:01 schreef Q. het volgende:
Jaja.
Mogguh Brosser,quote:Op maandag 11 september 2006 07:30 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh brossers! Men wat een feest.
En dat wor je nog om 5.00 je nest uit gebeld ook.
blauwe humor ?quote:Op zondag 10 september 2006 21:00 schreef Litso het volgende:
Ok ok, grapje...
nah het was tof of nie dan!quote:Op maandag 11 september 2006 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
blauwe humor ?
mogguh... oh what a party
[afbeelding]
Ik ook.. het was te vroeg in de week!quote:Op maandag 11 september 2006 06:35 schreef Joene het volgende:
Brossers !
ik heb de fok!kerweg gecheckt hoor.
Hij was donker!quote:Op maandag 11 september 2006 09:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik ook.. het was te vroeg in de week!
Toen ik erover reed niet.. Maar het was ook geen tijd om 110 te rijden.quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 11 september 2006 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Mijn collega's zijn ook weer gearriveerd op het werk. Ze zien er nog wat bleekjes uit.
Whehehequote:Op maandag 11 september 2006 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Mijn collega's zijn ook weer gearriveerd op het werk. Ze zien er nog wat bleekjes uit.
Te gek !quote:
wat een mietjesquote:Op maandag 11 september 2006 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Leeft E. ook weer?quote:
E en ik zijn gisteren eind van de middag nog even naar Concordia geweest om een biertje te pakkenquote:
Dus ik moet Ja zeggen ?quote:Op maandag 11 september 2006 10:49 schreef just me het volgende:
[..]
E en ik zijn gisteren eind van de middag nog even naar Concordia geweest om een biertje te pakken
Jouw H is overigens wel erg![]()
Ze zegt schatjesquote:
Werkquote:
Blof was inderdaad lekker om te luisteren, kon vanaf mijn ballustrade meeluisteren en genieten van de spots die de lucht in schenen!quote:Op maandag 11 september 2006 10:46 schreef Orthello het volgende:
Moguh allemaal.
Orthello ook weer in het rijk der levenden.
Zaterdag avond heerlijk bij Blof staan zingen en springen. Waanzinnige.
Gisteren 'effe' op en neer geweest naar Armentieres (bij Lille) voor een optreden met de band. Altijd leuk, 8 uur reizen voor 3 uurtje optreden.
Hoe was het weekend van de rest van het tuig?
tally.... lang haar? Blond, Roze? Vertel!
quote:
Och was rustig. 11 kratten bier en 10 flessen wijn.quote:Op maandag 11 september 2006 10:46 schreef Orthello het volgende:
Moguh allemaal.
Gisteren 'effe' op en neer geweest naar Armentieres (bij Lille) voor een optreden met de band. Altijd leuk, 8 uur reizen voor 3 uurtje optreden.
leuk vuurtje erbijquote:Op maandag 11 september 2006 11:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Och was rustig. 11 kratten bier en 10 flessen wijn.![]()
Jup.. Gewoon blond lang haar..quote:Op maandag 11 september 2006 10:46 schreef Orthello het volgende:
ik ga het bedrijventerrein maar weer met een bezoekje vereren.quote:Op maandag 11 september 2006 13:01 schreef n00cL30n het volgende:
Zojuist de mini rotonde aan de Aelsmeerderdijk gecheckt, het was lekker en rustig aan het water!
Tis weer behoorlijk technisch weer iddquote:Op maandag 11 september 2006 13:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga het bedrijventerrein maar weer met een bezoekje vereren.
ik ga kijken of we wat kunnen automatiseren.quote:Op maandag 11 september 2006 13:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tis weer behoorlijk technisch weer idd
Iets in de richting van:quote:Op maandag 11 september 2006 13:19 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga kijken of we wat kunnen automatiseren.
1 2 3 4 5 | If tijd =='ik aanwezig' AND_ locatie=='ik aanwezig' Execute weerMooi Else Execute weerBagger |
Executen van stored procedures als ik mij niet vergis?quote:Op maandag 11 september 2006 13:27 schreef GI het volgende:
Welke taal dat ook is.
Dat gaat compilatie fouten opleveren
en die taal heeft geen endif of iets in die geest nodig ? Die snapt het zoals het daar nu staat ?quote:Op maandag 11 september 2006 13:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Executen van stored procedures als ik mij niet vergis? ;)
Moet inderdaad nog afsluiten etc.... Maar had daar ff geen zin in... ;)
1 2 3 4 5 | $weather->setWeather("rain"); }else{ $weather->setWeather("sunny"); } |
Is inderdaad een leuker taaltje... Maar was toevallig toch nog bezig op een SQL Servertje...quote:Op maandag 11 september 2006 13:44 schreef GI het volgende:
[..]
en die taal heeft geen endif of iets in die geest nodig ? Die snapt het zoals het daar nu staat ?
ik heb toch liever :
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | If status.tijd ='ik aanwezig' AND_ status.locatie='ik aanwezig' */ (status.tijd -> tabel 'status', column 'tijd' en status.locatie -> tabel 'status', column 'locatie') /* Execute weerMooi */ (weerMooi -> stored procedure 'weerMooi') /* Else Execute weerBagger */ (weerBagger -> stored procedure 'weerBagger') /* End GO |
Tja.. ff code een beetje meer kloppend gemaakt.quote:
Wehehe, ik ben dan weer zo'n nerd dat ik dat meteen ziequote:Op maandag 11 september 2006 13:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. ff code een beetje meer kloppend gemaakt.
Maarja.. die END bedacht ik al in het invoeren, maar wilde niet als een te grote nerd voorkomen hier... Vind het veel leuker om op mijn BeachCruiser rond te rijden.
Dat ik het leuk vind om op mijn BeachCruiser rond te rijden??? Dat vind ik geen nerd-erigheid, maar eigenlijk heel erg knap!quote:Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef GI het volgende:
[..]
Wehehe, ik ben dan weer zo'n nerd dat ik dat meteen zie.
Goed te horen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:16 schreef Joene het volgende:
Zo de bedrijventerrein is goedgekeurd.
De vertiefde bushok is ook gefixed.quote:
KUDT!quote:Op maandag 11 september 2006 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
De vertiefde bushok is ook gefixed.![]()
Beeb.quote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef miss_bleu het volgende:
HELLOW!
Jesters , Bovenbenen,en fluisterbroeken.quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef n00cL30n het volgende:
Hahahahahaha
euhmz... kan er niet een admin/modje de topictitel veranderen in[oldbies]Jetsers van bovenbenen?
Joene en ikzelf zijn hier wel voor te vinden.
Hey negert, gelijk heb jequote:Op maandag 11 september 2006 23:46 schreef Armageddon het volgende:
Godverdomme net weer uit mijn nest gebeld door mijn werk. En hedenochtend al om 5:00. morgen kennen ze de tiefus krijgen. Ik neem een dag vrij.
WTFquote:Op maandag 11 september 2006 23:46 schreef Armageddon het volgende:
Godverdomme net weer uit mijn nest gebeld door mijn werk. En hedenochtend al om 5:00. morgen kennen ze de tiefus krijgen. Ik neem een dag vrij.
GO JUSTME!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:34 schreef just me het volgende:
Ik "mag" vandaag later beginnen omdat we vanmiddag teamvergadering hebben die buiten mijn werktijden vallen.. maar ja de wekker gaat toch gewoon om 07.00 uur!
Ow ja.. ik heb een schitterende baan gezien in de krant en ga solliciteren
Ik denk dat ik wel een titel weet voor het volgende topiek.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:34 schreef just me het volgende:
Ik "mag" vandaag later beginnen omdat we vanmiddag teamvergadering hebben die buiten mijn werktijden vallen.. maar ja de wekker gaat toch gewoon om 07.00 uur!
Ow ja.. ik heb een schitterende baan gezien in de krant en ga solliciteren
J.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:25 schreef Jarno het volgende:
*test*
Het is alweer weg. Het zal mijn collega wel zijn geweest...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:27 schreef Jarno het volgende:
Misschien heb je ergens in gestaan, GI. Kijk even onder je schoen!
Whehehehehe. Nee!quote:
Goeie zaak.quote:
Rust.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:31 schreef Jarno het volgende:
Yeah! En Anna heeft zowaar een hele nacht geslapen (de volledige 8 uur achter elkaar dus), en ligt nu wéér te slapen, heerlijk dus!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:31 schreef Jarno het volgende:
Yeah! En Anna heeft zowaar een hele nacht geslapen (de volledige 8 uur achter elkaar dus), en ligt nu wéér te slapen, heerlijk dus!
Top !quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:33 schreef Jarno het volgende:
Nogal. Echt kewl.
Ik ook!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind anna een mooie naam trouwens
Is het ook gewoon , anna is coolquote:
Quelle surprisequote:
Ja wat moet je nu met je leven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Quelle surprise![]()
Ik moet er wel even aan wennen hoor J, dat je nu helemaal volwassen bent en zo.![]()
Smike verdwenen, Jarno een kind, GB in een volwassen relatie.![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Anders geef ik Ripley even een beurt?
Goeiemorgen brossers!
LoLz..quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan krijg ik je schoonmoeder op mijn dak
Ow jahquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan krijg ik je schoonmoeder op mijn dak
Geen idee. Ik niet iig. Hoi vader J!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:55 schreef Jarno het volgende:
Wie is hier volwassen?!
Daarom ga ik zo aelsmear checken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz..
Goeiemorgen deze morgen.....
FF de Fok!kerweg gecheckt vanaf het flonder.... Het was goed te doen!
Jamaar, jamaar, Jezus is op zoek naar JOU!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
Damn, neus verstopt, koppijn, gare strot en ik voel me beroerd
En dan staat er om 9:45 ook nog eens een jehova op de stoep terwijl ik net sliep, na een hele nacht kut geslapen te hebben omdat ik niet fatsoenlijk adem kon halen. Ik verwacht dat ie volgend jaar niet meer terug komt
whehheequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:21 schreef n00cL30n het volgende:
Ik blijf denk ik onder de airco zitten.
Maar wel je zak met munt-geld halen?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
Damn, neus verstopt, koppijn, gare strot en ik voel me beroerd
En dan staat er om 9:45 ook nog eens een jehova op de stoep terwijl ik net sliep, na een hele nacht kut geslapen te hebben omdat ik niet fatsoenlijk adem kon halen. Ik verwacht dat ie volgend jaar niet meer terug komt
Ja, ik blijf dat een gaaf iets vinden, na eerst een kijkje te hebben genomen in de 5k bak.quote:
Ik heb er ook al zin inquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja, ik blijf dat een gaaf iets vinden, na eerst een kijkje te hebben genomen in de 5k bak.
Wel met foto's dan he..... Niet zo'n gemistte kans als met het bushokje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb er ook al zin in
Je hoort het verslag !
Daar baal ik van man , die was echt zo mooi , dak eraf enzo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wel met foto's dan he..... Niet zo'n gemistte kans als met het bushokje.
M'n bed op dat moment ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, Jezus is op zoek naar JOU!
Ik moet ook ff niet aan een lekkere whisky denken eerlijk gezegd, dat overleeft m'n strot nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
Dan drink je te weinig DD.
Was echt klote dat mijn foon stuk was.. Anders had ik daar ook een mooie foto van kunnen maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar baal ik van man , die was echt zo mooi , dak eraf enzo.![]()
Jawel joh. Voel je het zo lekker glijden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik moet ook ff niet aan een lekkere whisky denken eerlijk gezegd, dat overleeft m'n strot niet
het was echt het best vertiefde bushokje ooit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Was echt klote dat mijn foon stuk was.. Anders had ik daar ook een mooie foto van kunnen maken.
Homo..quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik moet ook ff niet aan een lekkere whisky denken eerlijk gezegd, dat overleeft m'n strot niet
Nah... Ik heb het een keertje erger gezien..quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
het was echt het best vertiefde bushokje ooit.
knap !quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:49 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnnn, kennelijk toch iets moois dit. Heb ik een hotmail account.... Heb ik helemaal geen mail erin... Zelfs geen spam..
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:00 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg mailtjes van een of andere hersenloze mongool
quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:00 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg mailtjes van een of andere hersenloze mongool
quote:
Je zal ook niet even melden dat je weer post hequote:Op maandag 11 september 2006 10:46 schreef Orthello het volgende:
Moguh allemaal.
Mennnn... Heb je die oorjuweel-waifie nog gedisst?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:05 schreef Joene het volgende:
Zu hause.
Sure ! ik heb betaald met cash geld , 2 euro muntenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn... Heb je die oorjuweel-waifie nog gedisst?
JIj post toch niet op mn hotmail lieverdquote:
fijn idd.quote:Op woensdag 13 september 2006 07:08 schreef Q. het volgende:
Lekker warm.
quote:Op woensdag 13 september 2006 08:39 schreef Tally het volgende:
![]()
Van mij mag iedereen op mn werk dood..![]()
Van mij ook! Ga je mee met mij naar bed Tal?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:39 schreef Tally het volgende:
![]()
Van mij mag iedereen op mn werk dood..![]()
Ga eens dood.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:41 schreef KopieerMachine het volgende:
wat is de clue, hoef ik niet alles te lezen ?
Alleen als we keiharde sex hebben anders nietquote:Op woensdag 13 september 2006 08:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Van mij ook! Ga je mee met mij naar bed Tal?
Amai, daar hebben we die kneus ook weer...zucht...quote:
Waarom word je altijd in de zeik genomen door mensen waarvan je het niet verwachtquote:
heb je de park al gecheckt deze morgen ?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:44 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Amai, daar hebben we die kneus ook weer...zucht...
Ja duh!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:44 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Geen idee beeb , ik zou het nooit doenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom word je altijd in de zeik genomen door mensen waarvan je het niet verwacht![]()
Ja lap seg, verwart ge me nu met dé Alberto? Ik ben Albertooo Vermicelli, ook wel bekend als Albert Vermeersch of meneer Spaghetti.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:45 schreef Joene het volgende:
heb je de park al gecheckt deze morgen ?![]()
ik vergelijk je met niemand , de naam Alberto staat synoniem voor park checkenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:46 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ja lap seg, verwart ge me nu met dé Alberto? Ik ben Albertooo Vermicelli, ook wel bekend als Albert Vermeersch of meneer Spaghetti.![]()
optieften sodemieteren en dergelijke.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:48 schreef KopieerMachine het volgende:
yoyo albertojij euck hier homiee
Boh gack, zoeen hendigue chique slip jong vuilaque!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:48 schreef KopieerMachine het volgende:
yoyo albertojij euck hier homiee
quote:Op woensdag 13 september 2006 08:51 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Boh gack, zoeen hendigue chique slip jong vuilaque!
Tjeh, in principe zijn we dus gewpnd wie unne n00b.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:52 schreef KopieerMachine het volgende:jeweetzzz maare ik ben hier niet gewenst enzo
.. waarschijnlijk is dit topique origin voor kut users.
wij horen hier niet tus tussen die Vuillaks
ja geack wat doe je m'n Topiquequote:Op woensdag 13 september 2006 08:56 schreef Joene het volgende:
JOGY DOE ER WAT AAN NU.
Ik had 'm toch gelollerkocht jong gare?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:57 schreef KopieerMachine het volgende:
ja geack wat doe je m'n Topique![]()
ohh neeuuuu..quote:Op woensdag 13 september 2006 08:58 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik had 'm toch gelollerkocht jong gare?
Ik had een befsessie van 4 uur in gedachten.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Alleen als we keiharde sex hebben anders niet![]()
Je zou willen dat je mij was hè? Geef het nou maar toe armecellie! Ik roeleer en jij doet pogingen daartoe. Je ken wel op cursus bij mij anders hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:44 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hou je monds vuilaque jij bent slechts kak in mijn wc pot geack wat denk je wel niet snotblaagquote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zou willen dat je mij was hè? Geef het nou maar toe armecellie! Ik roeleer en jij doet pogingen daartoe. Je ken wel op cursus bij mij anders hoor.
Men beffen is viesquote:Op woensdag 13 september 2006 08:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik had een befsessie van 4 uur in gedachten.
Had ik al niet gezegd dat je dood moest gaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hou je monds vuilaque jij bent slechts kak in mijn wc pot geack wat denk je wel niet snotblaag![]()
dead cannot talk to the livingquote:Op woensdag 13 september 2006 09:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had ik al niet gezegd dat je dood moest gaan?![]()
Men , ga je lollercopter einzweidrei verhaal lekker in die newbie kankertopics van je verkopen Mongeaul.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dead cannot talk to the living
du bis pwned wie unne n00b
* just me doet pilletje in Arma zijn mond... rustig doen dus !!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Waar is die kut vermecellie met ze grote bek? *doet hyper*
-1 geen respect voor je eigen ziektes !quote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Men , ga je lollercopter einzweidrei verhaal lekker in die newbie kankertopics van je verkopen Mongeaul.![]()
Ik heb hem zondag ochtend ook nog een pilletje gegeven.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
* just me doet pilletje in Arma zijn mond... rustig doen dus !!!!
*spuugt uit*quote:Op woensdag 13 september 2006 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
* just me doet pilletje in Arma zijn mond... rustig doen dus !!!!
Respectquote:Op woensdag 13 september 2006 09:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
-1 geen respect voor je eigen ziektes !
mij is nog geen één keer vriendelijk verzocht dit topique te verlaten.quote:
Jij was toch die n00b die op GS zei dat FOK! te min voor je was?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Waar is die kut vermecellie met ze grote bek? *doet hyper*
Mag ik je vriendelijk doch dringend verzoeken op te tieften ?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
mij is nog geen één keer vriendelijk verzocht dit topique te verlaten.
Die armageddon gaylord is niet erg vriendelijk
Dat is toch ook zo , zie die kopieerhomo dit topiek verpesten.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Jij was toch die n00b die op GS zei dat FOK! te min voor je was?![]()
Dat is het ook. Ik kom hier puur en alleen voor den vermeack. Had je verder nog wat koeiehol?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Jij was toch die n00b die op GS zei dat FOK! te min voor je was?![]()
evenals respect geackieequote:Op woensdag 13 september 2006 09:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Mag ik je vriendelijk doch dringend verzoeken op te tieften ?![]()
Sietemieter dan op met je loller-IQ-harses! Jij bent zeker ook zoeen JOVD'er met een MBO+ diploma.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:14 schreef Armageddon het volgende:
Dat is het ook. Ik kom hier puur en alleen voor den vermeack. Had je verder nog wat koeiehol?
Hoeft niet heur.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:15 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
evenals respect geackieeArmageddon is echt een heumeu 1e rangs
nou ja eh meschien gooi ik hier nog 1 a 2 posts neer en dan ben ik weg
Je weet niets meer in te brengen he. Ga je nu weer weg?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Sietemieter dan op met je loller-IQ-harses! Jij bent zeker ook zoeen JOVD'er met een MBO+ diploma.![]()
Nee. En vermaeck schrijf je zeau!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Je weet niets meer in te brengen he. Ga je nu weer weg?![]()
Nee, hij zit bij nieuw rechts idioot.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Sietemieter dan op met je loller-IQ-harses! Jij bent zeker ook zoeen JOVD'er met een MBO+ diploma.![]()
Ik ook niet..quote:Op woensdag 13 september 2006 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee beeb , ik zou het nooit doen![]()
Geert de gekste!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee, hij zit bij nieuw rechts idioot.![]()
Misschien moet je ze terugpakken .quote:Op woensdag 13 september 2006 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet..
En daarom vind ik het ook elke keer weer als ik in de zeik genomen word zo klote![]()
Nee dank je..quote:Op woensdag 13 september 2006 08:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik had een befsessie van 4 uur in gedachten.
-1 Zelfinzicht, Verkapte Tubgirl post over zichzelfquote:Op woensdag 13 september 2006 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik poep zo ontzettend hard op die newbies.
Nou ophouden he.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
-1 Zelfinzicht, Verkapte Tubgirl post over zichzelf![]()
laaste post moet toch ff Armageddon Pwned
Goh goh, wat ben jij stoer zeg. Jij bent mijn grote voorbeeld in stoer-zijn, echt waar. Zo'n stoere kerel heb ik nog nooit hier gezien. Kom hier en ik pak je verbaal bij je lurven, gek!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik poep zo ontzettend hard op die newbies.
Ja ik weet het..quote:Op woensdag 13 september 2006 09:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien moet je ze terugpakken .![]()
Wat bedoel je daarmee dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dank je..
Keiharde sex anders niet![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:20 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Goh goh, wat ben jij stoer zeg. Jij bent mijn grote voorbeeld in stoer-zijn, echt waar. Zo'n stoere kerel heb ik nog nooit hier gezien. Kom hier en ik pak je verbaal bij je lurven, gek!![]()
Nog ff beeb en dan mag je naar de ster.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik weet het..
Dan zou ik me ziek melden en denk val maar dood..
Maar daar heb ik ook weer geen zin in..
Want uiteindelijk heb ik alleen mezelf er mee..
Wil je nou dat ik met je mee ga lachen of wil je wat anders van me?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:20 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Goh goh, wat ben jij stoer zeg. Jij bent mijn grote voorbeeld in stoer-zijn, echt waar. Zo'n stoere kerel heb ik nog nooit hier gezien. Kom hier en ik pak je verbaal bij je lurven, gek!![]()
Moet ik het nog uit leggen ook?quote:
ik denk fistfucken arma.quote:
Ok , doei !quote:Op woensdag 13 september 2006 09:23 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik zal nu braaf zijn, en alleen maar nuttige dingen posten![]()
![]()
Ja goddomme. Bedoel je gewoon dan niet beffen en meteen die keiharde paal erin en dan gewoon keihard neuken?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet ik het nog uit leggen ook?
Moet ik plaatjes laten zien van hoe en waar ik het wil?
Laat maar ben ik vandaag te lamlendig voor..![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja goddomme. Bedoel je gewoon dan niet beffen en meteen die keiharde paal erin en dan gewoon keihard neuken?
Je ging naar het CWI vandaag zei je? suc6 hè lutser. Ik ga zo even een tukje doen en dan vanmiddag tell sell kijken enzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik ben weg trouwens. De kapperszaak gaat zo weer open zenne. Amai, ik zeg tabee! En veel succes vandaag bij het CWI! Hopelijk vinden jullie een mooie baan als palletsorteerder of zoiets dergelijks.
Ik hoop het echt zo hequote:Op woensdag 13 september 2006 09:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Nog ff beeb en dan mag je naar de ster.![]()
quote:
Ja gewoon keihard palen!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja goddomme. Bedoel je gewoon dan niet beffen en meteen die keiharde paal erin en dan gewoon keihard neuken?
Geen Namen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |