Dit topic is voor oldbiesquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom heb je je fotoboekje helemaal leeg gehaald joh?
1 2 posts maarquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit topic is voor oldbies![]()
KSSSSSST!
En de rex, heb je die nog welquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Orthello het volgende:
Omdat het allemaal zoooo vreselijk zwaar verouderd was. Die fot met die poes in mijn nek moet eigenlijk ook weg. Tegenwoordig heb ik veeeeeeeeeeeel minder haar, en veeeeeel grotere inhammen
Ach ja.. ouderdom komt met gebreken.
Ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Orthello het volgende:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Orthello het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik veeeeeeeeeeeel minder haar, en veeeeeel grotere inhammen
Ik ook niet..quote:
Ik vind jou nu veel knapper zelfsquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Ik ben nog even fris en fruitig als een aantal jaren geleden..
Nu zelfs met meer haar!
Op mn hoofd that is
Lijkt me geil Joene!quote:
Klinkt goed Tal, Leasebak van de zaakquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:30 schreef Tally het volgende:
Maandag mag ik opgesprek komen voor een andere baan bij de Mercedes
Yo Brosser , als ik deze haal ben ik MCSA.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Jij met je examens Brosser
En ripley en tally zijn beebs
Ik ben al jaren SWHMU.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Yo Brosser , als ik deze haal ben ik MCSA.
I know that !quote:
Ik ben een goede beheerder doet niets beheerder.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:50 schreef Armageddon het volgende:
Systeembeheer Wanneer Het Mij Uitkomt.
Alledrie eensch!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Jij met je examens Brosser
En ripley en tally zijn beebs
Niet een MCRE?quote:
Hoef ik niet..quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Klinkt goed Tal, Leasebak van de zaak
* Joene gaat donderdag of vrijdag nieuwegein weer es opzoeken voor een examen.
Je zei "job"... Ik moest gelijk doordenken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoef ik niet..
Ik mag dan samenwerken met mn zwager
Net even gebeld om te vragen wat voor soort baan het is..
En volgens hem ben ik er geknipt voor..
Is het een toffe job en zal ik het er zeker naar mn zin hebben
Geen dank.quote:
Veel plezier dit weekend!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:59 schreef Tally het volgende:
Ik moet er vandoor..
Ik moet langs 2 klantjes..
Uitleg en tokens uitleveren..
En dan naar huis weekend
ZUIPEN en DANSUH!
Tot later
Ik ga morgen champagne drinken met allerlei collega'squote:Op vrijdag 8 september 2006 10:59 schreef Tally het volgende:
Ik moet er vandoor..
Ik moet langs 2 klantjes..
Uitleg en tokens uitleveren..
En dan naar huis weekend
ZUIPEN en DANSUH!
Tot later
en je schoonmoeder een krengquote:
Ik moet afwachten wat ik morgenavond te drinken krijgquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:03 schreef Ripley het volgende:
Ik ga morgen champagne drinken met allerlei collega's
quote:
Als het nou alleen om het drinken ging was het geen probleem.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet afwachten wat ik morgenavond te drinken krijg![]()
quote:
*wacht op telefoontje vanuit de telefooncel dat internet het niet meer doet*quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:11 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dat kán ik wel zijn hoor
Koffie en dan ga ik me storten op de aansluitingen van de digitale tv en digitale telefoon enzo ! Kijken of het me lukt om het zelluf aan te sluiten!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*wacht op telefoontje vanuit de telefooncel dat internet het niet meer doet*
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeh joh ik ga eerst die digitale tv aansluiten !!!
En als dat andere gedoe er té ingewikkeld uitziet laat ik voor 45 euro een KPN meneer ploeteren en zwoegen totdat het werkt
Microsoft Certified Reboot Engineer?quote:
Wow.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Microsoft Certified Reboot Engineer?
Tuuk doe ik dat voor schone ma.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:51 schreef Joene het volgende:
Arma, Homo, waarom doe jij dat niet voor je schone mamma . Laat die arme sloeber toch geen 45 euro betalen
Nou hup in de auto.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tuuk doe ik dat voor schone ma.
Die deed het toch al?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:39 schreef just me het volgende:
Digitale tv doet het
nu nog kijken of ik de dvd-speler en de video-speler goed aangesloten krijg!
Mega Festatie wel Hazes he.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb een megafestatie voor te bereiden zo ouwe.
quote:
Commentaerquote:
Ende soms...quote:
Kijk! Dat zijn nog eens berichten!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:51 schreef Joene het volgende:
Kruijswijk had goede broodjes
Precies , oja en nu ga ik even een rondje over de fokkerweg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn nog eens berichten!
Mennnn... ik heb het gemist.. nog pics van het bushokje?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Precies , oja en nu ga ik even een rondje over de fokkerweg.
ja duh maar ik moest allerlei snoertjes veranderen hoor! het valt niet mee op mijn oude dag hoor!! ik stop nu even met spelen en ga even huishouden doenquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vrouwen en electronica Arma, gewoon niks van zeggen
Nee mennnquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn... ik heb het gemist.. nog pics van het bushokje?
Zurueck.. und schnel!!!quote:
Nein ! ich bin wieder Examenm Trainieren oder so was.quote:
Das wird mir scheiss-egal sein ja!quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Nein ! ich bin wieder Examenm Trainieren oder so was.
Ken je die arcee kutsmiley niet bij je houden.quote:
Hij is inderdaad van mij. Afblijven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken je die arcee kutsmiley niet bij je houden.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is inderdaad van mij. Afblijven.
Vandaar mijn voorkeur voor tomatenblokjes in blik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:52 schreef n00cL30n het volgende:
Voor als je je afvraagt waar de rode vlekken vandaan kwamen!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |