Eensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:12 schreef Professional het volgende:
Leo als beste hoofdrol in Blood Diamond vind ik totaal ongeloofwaardig. Heb de film woensdag gezien, en ik vond hem in Departed beter.
Eindelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ennio Morricone krijgt dit jaar een Lifetime Achievement award.
Iedereen die Digitale tv neemt idd. Je hoeft niet eens toegang te hebben tot Film1, want die zenden de Oscars ongecodeerd uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef Patch het volgende:
iedereen kan het toch kijken?
Je kan bij UPC iig 2 maanden gratis film1 kijken, en daar worden de Oscars uitgezonden...
Maar ik vraag me nog steeds af hoe dat precies in z`n werk gaat. Is die zender die nacht er "opeens"? Zouden we `m niet moeten zoeken ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Iedereen die Digitale tv neemt idd. Je hoeft niet eens toegang te hebben tot Film1, want die zenden de Oscars ongecodeerd uit.
Ik iig niet, want ik heb vanaf vandaag 2 maanden Film1.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar ik vraag me nog steeds af hoe dat precies in z`n werk gaat. Is die zender die nacht er "opeens"? Zouden we `m niet moeten zoeken ofzo?
Daar wilden m`n ouders al niet aan beginnenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik iig niet, want ik heb vanaf vandaag 2 maanden Film1.
ben benieuwd...quote:Maar volgens mij is 'ie er straks inderdaad 'opeens'.
maar het kost ze toch niks?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:04 schreef Timo20 het volgende:
Daar wilden m`n ouders al niet aan beginnen
Nou, dan kost het 22,95 per maand extra hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:33 schreef Patch het volgende:
[..]
maar het kost ze toch niks?
en na 2 maanden is het weer weg...
tenzij ze de zenders wel leuk vinden, dan moeten ze 2 euro ofzo extra per maand betalen...
nou goed, maar het blijft 2 maanden gratis...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou, dan kost het 22,95 per maand extra hoor.
Ja dat moet je ze een proberen aan `t verstand te brengenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:33 schreef Patch het volgende:
[..]
maar het kost ze toch niks?
en na 2 maanden is het weer weg...
tenzij ze de zenders wel leuk vinden, dan moeten ze 2 euro ofzo extra per maand betalen...
ze hebben niks te verliezen volgens mij...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja dat moet je ze een proberen aan `t verstand te brengen
weet ik, maar dat willen ze maar moeilijk geloven...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:53 schreef Patch het volgende:
[..]
ze hebben niks te verliezen volgens mij...
10 dagen lang gratis Film1. Dit is fantastisch.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef Love_My_Baby het volgende:
Iedereen die wel een digikastje heeft maar GEEN uitbreidingspakket met Film1 (waar het op uitgezonden wordt) heeft dit jaar geluk:
Film1 - De beste films het eerst op TV
Film1 viert deze maand feest! Om het eenjarig bestaan van Film1 te vieren pakken we in februari extra uit en staan we geheel in het teken van de Oscars®. En alle digitale abonnees kunnen deze maand maar liefst 10 dagen (16 t/m 26 februari) meegenieten! Naast de live en exclusieve uitzending van de uitreiking van de 'Oscars' in de nacht van 25 op 26 februari laten we een groot aantal winnaars en genomineerde films van het afgelopen jaar zien: Crash, King Kong, Walk the Line, Tsotsi en nog vele anderen. Vier met ons mee en geniet ook deze maand van de allerbeste films!
Dus als het goed is zou je vanaf de 16e ineens ook Film1 moeten kunnen kijken. Ik ben heel benieuwd!
Dat is wel heel tofquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef Love_My_Baby het volgende:
Iedereen die wel een digikastje heeft maar GEEN uitbreidingspakket met Film1 (waar het op uitgezonden wordt) heeft dit jaar geluk:
Film1 - De beste films het eerst op TV
Film1 viert deze maand feest! Om het eenjarig bestaan van Film1 te vieren pakken we in februari extra uit en staan we geheel in het teken van de Oscars®. En alle digitale abonnees kunnen deze maand maar liefst 10 dagen (16 t/m 26 februari) meegenieten! Naast de live en exclusieve uitzending van de uitreiking van de 'Oscars' in de nacht van 25 op 26 februari laten we een groot aantal winnaars en genomineerde films van het afgelopen jaar zien: Crash, King Kong, Walk the Line, Tsotsi en nog vele anderen. Vier met ons mee en geniet ook deze maand van de allerbeste films!
Dus als het goed is zou je vanaf de 16e ineens ook Film1 moeten kunnen kijken. Ik ben heel benieuwd!
Bij Digitale TV van @Home is het zo dat via EPG gewoon alle zenders (ook de zenders die je niet kunt ontvangen als je de basispakket hebt gekozen) voorgeprogrammeerd staan. Als ik nu bijvoorbeeld naar Film1 ga, kom ik een zwart scherm tegen met het bericht 'Preview Verlopen'. Maar dat geldt ook voor Sport1 en andere betaalzenders. Op het moment dat Film1 het signaal vrijgeeft, hoef ik dus niets te zoeken, want de zender staat al voorgeprogrammeerd. Maar ik weet niet hoe dat bij Tele 2 is geregeld.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof
Ben dus alleen nog steeds benieuwd hoe dat in z`n werk gaat. Of we `m nog moeten zoeken ofzo. Voor alle duidelijkheid: wij hebben hier digitale tv via Tele2, gewoon een basispakket zonder enige vorm van uitbreiding of extra kanalen
Volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) is dat bij Tele2 niet zo en krijg je tot nu toe alleen de zenders te zien die je nu kunt ontvangen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij Digitale TV van @Home is het zo dat via EPG gewoon alle zenders (ook de zenders die je niet kunt ontvangen als je de basispakket hebt gekozen) voorgeprogrammeerd staan. Als ik nu bijvoorbeeld naar Film1 ga, kom ik een zwart scherm tegen met het bericht 'Preview Verlopen'. Maar dat geldt ook voor Sport1 en andere betaalzenders. Op het moment dat Film1 het signaal vrijgeeft, hoef ik dus niets te zoeken, want de zender staat al voorgeprogrammeerd. Maar ik weet niet hoe dat bij Tele 2 is geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |