abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 februari 2007 @ 22:36:28 #276
862 Arcee
Look closer
pi_46349103
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:37:05 #277
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_46349130
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Arcee het volgende:
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 23:07:26 #278
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_46350365
Niet lullig bedoeld hoor, maar kan er geen apart topic komen voor de Oscaruitzending? Ik klik steeds dit draadje aan in de hoop dat iemand iets zinnigs over de awards zelf te melden heeft, maar helaas...
Sheridana +1
  donderdag 15 februari 2007 @ 23:22:07 #279
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_46351073
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar kan er geen apart topic komen voor de Oscaruitzending? Ik klik steeds dit draadje aan in de hoop dat iemand iets zinnigs over de awards zelf te melden heeft, maar helaas...
Dat zal misschien nog wel duren tot vlak voor de uitreiking
Daarbij: de Oscar uitzending gaat toch ook over de Oscars? twee topics is een beetje onnodig IMO
  Redactie Frontpage donderdag 15 februari 2007 @ 23:30:24 #280
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46351478
quote:
De uitzending is toch nog niet bezig? Die topics komen er dan vanzelf
  vrijdag 16 februari 2007 @ 04:04:19 #281
167723 sanni
Acima de seu
pi_46356800
quote:
Niet lullig bedoeld hoor, maar kan er geen apart topic komen voor de Oscaruitzending?
Ik klik steeds dit draadje aan in de hoop dat iemand iets zinnigs over de awards zelf te
melden heeft, maar helaas...
laat je wens nou vervult worden want ik ben even aan het spelen geweest met
wat templates en heb een leuke OP in elkaar geflansd voor de Oscars waarin heel
kort ook e.e.a in is aangegeven. Dus ff wachten tot dit topic vol is - 279 - en dan zie
vanzelf wat ik bedoel. Oh ja... niet onbelangrijk als het al niet eerder is gemeld:

Wie een schotel heeft of UPC hoef Rene Mioch's pre-Oscar praatje niet te zien
want de bekende E-Channel ( E-online) heeft weer zijn bekende rode-loper
segment vanaf 00:00 uur tot aan het begin van de Oscar-show((02:00 uur).
  vrijdag 16 februari 2007 @ 07:07:18 #282
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_46357205
ik zit nu ook allemaal van die genomineerde films te kijk a la sunchaser... Nu bezig met Pan's labyrinth
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_46359166
quote:
The Academy awards zijn de Oscars en wat voor jou niet zinnig is, is voor een ander misschien wel weer handig om te weten, als je al moe word van 1 of 2 keer extra klikken dan raad ik je aan om 2 a 3 keer in de week naar een sportschool te gaan om wat extra conditie te kweken voor al dat "zware" werk
I love Fok!...............................for me to poop on!
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 10:17:46 #284
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_46359704
Zo hee, wat een stoere reactie. En bedankt dat je me even uitlegt dat de Oscars en de Academy Awards hetzelfde zijn.
Sheridana +1
pi_46361975
Graag gedaan, we zijn hier tenslotte ook om elkaar te helpen nietwaar.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:50:57 #286
167723 sanni
Acima de seu
pi_46362589
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:55 schreef Lefkos het volgende:

The Academy awards zijn de Oscars en wat voor jou niet zinnig is, is voor een ander misschien wel weer handig om te weten, als je al moe word van 1 of 2 keer extra klikken dan raad ik je aan om 2 a 3 keer in de week naar een sportschool te gaan om wat extra conditie te kweken voor al dat "zware" werk
ook ff mugge...jeweetwel.. Academy Awards is het programma waar de
beeldjes genaamd Oscar worden uitgereikt.
pi_46363645
Het signaal van Film1 is nog niet vrijgegeven.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_46365020
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Het signaal van Film1 is nog niet vrijgegeven.
Volgens de gids die ik van Film1 kreeg, kunnen we vanavond kijken naar filmpjes en/of sport.
Volgens hun site weer niet, daar staat dat je alleen sport en de Oscars op 26 febr kan zien en geen filmpjes, dus ben benieuwd.

WTF!
Dit staat er nu op hun site:

Film1 trekt gratis kijkperiode voor digitale TV in

Sport1 en de Oscars® wel gratis te zien

Ter ere van het eenjarig bestaan van Film1 en Sport1 wilden we alle digitale tv-kijkers om 10 dagen lang gratis kennis te maken met ons aanbod. Helaas moeten we mededelen dat Film1 zich gedwongen ziet om de eerder aangekondigde 10-daagse gratis periode in te trekken. De gratis kijkperiode van Sport1 voor alle TV Digitaal abonnees gaat wel door en ook blijven de Oscar uitreikingen in de nacht van 25 op 26 februari gratis te zien. Hetzelfde geldt voor de Oscar Highlight show op 26 februari.

OSCARS LIVE EN EXCLUSIEF OP FILM1
De Oscar uitreikingen is gratis te bekijken op Film1 door op 25 februari ’s nachts af te stemmen. De uitzending begint middernacht met René Mioch, die in Hollywoord met diverse Nederlandse sterren vooruit blikt. Vanaf 02.00 vertoont de Red Carpet Show de aankomst van de genomineerden en gasten. Aansluitend, van 02.30 tot 05.00 uur, presenteert Ellen Degeneres de uitreiking van de Oscars. Op 26 februari volgt ’s avonds een samenvattende ‘highlight show’.

vrijdag 16 februari 2007 @ 13:14:13 #289
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_46365123
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef sanni het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit sarcasme is?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:25:38 #290
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_46365583
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef sanni het volgende:

[..]

Baarlijke nonsens.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_46365908
Film1 kan me de pot op...op verschillende andere fora (TV Home forum, DVD.nl, Satteliet forum) zijn ze ook flink over de zeik over dat Film1 ineens op het laatste moment hun belofte niet zijn nagekomen.
Eerst ons lekker maken met GROTE LETTERS dat we 10 dagen gratis Film1 zouden krijgen, zelfs een speciale gids thuisgestuurd gekregen, en op de dag zelf aankondigen dat het niet doorgaat. Film1...ik hoop dat jullie een beetje naar de feedback luisteren, maar jullie kunnen erop rekenen dat jullie hier heel wat potentiële abbonees mee hebben verloren.
pi_46366106
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Film1 kan me de pot op...op verschillende andere fora (TV Home forum, DVD.nl, Satteliet forum) zijn ze ook flink over de zeik over dat Film1 ineens op het laatste moment hun belofte niet zijn nagekomen.
Eerst ons lekker maken met GROTE LETTERS dat we 10 dagen gratis Film1 zouden krijgen, zelfs een speciale gids thuisgestuurd gekregen, en op de dag zelf aankondigen dat het niet doorgaat. Film1...ik hoop dat jullie een beetje naar de feedback luisteren, maar jullie kunnen erop rekenen dat jullie hier heel wat potentiële abbonees mee hebben verloren.
Sluit ik me helemaal bij aan.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:43:11 #293
136 V.
pi_46366205
Moot point beste mensen, dit verscheen twee minuten geleden op het ANP:
quote:
Oscars toch niet rechtstreeks op televisie

AMSTERDAM (ANP) - De uitreiking van de Oscars is toch niet rechtstreeks op televisie te volgen voor de nederlandse tv-kijker. De commerciële filmzender Film1 (vroeger canal Plus) maakte vrijdag bekend een aangekondigde tiendaagse gratis kijkperiode voor digitale tv-abonnees in te trekken.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:59:11 #294
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_46366795
Heb zelft geen digitale tv. Maar wat een eikels bij Film 1.
pi_46366894
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:43 schreef Verbal het volgende:
Moot point beste mensen, dit verscheen twee minuten geleden op het ANP:
[..]

V.
Hoe bedoel je?
Ik bracht het bericht om 13.10 al, dus ANP loopt weer eens achter de feiten aan.
Maar kan je nu eisen dat je alsnog de "beloofde" gratis filmdagen wil hebben?
Staat met grote letters op de voorkant van hun gids, dus kom maar op met die gratis filmdagen.
pi_46366999
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb zelft geen digitale tv. Maar wat een eikels bij Film 1.
Het afbreken van de actie op zich met de reden die ze hebben aangegeven vind ik niet eens zo erg.
Maar de manier waarop vind ik schandelijk.
Na lang en breed met grote letters te hebben aangekondigd dat we 10 dagen gratis zouden kunnen kijken en de dag ervoor nog talloze spotjes op TV ervoor te hebben gezien, kondigen ze op het allerlaatste minuut aan, op de dag dat de actie eigenlijk zou moeten beginnen, dat het feestje niet doorgaat.

Hadden ze dat trouwens niet eerder kunnen bedenken dat de filmmaatschappijen aan de deur zouden kloppen? Maar ja, ik vind eigenlijk niet anders verwacht van de incapabele idioten daar bij Film1.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:06:01 #297
136 V.
pi_46367019
Geen idee, ik postte wat het ANP plaatste.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_46367141
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:02 schreef Lefkos het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ik bracht het bericht om 13.10 al, dus ANP loopt weer eens achter de feiten aan.
Maar kan je nu eisen dat je alsnog de "beloofde" gratis filmdagen wil hebben?
Staat met grote letters op de voorkant van hun gids, dus kom maar op met die gratis filmdagen.
Ze vergeten bij Film1 dat hun actie ook indirect schade berokkent aan de kabelmaatschappijen @Home, Multikabel, UPC etc. die deze actie even hard van de daken schreeuwden. Deze arme kabelmaatschappijen die geen schuld treffen, zullen nu ongetwijfeld overspoeld worden met boze bellers, mailtjes etc.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:14:24 #299
136 V.
pi_46367304
Ofwel Marketing for Dummies: Hoe help je een bedrijf met één actie om zeep

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_46367751
Canal+ en filmnet kon je persoonlijk benaderen, maar film1 kun je volgens mij niet bellen of mailen, alles loopt via de kabelmaatschappijen, slimme constructie, domme actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')