quote:
Dat zal misschien nog wel duren tot vlak voor de uitreikingquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar kan er geen apart topic komen voor de Oscaruitzending? Ik klik steeds dit draadje aan in de hoop dat iemand iets zinnigs over de awards zelf te melden heeft, maar helaas...
De uitzending is toch nog niet bezig? Die topics komen er dan vanzelfquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar kan er geen apart topic komen voor de Oscaruitzending? Ik klik steeds dit draadje aan in de hoop dat iemand iets zinnigs over de awards zelf te melden heeft, maar helaas...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar kan er geen apart topic komen voor de Oscaruitzending?
Ik klik steeds dit draadje aan in de hoop dat iemand iets zinnigs over de awards zelf te
melden heeft, maar helaas...
The Academy awards zijn de Oscars en wat voor jou niet zinnig is, is voor een ander misschien wel weer handig om te weten, als je al moe word van 1 of 2 keer extra klikken dan raad ik je aan om 2 a 3 keer in de week naar een sportschool te gaan om wat extra conditie te kweken voor al dat "zware" werkquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:55 schreef Lefkos het volgende:
The Academy awards zijn de Oscars en wat voor jou niet zinnig is, is voor een ander misschien wel weer handig om te weten, als je al moe word van 1 of 2 keer extra klikken dan raad ik je aan om 2 a 3 keer in de week naar een sportschool te gaan om wat extra conditie te kweken voor al dat "zware" werk![]()
Volgens de gids die ik van Film1 kreeg, kunnen we vanavond kijken naar filmpjes en/of sport.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Het signaal van Film1 is nog niet vrijgegeven.
Ik hoop dat dit sarcasme is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef sanni het volgende:
[..]ook ff mugge...jeweetwel.. Academy Awards is het programma waar de
beeldjes genaamd Oscar worden uitgereikt.![]()
Baarlijke nonsens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef sanni het volgende:
[..]ook ff mugge...jeweetwel.. Academy Awards is het programma waar de
beeldjes genaamd Oscar worden uitgereikt.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Film1 kan me de pot op...op verschillende andere fora (TV Home forum, DVD.nl, Satteliet forum) zijn ze ook flink over de zeik over dat Film1 ineens op het laatste moment hun belofte niet zijn nagekomen.
Eerst ons lekker maken met GROTE LETTERS dat we 10 dagen gratis Film1 zouden krijgen, zelfs een speciale gids thuisgestuurd gekregen, en op de dag zelf aankondigen dat het niet doorgaat. Film1...ik hoop dat jullie een beetje naar de feedback luisteren, maar jullie kunnen erop rekenen dat jullie hier heel wat potentiële abbonees mee hebben verloren.
V.quote:Oscars toch niet rechtstreeks op televisie
AMSTERDAM (ANP) - De uitreiking van de Oscars is toch niet rechtstreeks op televisie te volgen voor de nederlandse tv-kijker. De commerciële filmzender Film1 (vroeger canal Plus) maakte vrijdag bekend een aangekondigde tiendaagse gratis kijkperiode voor digitale tv-abonnees in te trekken.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:43 schreef Verbal het volgende:
Moot point beste mensen, dit verscheen twee minuten geleden op het ANP:
[..]
V.
Het afbreken van de actie op zich met de reden die ze hebben aangegeven vind ik niet eens zo erg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb zelft geen digitale tv. Maar wat een eikels bij Film 1.
Ze vergeten bij Film1 dat hun actie ook indirect schade berokkent aan de kabelmaatschappijen @Home, Multikabel, UPC etc. die deze actie even hard van de daken schreeuwden. Deze arme kabelmaatschappijen die geen schuld treffen, zullen nu ongetwijfeld overspoeld worden met boze bellers, mailtjes etc.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:02 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik bracht het bericht om 13.10 al, dus ANP loopt weer eens achter de feiten aan.![]()
Maar kan je nu eisen dat je alsnog de "beloofde" gratis filmdagen wil hebben?
Staat met grote letters op de voorkant van hun gids, dus kom maar op met die gratis filmdagen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |