quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:36 schreef Rica het volgende:
[..]
De laatste die dat vroeg was drie weken weg.![]()
O en een ban op het BB forum is een ban op het hele forum
lekker slapen Hobquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:37 schreef MissHobje het volgende:
Alleen Marcel hoor.. die had hem niet om
anyway ben slapen
quote:
Kat----Spekquote:
Bloedlinkquote:
Nodig hem uit voor FOK! COS - een soort praatgroepquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat gaat haar man niet leuk vinden.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat de partners van die meiden dit goedkeuren.quote:
hopen dat ze een goed begrijpende man heeft voor haar danquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:48 schreef Stereotomy het volgende:
Maar even serieus, als het mijn vriendin was die twee van mijn kinderen had gebaard, zou ik het ook wat minder vinden ja.
Ik heb nu best medelijden met die vent van haar. Tijn heeft niets te verliezen en ik begrijp Tijn ook niet dat hij steeds zo doet...laat haar met rust. Eikel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:48 schreef Day het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de partners van die meiden dit goedkeuren.
Een knuffel ok, zelfs een kusje kan nog, maar een vreemde man in m'n nest terwijl ik in m'n string lig? Een 19-jarige patser die me wanneer hij er zin in heeft bij m'n tieten pak? No way!
Begrip heeft ook grenzen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:49 schreef Coraatje het volgende:
hopen dat ze een goed begrijpende man heeft voor haar dan
Nounounou, het is ook juist de verantwoordelijkheid van Monique toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu best medelijden met die vent van haar. Tijn heeft niets te verliezen en ik begrijp Tijn ook niet dat hij steeds zo doet...laat haar met rust. Eikel.
Met die jampotjes ziet ie alles groter dan het is.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:49 schreef Stereotomy het volgende:
Gelukkig, Tijn heeft zijn bril nog op, dus er is niks ernstigs gebeurd
Ik weet niet wat voor relatie Monique (en ook Sabrina idd) heeft. Er zijn er ook genoeg bij wie het geen probleem zou zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de partners van die meiden dit goedkeuren.
Een knuffel ok, zelfs een kusje kan nog, maar een vreemde man in m'n nest terwijl ik in m'n string lig? Een 19-jarige patser die me wanneer hij er zin in heeft bij m'n tieten pak? No way!
Eeggggiequote:Op vrijdag 8 september 2006 04:53 schreef Anitra het volgende:
blogje klaar, ik ga nu mijn bedje opzoeken als mijn peukie op is
Nog eentje toequote:Op vrijdag 8 september 2006 04:53 schreef Anitra het volgende:
blogje klaar, ik ga nu mijn bedje opzoeken als mijn peukie op is
De mijne zou het echt niks vinden en dat is echt geen macho. Andersom overigens ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:51 schreef Coraatje het volgende:
ik zit me af te vragen wat mijn vriend er van zou vinden als er een ander bij me in bed gaat liggen
Het is een soort slowchat.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:56 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is COS de afkorting voor? Staat niet in het fok-woordenboek...
Hij is behoorlijk hypocriet bezig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu best medelijden met die vent van haar. Tijn heeft niets te verliezen en ik begrijp Tijn ook niet dat hij steeds zo doet...laat haar met rust. Eikel.
Kids komen morgen op school en horen gelijk dat mama met een andere vent in bed gelegen heb, dan voel je je als puber toch echt niet fijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind dit niet goed van Tijn
En ook niet van Monique.
"Pappa, wat doet mamma nou?"
"Mamma ligt met iemand anders in bed omdat mamma even schijt heeft aan wat pappa thuis denkt"
wat me zo opvalt dat het in alle bb's wel een keer gebeurd,zal het dan toch niet iets zijn wat wij niet kunnen begrijpenquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:55 schreef Day het volgende:
[..]
De mijne zou het echt niks vinden en dat is echt geen macho. Andersom overigens ook.
Je moet je voorstellen dat je bed in dat huis je enige privacy-plek is. En dan zou ik een andere vent, hoe lief en aardig hij ook is, er niet in laten als ik thuis een vent had. Ben je vrij is het wat anders.
Nee, dat is het dus juist niet. COS staat voor Commentaren Op de Streams!quote:
Ah, pubers zelfs nogquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
Kids komen morgen op school en horen gelijk dat mama met een andere vent in bed gelegen heb, dan voel je je als puber toch echt niet fijn![]()
Comments On Streams denk ik, dat is het enige logische wat ik kan bedenken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:56 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is COS de afkorting voor? Staat niet in het fok-woordenboek...
Keeping up appearancesquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:58 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus juist niet. COS staat voor Commentaren Op de Streams!
Dit lijkt verdacht veel op slowchatquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:59 schreef Anitra het volgende:
Peukie is op dus vanuit hier geen commentaren meer op de streams![]()
Thx...quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:58 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus juist niet. COS staat voor Commentaren Op de Streams!
lol monique + Robquote:Op vrijdag 8 september 2006 05:00 schreef Stereotomy het volgende:
Die twee worden naast elkaar wakker morgen: Tijn denkt dan: "YES" maar gaat de vermoorde onschuld spelen zoals hij altijd al doet in BB, en Monique voelt zich schuldig naar Harry en de kids toe.
Sabrina komt erbij! Heeft zij verstand?
Het ziet er inmiddels toch al een tijdje iets anders uit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:57 schreef Ifa het volgende:
Beetje nuanceren:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0296.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:05 schreef dl3b het volgende:
Und die liebe liebe liebe liebe die macht mir spass, viel mer spass, als ergentwas.
Niet gehoord, ik zat in de keuken, maar kan me echt niet voorstellen dat die wat doen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Het ziet er inmiddels toch al een tijdje iets anders uit.
Sabrina keek ook een beetje van "Hmmm..."
Jij bent mod, jij hoort het te wetenquote:Op vrijdag 8 september 2006 05:05 schreef Day het volgende:
Wat staat E10 daar nou te doen?
Haha, zal morgen die lp eens opduiken uit het archief.quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:06 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
Dat zit morgen de hele dag in je hoofd
Nou ja, innig verstrengeld samen diep onder de dekens. Dat is op zich nog niks maar kan ook al veel zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:06 schreef Ifa het volgende:
[..]
Niet gehoord, ik zat in de keuken, maar kan me echt niet voorstellen dat die wat doen.
En Tijn doet het gewoon bij Moniquequote:Op vrijdag 8 september 2006 05:10 schreef Coraatje het volgende:
etienne wil gewoon bij sabine in bed
Duitse muziek is leuk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:07 schreef dl3b het volgende:
[..]
Haha, zal morgen die lp eens opduiken uit het archief.
In der tierhandlung, is ook lekker wazig.
Uiteraard..maar wat zou erger voor haar thuisfront zijn: dat wat feitelijk gebeurd of dat wat zijn omgeving (die nu wat erg breed is met tv) er van maakt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou ja, innig verstrengeld samen diep onder de dekens. Dat is op zich nog niks maar kan ook al veel zijn.
Ik zou het niet leuk vinden als een gast verstrengeld met mijn vriendin op nationale TV ligt, laat staat dat mijn vriendin het toe zou laten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:13 schreef Ifa het volgende:
[..]
Uiteraard..maar wat zou erger voor haar thuisfront zijn: dat wat feitelijk gebeurd of dat wat zijn omgeving (die nu wat erg breed is met tv) er van maakt.
De standjes die ze aan het doen is kunnen niet bij Rheumapatienten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:13 schreef Day het volgende:
Ze heeft het voor elkaar hoor! Ze ligt bij Marcel in bed!
Haha en nu zit ze met die natte onderbroek naast E10 en wrijft over zijn been...quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:24 schreef dl3b het volgende:
Hilde heeft een natte onderbroek
ja dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 8 september 2006 05:40 schreef Andrea001 het volgende:
in de slaapkamer ligt een getrouwde vrouw met een jonge knul in bed en dan laten ze streams zien van een slapende Egbert...
Tijn is allang naar dromenland vertrokken. Hij gaat ook echt niets iets doen met Monique.quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:40 schreef Andrea001 het volgende:
in de slaapkamer ligt een getrouwde vrouw met een jonge knul in bed en dan laten ze streams zien van een slapende Egbert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |