quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:41 schreef Coos het volgende:
Ik kap ermee.
Ik kan die Tokkies niet meer verdragen.![]()
Ze hadden beiden hun broekjes nog aan. Heb het ze niet uit zien trekken of weer aan zien trekken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:43 schreef BB-King het volgende:
Ze hebben op zekers geneukt, dat laken bewoog niet alleen.. het werd GELANCEERD.
Ze schijnt ook nee gezegd te hebbenquote:
vergeet het geluid daarbij niet he en het feit dat ze allebei moesten douchen want ze hadden toch wel gezweet net zoals micheline zelf zeiquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hadden beiden hun broekjes nog aan. Heb het ze niet uit zien trekken of weer aan zien trekken.
Met droogneuken kun je de lakens ook aan het plafond plakken hoor.
Dat zie je toch niet onder de dekens... lijkt me zinloos om met broek aan zo te steigeren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hadden beiden hun broekjes nog aan. Heb het ze niet uit zien trekken of weer aan zien trekken.
Met droogneuken kun je de lakens ook aan het plafond plakken hoor.
Dan heeft ie verstand van zakenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Dat was echt geen droogneuken, ook al had ze dr broekje nog aan, hij zal m dr wel ff langsgeschoven hebben
Aan het geluid kon ik niet horen of ze broek aan of uit hadden. Geen sop sop geluiden gehoord zeg maar. Micheline zei daarna ook volgens mij dat ze geen sex wilde hebben omdat vrouwen dan meteen sletten zijn en mannen het mannetje.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
vergeet het geluid daarbij niet he en het feit dat ze allbei moesten douchen want ze hadden toch wel gezweet net zoals micheline zelf zei
Ik zet het in de streamverslagen, kan iedereen het voor zichzelf beoordelen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
Semith en Micheline bedrijven de liefde (10MB)
Dat je er in trapt zeg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
Micheline zei daarna ook volgens mij dat ze geen sex wilde hebben omdat vrouwen dan meteen sletten zijn en mannen het mannetje.
dat zei ze daarna, maar check dat fillempie maar eens en zet het geluid goed duidelijk hard dan hoor je het wel denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan het geluid kon ik niet horen of ze broek aan of uit hadden. Geen sop sop geluiden gehoord zeg maar. Micheline zei daarna ook volgens mij dat ze geen sex wilde hebben omdat vrouwen dan meteen sletten zijn en mannen het mannetje.
Thx, begin heb ik gemist. Maar dat ze het gedaan hebben staat vast.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zet het in de streamverslagen, kan iedereen het voor zichzelf beoordelen.
Ik zal het even uit de speakers laten knallen, momentjequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat zei ze daarna, maar check dat fillempie maar eens en zet het geluid goed duidelijk hard dan hoor je het wel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |