Ik zet het in de streamverslagen, kan iedereen het voor zichzelf beoordelen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
Semith en Micheline bedrijven de liefde (10MB)
Dat je er in trapt zeg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
Micheline zei daarna ook volgens mij dat ze geen sex wilde hebben omdat vrouwen dan meteen sletten zijn en mannen het mannetje.
dat zei ze daarna, maar check dat fillempie maar eens en zet het geluid goed duidelijk hard dan hoor je het wel denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan het geluid kon ik niet horen of ze broek aan of uit hadden. Geen sop sop geluiden gehoord zeg maar. Micheline zei daarna ook volgens mij dat ze geen sex wilde hebben omdat vrouwen dan meteen sletten zijn en mannen het mannetje.
Thx, begin heb ik gemist. Maar dat ze het gedaan hebben staat vast.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zet het in de streamverslagen, kan iedereen het voor zichzelf beoordelen.
Ik zal het even uit de speakers laten knallen, momentjequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat zei ze daarna, maar check dat fillempie maar eens en zet het geluid goed duidelijk hard dan hoor je het wel denk ik
Doe je snelquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
Semith en Micheline bedrijven de liefde (10MB)
Langzamer als Semith, die was wel heel snel...quote:
deaud moet zequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:50 schreef Suikeroom het volgende:
go Janine
Zo kan ie wel weer!quote:
ze zullen wel moeten, alles voor de kijkcijfers toch...quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:53 schreef HiDiHo het volgende:
Zal Talpa het uitzenden denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |