Ik krijg spontaan rilingen, kots- én moordneigingen als ik die kop alleen maar zie!quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:39 schreef Coraatje het volgende:
ik ben hilde echt zat was ik al maar nu echt
"Wij zijn echt"quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Tammm het volgende:
Hoort HIlde dingen van e10 die wij niet horen??
maar hij ging gewoon...hophophopquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Micheline wilde het niet omdat ze anders als slet wordt betiteld. Preutse doos![]()
sabrina zegt het net tegen milica en dr zus, er is echt wel geneukt, ze vraagt zich alleen af of Micheline wel gekomen isquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Micheline wilde het niet omdat ze anders als slet wordt betiteld. Preutse doos![]()
Ik weet niet of je hem hebt zien knallen? Maar dat was echt niet voor de lol hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik hun niet zien knallen. Volgens mij hadden ze allebei hun broek nog aan. Je kunt zo prima droogneuken hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem hebt zien knallen? Maar dat was echt niet voor de lol hoor.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef PC eend het volgende:
Ik heb dat natuurlijk wel even opgenomen voor latere analyse, mocht er weer iemand aangifte willen doen
Zij waren er niet bijquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
sabrina zegt het net tegen milica en dr zus, er is echt wel geneukt, ze vraagt zich alleen af of Micheline wel gekomen is![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik hun niet zien knallen. Volgens mij hadden ze allebei hun broek nog aan. Je kunt zo prima droogneuken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |