Hoe meer ze het er bovenop leggen (dat er niks gebeurd is wink wink nudge nudge) hoe duidelijker het is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hehe dacht al, de kwakjes schoten m'n speakers zowat uit.
Doe maar, is goed voor de streamverslagenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ontkennen heeft geen zin, anders zet ik het wel even op rapidshare.
![]()
Echt! Ze hebben niet echt geneukt, maar Semih voelt zich nu wel een heel stuk opgeluchter, zeg maar.quote:
Ja, wat is het nou, wel of niet geneukt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Echt! Ze hebben niet echt geneukt, maar Semih voelt zich nu wel een heel stuk opgeluchter, zeg maar.
En ze moeten nu douchen omdat ze zo gezweet hebben van het dansen enzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Echt! Ze hebben niet echt geneukt, maar Semih voelt zich nu wel een heel stuk opgeluchter, zeg maar.
Ik heb dat natuurlijk wel even opgenomen voor latere analyse, mocht er weer iemand aangifte willen doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe meer ze het er bovenop leggen (dat er niks gebeurd is wink wink nudge nudge) hoe duidelijker het is.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij is ze talentenscout hoor die Hilde.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:39 schreef toxikon het volgende:
doe ook youtube effe dan is ie wereld beroemd
Ik denk het ook niet. Micheline wilde het niet omdat ze anders als slet wordt betiteld. Preutse doosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |