Zou er nu wel echt mee kappen. Je kan je afkeer ook op een andere manier uiten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi djep , hoe is het ermee?
ennuh is geen wensdie sjaan is aleen echt
Nou, was ongeveer even lang als Semih's wip van vanavond. Vind het beide wel blogwaardig eik.quote:
okiquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:19 schreef Day het volgende:
[..]
Zou er nu wel echt mee kappen. Je kan je afkeer ook op een andere manier uiten.
De grens ligt bij crackhoer!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oki![]()
(Wat een ander soort volk dan ONZ hier)
Kijk ff in de streamverslagen voor materiaal.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
eens ff kijken wat ik in elkaar kan knutselen dan![]()
samen in 1 blogje mss ? tis wel heul kortquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, was ongeveer even lang als Semih's wip van vanavond. Vind het beide wel blogwaardig eik.
dit muisje krijgt nog wel een staartje denk ikquote:
Da's toch een zwarte soul zanger?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:21 schreef toxikon het volgende:
begint hilde weer over h6
Dan knallen we die er ook inquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, was ongeveer even lang als Semih's wip van vanavond. Vind het beide wel blogwaardig eik.
onz? wat is dat dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oki![]()
(Wat een ander soort volk dan ONZ hier)
weet niet, ik heb nog nooit een liedje van hem gehoordquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's toch een zwarte soul zanger?![]()
Is het geen lekker ding?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:22 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind trouwens die Jeroen geen ene zak toevoegen aan het huis..
tis dat ik hem soms 3 tellen zie fladderen.. maar verders hoor je hem niet en ziet hem ook niet langer dan die 3 tellen (soort van dan)
De ironie is dat het net Etienne was die zijn vader de kamer uitduwde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:23 schreef dl3b het volgende:
Janine hangt alles op aan die peuk die E10 bij zich had in de slaapkamer.
Maar het ging in eerste instantie om het feit dat zij en Rik wilden gaan slapen toen de kampsjaken binnen kwamen nadat ze bij de zusjes de zaak op stelten hadden gezet.
\quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het geen lekker ding?![]()
Ik vind Marcia ook niks toevoegen maar het is op gezette tijden zo'n enorm lekker ding
Je bedoelt dat die Jeroen de uitstraling van een bos peen heeft?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:22 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind trouwens die Jeroen geen ene zak toevoegen aan het huis..
tis dat ik hem soms 3 tellen zie fladderen.. maar verders hoor je hem niet en ziet hem ook niet langer dan die 3 tellen (soort van dan)
hoi jimboquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi djep , hoe is het ermee?
ennuh is geen wensdie sjaan is aleen echt
't is maar goed dat je niet met 'em naar bed bent gegaan, Hobquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
\
Nee niet meer.. ik vind het een lompe zak eigenlijk steeds meer
Toen hij het huis in kwam dacht ik even,.. muah.. mag er wel zijn..
en ben nu compleet genezen![]()
Hoe heb ik dat kunnen denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |