Nee, een ambulance. Maar 18 is niet goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 05:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Isabeau is modder aan 't eten zeker?
En hoe smaakt zoiets nou?quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, een ambulance. Maar 18 is niet goed![]()
Werd hij toen beschoten of ging hij toen dood?quote:Op vrijdag 8 september 2006 06:19 schreef blackangel21 het volgende:
ik denk zelf nummer 13
omdat hij op de 13 dood werd geschoten
Ok, een hint danquote:Op vrijdag 8 september 2006 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het even op internet opgezocht, maar ik vind het nogal vergezocht(dat getal dus)
Ja, dat dacht ik ook al toen ik aan het typen wasquote:Op vrijdag 8 september 2006 06:39 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Komt ie: Het antwoord bevindt zich in de gequote post van Isabeau (dus niet de tijd/datum waarom het gepost is, echt de post zelf bedoel ik)
Supersheep +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mary Jane's Last Dance dus?
Kim Basinger (moet bij haar naam trouwens iedere keer aan de doktersscene uit Family Guy denken)
mocht ik zo ineens een punt krijgen en een vraag moeten stellen, dat kan niet want ik ben weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |