Daffodil31LE+1quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die komiek met z'n tomatenneus heet W. C. Fields. Was inderdaad steengoed, al vonden mensen dat hij wat liever zou moeten zijn tegen kinderen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:54 schreef tong80 het volgende:
Net nu ik ga slapen. Trusten lieve mensen en MaJo in het bijzonder
Naudet inderdaadquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
En die broers heten Noudet. Hebben ook als enigen de impact van het eerste toestel in het WTC op film gezet.
Charles Manson leeft nog tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:56 schreef Plastic_Power het volgende:
Welke Beach Boy was goed bevriend met de moordenaar van Charles Manson?
Als het regent ben ik hetquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Truste Tong. Niet te vaak gaan pissen vannacht hè?
Was vanavond een mooie documentaire op de BBC over die aanslag en het WTC in het bijzonder.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Naudet inderdaadIk wist wel dat ik niet de enige was die dat wist
Daf + 1
Nu mag je meerdere vragen stellen
De vraag over de film was alleen voor een punt. Niet om een volgende vraag te stellenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:56 schreef Plastic_Power het volgende:
Welke Beach Boy was goed bevriend met de moordenaar van Charles Manson?
Ik wilde eerst zeggen "de moordenaar van Sharon Tate", maar besloot later tot een andere formuleringquote:
Oh interessantquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Was vanavond een mooie documentaire op de BBC over die aanslag en het WTC in het bijzonder.
En ik stel geen meerdere vragen![]()
Dat is ook weer verwarrend, misschien is het handiger om deze nu te laten staanquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
De vraag over de film was alleen voor een punt. Niet om een volgende vraag te stellen![]()
Daff is aan de beurt![]()
Da's goed meiske...quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh interessantBen nogal geïnteresseerd in 11 september
![]()
Nee, allebei evenveel verdiepingen, maar verschillend in hoogte.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:04 schreef MaJo het volgende:
Oh jeetje... Was het niet 102 en 104 verdiepingen? En hoe hoog... Uhm... dat weet ik echt niet
Dat lijkt me erg handig, want in een topic helemaal in het begin werd al eens aangetoond dat Charles Manson zelf Sharon Tate niet heeft vermoord....quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:59 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen "de moordenaar van Sharon Tate", maar besloot later tot een andere formulering![]()
Nou is het aantal verdiepingen te hoog. Je hoogteverschil is prima. Maar hoe hoog was de Eiffeltoren ook alweer?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:08 schreef MaJo het volgende:
118 verdiepingen? Oh ja de hoogte verschilde iets, twee meter toch? 250 en 252 meter hoog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |