Kom eens snel naar AKQquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik las: Zwanger + Vriendin wegbrengen![]()
Haha, ik ook, in eerste instantie, ook al is het heul niet mogelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:40 schreef Jojoortje het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:40 schreef Jojoortje het volgende:
Zwager met een vriendin? Lekkere familieverhoudingen weerquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:37 schreef SpookY22 het volgende:
Anders moet je even midden in de nacht je zwager + vriendin wegbrengen naar schiphol.
Iets klopt er niet:quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:37 schreef SpookY22 het volgende:
Anders moet je even midden in de nacht je zwager + vriendin wegbrengen naar schiphol.
Godver die wekker om kwart over 2 een uur heen en een uur terug rijden, pas weer om half 5 sjaggo mijn bed in.
Vind het prima voor een vakantie, maar val mij daar niet mee lastig op dit tijdstip.
Want?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:05 schreef Lod het volgende:
[..]
Zwager met een vriendin? Lekkere familieverhoudingen weer
Heb je dat niet eens voor haar over?quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:37 schreef SpookY22 het volgende:
Zwager is de echtgenoot van een zus.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want?
Volgens mij snap je het niet helemaal
Of de broer van je eigen partner.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:14 schreef Lod het volgende:
[..]
Zwager is de echtgenoot van een zus.
Mijn zwager heeft ook een vriendinquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:14 schreef Lod het volgende:
[..]
1. De zwager heeft een vriendin, dus niet de zus.
2. De vriendin is de zus, maar blijkbaar is de aangetrouwde relatie belangrijker dan de bloedverwant.
quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Damzkieee het volgende:
Welnee, de zwager kan ook een broer van je vrouw zijn...
Die zwager is dus de broer, van de vriendin van TS zijn broer/zusquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:14 schreef Lod het volgende:
[..]
1. De zwager heeft een vriendin, dus niet de zus.
2. De vriendin is de zus, maar blijkbaar is de aangetrouwde relatie belangrijker dan de bloedverwant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |