Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Voor alle levensvormen: waar wordt je het liefst gezogen, afgelikt en belebberd.. kortom, aan welk lichaamsdeel wordt je het liefst intiem betast?
Waar zit voor jou het meeste rendement in? Ben je nog een beginner en krijg je het liefst een likje over je lippen of ben je hardcore en wil je graag dat een partner zijn/haar tong in je endeldarm plant?
Let op: Het draait hier om het ontvangen, niet geven
Dames, waar wordt jij graag oraal verwend? Heren, een stukje naar beneden...
Aan mijn pielemans Daarna ballen daarna tussen de bips
Childhood is over the moment you know you're going to die. 'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
als iemand mijn grote teen in de mond neemt ga ik helemaal uit mijn dak ! Mijn nek is ook erg prettig en mijn vriend heeft dat met zijn oren en verder the obvious
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.” Amsterdam ... zo slecht nog niet TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
Op zondag 10 september 2006 12:56 schreef Angelic_Rose het volgende: Borsten en tepels.. Dan word ik echt helemaal gek.. Zooooo lekker..
Same here, woohoo!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen == --- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken --- Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+ *O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*