Hojquote:
Ik had ook 2 cavia'squote:
hoiquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:59 schreef guitarist.nl het volgende:
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrilboor
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dribskequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hoooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii moemie![]()
Wie gehtstquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dribske!!!
Jahwelquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heb jij geen school morgen straks?
Ik heb een weirde bui! Ik heb me vandaag aangemeld bij minstens 10 enquete zooi dinges, kan ik klikkend rijk wordenquote:
Ja en gleijk heel je computer vol spywarequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb een weirde bui! Ik heb me vandaag aangemeld bij minstens 10 enquete zooi dinges, kan ik klikkend rijk worden.
Met jou altijdquote:
Neenee, ik ben een slimme koe, ik weet wat ik doequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en gleijk heel je computer vol spywareway to go
![]()
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neenee, ik ben een slimme koe, ik weet wat ik doe.
chickquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach maar 2 uur morgen dat overleef ik welquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb al weekend [afbeelding]
Poll: Worden Fraubitch en Dribbel_ een stelquote:
Tropen rooster??quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach maar 2 uur morgen dat overleef ik wel![]()
23!!quote:
8 uur in de weekquote:
Het is bagger, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef TwyLight het volgende:
Is dit topic leuk?
Wat joh,quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
Is er ook bier aanwezig?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:08 schreef moemoe het volgende:
Het is bagger, ik denk het wel.
Ah je bepaald je eigen rooster!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
8 uur in de week![]()
eigenlijk had ik de van half 9 tot half 11 ook
maar dat vind ik een beetje vroeg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah je bepaald je eigen rooster!
Dat deed ik bij mijn vorige opleiding ook, ik werdt ook geadviseerd een andere opleiding te zoeken
Bier?quote:
welluuussssssssssssssssquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neh ik hou niet van vroeg opstaan
Vrouwen mogen ook best af en toe een biertje drinken hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:10 schreef moemoe het volgende:
Bier?![]()
* moemoe checkt het profiel
Owwww... Ben jij mannelijk joh, ik dacht dat je vrouwelijk was
Stel je niet aan, dribbel is nu eenmaal aanlokkelijker dan een gitaar.quote:
Hoi MoeMoequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bier?![]()
Owwww... Ben jij mannelijk joh, ik dacht dat je vrouwelijk was![]()
Nee ik kan ook zonder maar het zou een pluspunt geweest zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat hebben alleen nep baggeraars nodig![]()
ga maar in je NB reeks spelen
dag
kusje![]()
![]()
Echt nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
welluuussssssssssssssss
Ik ga vroeg in de ochtend slapen kan dat ook ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maar ik hou van mannen die vroeg op zijn
Blech, ik vind het altijd zo onvrouwelijk, maar toch drink ik het als mijn geld aan het opraken isquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vrouwen mogen ook best af en toe een biertje drinken hoorals ze maar wat over laten
Mja je hebt gelijk maar als ik er zelf al een paar op heb maakt dat ook niet meer uitquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:14 schreef moemoe het volgende:
Blech, ik vind het altijd zo onvrouwelijk, maar toch drink ik het als mijn geld aan het opraken is.
Nee, niet goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga vroeg in de ochtend slapen kan dat ook ?![]()
Hmmm zuiplapje?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja je hebt gelijk maar als ik er zelf al een paar op heb maakt dat ook niet meer uit![]()
Ja hoi!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:15 schreef opgebaarde het volgende:
duidelijk beste topic allertijden, ik voel me vereerd dat ik hier heb mogen posten tussen jullie grootheden. Ik ben uw nederige dienaar
Dit is ook niet grappig bedoelt randdebielquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:18 schreef mcDavid het volgende:
Het spijt me voor je, dribbel! Maar conflict was je al een jaar geleden ofzo voor met het openen van een TVT. En die was een stuk grappiger ook!
Doe eens lief tegen mijn hondjequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:18 schreef mcDavid het volgende:
Het spijt me voor je, dribbel! Maar conflict was je al een jaar geleden ofzo voor met het openen van een TVT. En die was een stuk grappiger ook!
hihi kusjequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is ook niet grappig bedoelt randdebiel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |