dan vormen jullie je eigen staat in dit opperdemocratische land. Ik ga morgen aangifte doen van clanvormingquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:53 schreef Biancavia het volgende:
Fok is inderdaad geen democratie.
Thank Uquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:53 schreef nsfw het volgende:
Fok moderators moeten gewoon niet zo autoritair doen
Laat die topics nou eens open!
Sorry.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:53 schreef nsfw het volgende:
En dat je dan gePWND wordt door mannetjes die jonger zijn dan jij is al helemaal een bron van frustratiequote:
Of FEAUK natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef nsfw het volgende:
TS! begin anders je eigen forum!
het FQK! forum ofzo
Die lachjesquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:33 schreef Sebash het volgende:
Bert Bert! ik heb een banaan in me oor!
Neej Ernie... dat is Litso
Ernie: G G G G G G G G G
Bert: èh èh èh èh èh èh
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik ze mis ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:22 schreef tonks het volgende:
Ja en wanneer komen die gebande mods eens terug
zij jou ook niet dus dat maakt niet echt uitquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik ze mis ofzo.
dan wordt het tijd voor een revolutie!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Fok is geen democratie, maar een totalitair regime met Hoge Opperkanselier Danny aan de macht.
Dat dachten er laatst ook al een paar... Maar het lukte hen niet om 'the One ring' in Mount Doom te gooien...quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:39 schreef P-azz het volgende:
[..]
dan wordt het tijd voor een revolutie!
Ja idd, maar sommige mensen lezen die niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het staat zelfs in de policy dat het geen democratie is.
Er lopen meer autoritaire users rond dan autoritaire mods.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:53 schreef nsfw het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |