Ken ik niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:20 schreef Isabeau het volgende:
De Kersentuin...dat is toch de titel van een boek? Is het een boek over je oma?
Persoonlijk vind ik 80 al te oud. Ik heb zo'n gevoel dat het leven al ophoudt bij 50quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet of ze lijdt. Ze is niet lichamelijk ziek, ze heeft geen pijn. Maar ik geloof niet dat ze geniet van het leven. Howel het nogal lastig is daar hoogte van te krijgen.
Ja, ik zag wel dat jij je hand opstak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou ja zeg.
Je ziet dat hij nerveus wordt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik de mijn kleren maar weer aantrekken, dan?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zoveel aandacht voor zo'n kleine jongen is niet goed.
Het is trok, niet trekde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik trek de mijn kleren aan, en het is stil.
Ja, volgens mij krijg jij alle vlekken er wel uit in de was.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
( Do not underestimate the power of DO2. )
Godsamme,quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, volgens mij krijg jij alle vlekken er wel uit in de was.
Ik heb gewonnen!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Godsamme,
ik kan geen leuke repliek bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |