Oprollen zie ik niet gebeuren. Met 3 punten spring ik een gat in de lucht.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:48 schreef kollie het volgende:
mooi debuut voor Mendeznu oprollen dat Willem II.
Optie tot koop toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:55 schreef ganzenherder het volgende:
Waarooooom hebben we Mendezzzz gehuurd??![]()
![]()
yepquote:
Bij een optie tot koop is er al een bedrag vastgesteld geloof ik...quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij zal er niet goedkoper op worden
transfersom staat vast, als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij zal er niet goedkoper op worden
'We zijn er bijna....'quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als PSV 3 keer scoort geef ik een rondje vanavond...
quote:
Dat is wel de gebruikelijke gang van zaken, maar je weet nooit hoe het contract er uit ziet natuurlijk. PSV heeft zich wel vaker aan bizarre constructies gewaagd. Zie bijvoorbeeld de aankoop van Koné.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Bij een optie tot koop is er al een bedrag vastgesteld geloof ik...
No way dat het 1-3 blijftquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoplakee!
Doe maar champagne Grrrrrrrr!
Slim om niet te zeggen meer dan drie keer...quote:
Radio 1?quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:38 schreef Leso_Varen het volgende:
We zijn weer online. Kromkamp schijnt trouwens goed te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |