ik hoorde net een liedje over jouquote:
Je moet nu alvast een vervangende rustgevende activiteit voor die vijf minuten verzinnen, anders gaat het morgenochtend misschien wel fout.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Maar ik moet dus altijd stressen om mijn dochter te pakken te krijgen, onder de douche te doen, aankleden enzo.... en dan daarna kan ik altijd even bijkomen met een bakje koffie en een sigaretje voor het 8 uur is![]()
Geil he, wil je me nu aanraken?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik hoorde net een liedje over jouvan Cer
En weet je...eigenlijk heb je nog helemaal gelijk ook. Hoop dat ik dat ook snel zo kan zien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Even in de trant van Dromenvanger posts.
Goed gedaan meid, zoals je kunt zien is iedereen in staat om te doen wat je echt wilt.
Je kunt het doen zoals jij het wilt en natuurlijk blijven, maar natuurlijk ook middelen gebruiken.
Zou je niet laten overhalen door een van je exen of nieuwe vriendjes hoor, want roken is heel erg slecht en je laat je hopelijk voor jezelf niet beinvloeden door andere mensen.
Ik was eens aan het denken laatst, en dacht, hoe zou de wereld zijn zonder roken, zouden er in restaurants opeens meer plekken zijn voor iedereen omdat roken niet bestaat en er dus geen aparte rook/niet rook gedeeltes zijn.
Zou je verplicht moeten staan op het station omdat je niet tegen een 'rookpaaltje' aan kan leunen op het grote en kale en verlaten stenen station.
Hou het vol meid en je zult zien dat er ook een wereld naast roken is!
uhh...quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Geil he, wil je me nu aanraken?
Bij thee ga ik eten en dan word ik dik en dan ben ik geen MILF meerquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je moet nu alvast een vervangende rustgevende activiteit voor die vijf minuten verzinnen, anders gaat het morgenochtend misschien wel fout.
Misschien... een kopje thee.
dat dacht ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En weet je...eigenlijk heb je nog helemaal gelijk ook. Hoop dat ik dat ook snel zo kan zien.
Tnxxx voor je support...je bent een schat![]()
Fitty centquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
I'd hit yer ass fifty times but Jan has the privilege en zukls!
Erg goed gesproken, en zo waar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
I'd hit yer ass fifty times but Jan has the privilege en zukls!
uhuhquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
hetzelfde als ik minus bier plus wijn toch?
HE!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |