...ja erg he.....maar voorlopig weten ze het niet....en ze gaan niet voor niets op tv...???quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Heeft er nou nog niemand door dat wij niet veel beter zijn? Wat zitten we hier nou te doen? Juist we roddelen over de bewoners.
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
Er heeft vast niemand geluid aan staan bij dit kippenhok
[afbeelding]
Geluid overal uit nu.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Jawel hoor, maar niet van alle streams tegelijk natuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Ja precies, ik geniet ervan maar om dan te roepen hoe erg het is dat de bewoners roddelen . (beetje dubbel dan)quote:Op donderdag 7 september 2006 23:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ja erg he.....maar voorlopig weten ze het niet....en ze gaan niet voor niets op tv...???
Echt wel.. lig altijd in een deuk om die zusjesquote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:48 schreef Coraatje het volgende:
ik kan het nog aan (geluid van de zusjes)
wat zeggen ze als je depresief bent en je drinkt dan verergerd datquote:Op donderdag 7 september 2006 23:48 schreef Rica het volgende:
Monique schiet in een dipje geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |