Nee, DAT WEET IK OOK WEL! Daarom zeg ik toch steeds als je SIMPEL redeneert!quote:Op zondag 10 september 2006 23:25 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dan alsnog klopt er geen reet van omdat je niet persee 3x zoveel energie nodig hebt voor 3x zoveel rekenkracht. Het klopt gewoon niet, zelfs niet als simpele vergelijking of wat dan ook, het is gewoon totaal fout.
quote:Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee, DAT WEET IK OOK WEL! Daarom zeg ik toch steeds als je SIMPEL redeneert!![]()
Dat zette ik er meteen al bij omdat ik wist dat er anders weer gasten zouden zijn die die stelling onderuit zouden halen en de discussie over dat onderwerp meteen gesmoord werd. Ik weet ook wel dat het geen direct bewijs is voor de kracht van de Wii maar het is weldegelijk een interessant weetje waarbij ik hoopte enige positieve discussiepunten los te krijgen.
![]()
kGa weer verder kijken naar de 9/11 docu's op NL3![]()
Zelfs als je simpel redeneert slaat het helemaal nergens op. Jouw redenatie klopt gewoon voor geen meter. Als je bv een auto 3x zoveel pk's geeft gaat ie toch ook niet 3x zo snel? Als je bv van 100kmph naar 300kmph gaat verdriedubbelt het verbruikt toch ook niet? (word namelijk veel meer). Het is helemaal geen direct of indirect bewijs, het is zelfs geen hint omdat je domweg de kracht niet kan aflezen aan het verbruik.quote:Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee, DAT WEET IK OOK WEL! Daarom zeg ik toch steeds als je SIMPEL redeneert!![]()
Dat zette ik er meteen al bij omdat ik wist dat er anders weer gasten zouden zijn die die stelling onderuit zouden halen en de discussie over dat onderwerp meteen gesmoord werd. Ik weet ook wel dat het geen direct bewijs is voor de kracht van de Wii maar het is weldegelijk een interessant weetje waarbij ik hoopte enige positieve discussiepunten los te krijgen.
![]()
kGa weer verder kijken naar de 9/11 docu's op NL3![]()
Zeg maar gerust 3 of 4 dagen.quote:
De eerste evenement gebeurt in New York op de 13de, maar Japan is altijd het belangrijkst dus ik concentreer me op de 14de. Het gaat er mij niet om Europese details, Japanse en Amerikaanse details is wat mij betreft ook wel goed. We zien wel hoe het gaat en watvoor info we krijgen op die drie dagen.quote:Op maandag 11 september 2006 09:28 schreef depax het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 3 of 4 dagen.
14 sep in japan is eerder ( 6 uur ofzo )
14 sep in us is later 8/12 uur ofzo
15 sep in eu uk is 1 uur eerder dan hier.
En reken maar dat eu pas bekend gemaakt wordt op eu event anders houden ze geen 3 events.
Dus het wordt 4 dagen
Hoelang blijf je hier nog over doorzagen?quote:Op maandag 11 september 2006 08:49 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zelfs als je simpel redeneert slaat het helemaal nergens op. Jouw redenatie klopt gewoon voor geen meter. Als je bv een auto 3x zoveel pk's geeft gaat ie toch ook niet 3x zo snel? Als je bv van 100kmph naar 300kmph gaat verdriedubbelt het verbruikt toch ook niet? (word namelijk veel meer). Het is helemaal geen direct of indirect bewijs, het is zelfs geen hint omdat je domweg de kracht niet kan aflezen aan het verbruik.
Denk net zolang totdat Alex inziet dat zijn 'discussie' geen discussie isquote:Op maandag 11 september 2006 10:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoelang blijf je hier nog over doorzagen?![]()
Nee je hebt helemaal gelijk, hoe haal ik t in mn hoofd om het feit dat het drie keer zoveel gebruikt ook maar enigzins in verband te brengen met een uitspraak die een CEO maakte & het te vermelden op een messageboard. De volgende keer zal ik het woord uiterst speculatief erbij zetten ipv dat het maar een simpele uitleg is.quote:Op maandag 11 september 2006 08:49 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zelfs als je simpel redeneert slaat het helemaal nergens op. Jouw redenatie klopt gewoon voor geen meter. Als je bv een auto 3x zoveel pk's geeft gaat ie toch ook niet 3x zo snel? Als je bv van 100kmph naar 300kmph gaat verdriedubbelt het verbruikt toch ook niet? (word namelijk veel meer). Het is helemaal geen direct of indirect bewijs, het is zelfs geen hint omdat je domweg de kracht niet kan aflezen aan het verbruik.
Niet mijn idee, hetgeen wat uit het artikeltje naar voren komt namelijk dat het hele Wiiconcept niet is ontstaan uit de Wiimote mogelijkheden maar de bezuinigingskwestie. Had je ook kunnen lezen:quote:Op maandag 11 september 2006 08:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar goed, jouw idee is dus dat de Wii om het 24-connect idee is heen gebouwd? Zeg dat dan gelijk
Duidelijker kan ik t niet maken hoorquote:- Waarom komt dit NU naar buiten?
- Waarom werd er zoveel emphasized op een zuiniger console (en stillere)?
- Waarom was de bezuinigingskwestie er eerder dan de Wiimote?
het begint steeds meer te lijken op een 9/11 topicquote:Op maandag 11 september 2006 10:28 schreef BMH het volgende:
Tis een complot!
Nee want de discussie is helemaal kapotgeslagen doordat er in blijft worden gegaan op een punt die helemaal niet het punt van discussie was, dit door hun 'kennis' te etaleren als een hoer op de wallen.quote:Op maandag 11 september 2006 10:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk net zolang totdat Alex inziet dat zijn 'discussie' geen discussie is
quote:Op maandag 11 september 2006 10:36 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee want de discussie is helemaal kapotgeslagen doordat er in blijft worden gegaan op een punt die helemaal niet het punt van discussie was, dit door hun 'kennis' te etaleren als een hoer op de wallen.
Of jullie kappen eens een keer met die neiging om ten alle tijden gelijk te willen krijgen.quote:Op maandag 11 september 2006 10:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk net zolang totdat Alex inziet dat zijn 'discussie' geen discussie is
maar ze hebben ook gelijkquote:Op maandag 11 september 2006 11:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Of jullie kappen eens een keer met die neiging om ten alle tijden gelijk te willen krijgen.![]()
in deze discussie werd er ander goed geargumenteerd hoorquote:Op maandag 11 september 2006 11:37 schreef Chanty87 het volgende:
Het gaat om de manier waarop. Altijd door blijven zagen, de ander heeft nooit gelijk, zijn standpunten/argumenten/redenering slaat nooit ergens op. Je kunt ook gewoon op een normale en volwassen manier beargumenteren waarom het nergens op zou slaan, in plaats van gelijk "HAHAHA JOUW REDENERING SLAAT NERGENS OP![]()
:D:DD
" te roepen, om maar even een overdreven voorbeeld te geven. Het is nogal zwak om je op zo'n manier beter of slimmer te laten voelen dan de ander. Kennelijk is het voor sommigen hier dan ook lastig om op een fatsoenlijke manier te kunnen discussiėren; ik zie het steeds vaker voorkomen in dit topic namelijk.
zoals altijdquote:Op maandag 11 september 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is allemaal de schuld van Nintendo.
quote:Op maandag 11 september 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is allemaal de schuld van Nintendo.
quote:
Nou zeg, goede beargumentering:quote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef kepler het volgende:
[..]
in deze discussie werd er ander goed geargumenteerd hoorVerschillende mensen probeerden uit te leggen dat efficienter niet gelijk staat aan krachtiger, en die uitleg ging op een normale manier. Vervolgens probeert juist alex met alle geweld gelijk te krijgen, terwijl zo goed als iedereen hem verteld dat zijn stelling niet klopt.
Echter zijn idee/mening/artikel over de 24-connect is dan wel weer interessant, het werd alleen verkeerd gebracht door vanuit een verkeerde stelling te redeneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |