abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41693557
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:25 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Dan alsnog klopt er geen reet van omdat je niet persee 3x zoveel energie nodig hebt voor 3x zoveel rekenkracht. Het klopt gewoon niet, zelfs niet als simpele vergelijking of wat dan ook, het is gewoon totaal fout.
Nee, DAT WEET IK OOK WEL! Daarom zeg ik toch steeds als je SIMPEL redeneert!
Dat zette ik er meteen al bij omdat ik wist dat er anders weer gasten zouden zijn die die stelling onderuit zouden halen en de discussie over dat onderwerp meteen gesmoord werd. Ik weet ook wel dat het geen direct bewijs is voor de kracht van de Wii maar het is weldegelijk een interessant weetje waarbij ik hoopte enige positieve discussiepunten los te krijgen.

kGa weer verder kijken naar de 9/11 docu's op NL3
  maandag 11 september 2006 @ 08:14:30 #252
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41697948
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat zette ik er meteen al bij omdat ik wist dat er anders weer gasten zouden zijn die die stelling onderuit zouden halen en de discussie over dat onderwerp meteen gesmoord werd. Ik weet ook wel dat het geen direct bewijs is voor de kracht van de Wii maar het is weldegelijk een interessant weetje waarbij ik hoopte enige positieve discussiepunten los te krijgen.

Als je de stelling makkelijk onderuit kunt halen, hoe kun je er dan verder over discussieren??

Maar goed, jouw idee is dus dat de Wii om het 24-connect idee is heen gebouwd? Zeg dat dan gelijk
The line is a dot to you!
  maandag 11 september 2006 @ 08:42:54 #253
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41698186
3 dagen...
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41698258
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Zelfs als je simpel redeneert slaat het helemaal nergens op. Jouw redenatie klopt gewoon voor geen meter. Als je bv een auto 3x zoveel pk's geeft gaat ie toch ook niet 3x zo snel? Als je bv van 100kmph naar 300kmph gaat verdriedubbelt het verbruikt toch ook niet? (word namelijk veel meer). Het is helemaal geen direct of indirect bewijs, het is zelfs geen hint omdat je domweg de kracht niet kan aflezen aan het verbruik.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 11 september 2006 @ 09:28:49 #255
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41698692
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:42 schreef Ruzbeh het volgende:
3 dagen...
Zeg maar gerust 3 of 4 dagen.
14 sep in japan is eerder ( 6 uur ofzo )
14 sep in us is later 8/12 uur ofzo
15 sep in eu uk is 1 uur eerder dan hier.
En reken maar dat eu pas bekend gemaakt wordt op eu event anders houden ze geen 3 events.
Dus het wordt 4 dagen
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 11 september 2006 @ 10:01:13 #256
65330 Ruzbeh
pi_41699194
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:28 schreef depax het volgende:

[..]

Zeg maar gerust 3 of 4 dagen.
14 sep in japan is eerder ( 6 uur ofzo )
14 sep in us is later 8/12 uur ofzo
15 sep in eu uk is 1 uur eerder dan hier.
En reken maar dat eu pas bekend gemaakt wordt op eu event anders houden ze geen 3 events.
Dus het wordt 4 dagen
De eerste evenement gebeurt in New York op de 13de, maar Japan is altijd het belangrijkst dus ik concentreer me op de 14de. Het gaat er mij niet om Europese details, Japanse en Amerikaanse details is wat mij betreft ook wel goed. We zien wel hoe het gaat en watvoor info we krijgen op die drie dagen.
pi_41699652
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:49 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Zelfs als je simpel redeneert slaat het helemaal nergens op. Jouw redenatie klopt gewoon voor geen meter. Als je bv een auto 3x zoveel pk's geeft gaat ie toch ook niet 3x zo snel? Als je bv van 100kmph naar 300kmph gaat verdriedubbelt het verbruikt toch ook niet? (word namelijk veel meer). Het is helemaal geen direct of indirect bewijs, het is zelfs geen hint omdat je domweg de kracht niet kan aflezen aan het verbruik.
Hoelang blijf je hier nog over doorzagen?
pi_41699667
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:25 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Hoelang blijf je hier nog over doorzagen?
Denk net zolang totdat Alex inziet dat zijn 'discussie' geen discussie is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41699702
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:49 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Nee je hebt helemaal gelijk, hoe haal ik t in mn hoofd om het feit dat het drie keer zoveel gebruikt ook maar enigzins in verband te brengen met een uitspraak die een CEO maakte & het te vermelden op een messageboard. De volgende keer zal ik het woord uiterst speculatief erbij zetten ipv dat het maar een simpele uitleg is.
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:14 schreef kepler het volgende:

[..]

Maar goed, jouw idee is dus dat de Wii om het 24-connect idee is heen gebouwd? Zeg dat dan gelijk
Niet mijn idee, hetgeen wat uit het artikeltje naar voren komt namelijk dat het hele Wiiconcept niet is ontstaan uit de Wiimote mogelijkheden maar de bezuinigingskwestie. Had je ook kunnen lezen:
quote:
- Waarom komt dit NU naar buiten?
- Waarom werd er zoveel emphasized op een zuiniger console (en stillere)?
- Waarom was de bezuinigingskwestie er eerder dan de Wiimote?
Duidelijker kan ik t niet maken hoor
  maandag 11 september 2006 @ 10:28:17 #260
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41699716
Tis een complot!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 11 september 2006 @ 10:31:21 #261
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41699779
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:28 schreef BMH het volgende:
Tis een complot!
het begint steeds meer te lijken op een 9/11 topic
pi_41699879
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Nee want de discussie is helemaal kapotgeslagen doordat er in blijft worden gegaan op een punt die helemaal niet het punt van discussie was, dit door hun 'kennis' te etaleren als een hoer op de wallen.
pi_41699919
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:36 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Nee want de discussie is helemaal kapotgeslagen doordat er in blijft worden gegaan op een punt die helemaal niet het punt van discussie was, dit door hun 'kennis' te etaleren als een hoer op de wallen.

Als JIJ blijft doorhameren dat 3x zoveel verbruik ook 3x meer kracht oplevert vind ik het niet gek dat de discussie helemaal kapotgeslagen is. Dat is gewoon een gebrek aan kennis aan jouw zijde.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 11 september 2006 @ 11:05:01 #264
65330 Ruzbeh
pi_41700547
pi_41701061
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Of jullie kappen eens een keer met die neiging om ten alle tijden gelijk te willen krijgen.
  maandag 11 september 2006 @ 11:28:11 #266
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41701251
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:22 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Of jullie kappen eens een keer met die neiging om ten alle tijden gelijk te willen krijgen.
maar ze hebben ook gelijk
pi_41701474
Het gaat om de manier waarop. Altijd door blijven zagen, de ander heeft nooit gelijk, zijn standpunten/argumenten/redenering slaat nooit ergens op. Je kunt ook gewoon op een normale en volwassen manier beargumenteren waarom het nergens op zou slaan, in plaats van gelijk "HAHAHA JOUW REDENERING SLAAT NERGENS OP :D:DD " te roepen, om maar even een overdreven voorbeeld te geven. Het is nogal zwak om je op zo'n manier beter of slimmer te laten voelen dan de ander. Kennelijk is het voor sommigen hier dan ook lastig om op een fatsoenlijke manier te kunnen discussiėren; ik zie het steeds vaker voorkomen in dit topic namelijk.
  maandag 11 september 2006 @ 11:43:52 #268
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41701675
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:37 schreef Chanty87 het volgende:
Het gaat om de manier waarop. Altijd door blijven zagen, de ander heeft nooit gelijk, zijn standpunten/argumenten/redenering slaat nooit ergens op. Je kunt ook gewoon op een normale en volwassen manier beargumenteren waarom het nergens op zou slaan, in plaats van gelijk "HAHAHA JOUW REDENERING SLAAT NERGENS OP :D:DD " te roepen, om maar even een overdreven voorbeeld te geven. Het is nogal zwak om je op zo'n manier beter of slimmer te laten voelen dan de ander. Kennelijk is het voor sommigen hier dan ook lastig om op een fatsoenlijke manier te kunnen discussiėren; ik zie het steeds vaker voorkomen in dit topic namelijk.
in deze discussie werd er ander goed geargumenteerd hoor Verschillende mensen probeerden uit te leggen dat efficienter niet gelijk staat aan krachtiger, en die uitleg ging op een normale manier. Vervolgens probeert juist alex met alle geweld gelijk te krijgen, terwijl zo goed als iedereen hem verteld dat zijn stelling niet klopt.

Echter zijn idee/mening/artikel over de 24-connect is dan wel weer interessant, het werd alleen verkeerd gebracht door vanuit een verkeerde stelling te redeneren
  maandag 11 september 2006 @ 11:45:29 #269
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41701720
Het is allemaal de schuld van Nintendo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 11 september 2006 @ 11:47:10 #270
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41701758
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
zoals altijd
pi_41701820
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  maandag 11 september 2006 @ 11:51:09 #272
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41701868
Ik denk dat sommige mensen gewoon teveel zoeken achter de "wonderlijke denkwijze" van Nintendo. Er word gedaan of er hele geheime filosofien achter de Wii zitten. Terwijl de meeste keuzes voor het apparaat eenvoudige business keuzes zijn.

Wanneer een bedrijf een nieuwe console gaat ontwikkelen gaan ze zich eerst bezig houden met het hoe en wat en er moet nieuwe hardware komen. Dus er word veel geinvesteerd in de ontwikkeling van nieuwe hardware. Nintendo kwam er gewoon achter dat ze hun oude hardware efficienter kon maken qau stroom verbruik en dacht gewoon daar kunnen we wat mee. Ze hebben gewoon hun Cube hardware geupdate en hem zuiniger gemaakt met stroom gebruik. Erg logische reden is gewoon kosten besparing. Daarbij hebben ze ook vast in het achterhoofd gehad, als we de productie kosten laag kunnen houden kunnen we goedkoop op de markt brengen.

En dan al die speculaties waarom ze daar eerder mee bezig waren dan de Wii-mote zijn een beetje ver gezocht. Ze wisten waarschijnlijk nog niet zo goed wat ze wilde met hun nieuwe console en zijn eerst gewoon bezig gegaan met onderzoek naar nieuwe hardware. Door hun bevindingen van stroombesparing zijn waarschijnlijk gewoon op nieuwe ideen gebracht(waaronder het nooit uitstaan principe) en hebben ze vanuit dat opzich verder gewerkt. Lijkt me verder weinig geheimzinnigs aan.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  maandag 11 september 2006 @ 11:53:34 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41701932
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

[afbeelding]

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41701958
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef kepler het volgende:

[..]

in deze discussie werd er ander goed geargumenteerd hoor Verschillende mensen probeerden uit te leggen dat efficienter niet gelijk staat aan krachtiger, en die uitleg ging op een normale manier. Vervolgens probeert juist alex met alle geweld gelijk te krijgen, terwijl zo goed als iedereen hem verteld dat zijn stelling niet klopt.

Echter zijn idee/mening/artikel over de 24-connect is dan wel weer interessant, het werd alleen verkeerd gebracht door vanuit een verkeerde stelling te redeneren
Nou zeg, goede beargumentering:

- Je redenering slaat nergens op.
- Er klopt geen reet van.
- Je hele redenering is fout.
- :D:D:D:DD:D:D:D
- :")

Makkelijk ook om te zeggen dat Alex degene was die "met alle geweld" gelijk probeerde te krijgen, als jij zelf ook tussen die koters zat die het nodig vonden om op zo'n kinderachtige manier te 'discussiėren'. Alleen Diablos kan tenminste op een volwassen manier discussiėren. Leer er maar van zou ik zeggen.
pi_41701999
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Shigsy de GEKSTE!!! 11
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')