Ja en dat is nu net niet de discussiequote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef tho_Omas het volgende:
Het idee al dat zo'n beest in mijn bed zou resideren.
Dat heb ik dus vanavond gedaan, maar boos toespreken was meer iets van boos wegsmijten....quote:Op donderdag 7 september 2006 23:48 schreef Herkauwer het volgende:
Andere tip, mijn kat heeft het 2 keer gedaan. Eerste wist ik wel welke kat het was, maar kon het beest niet op heterdaad betrappen. Tweede keer wel, ik heb de kat met zijn bek door zijn pies gehaald en hem boos toegesproken.
Beest was onder de indruk, heeft mij 2 uur vermeden en heeft nooit meer op bed gezeken. Succes
Ow, "wie het langst..."-spelletje, dat win ik gegarandeerdquote:Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vanavond gedaan, maar boos toespreken was meer iets van boos wegsmijten....
Nu is het een spelletje wie het langst boos op wie kan zijn![]()
Katten![]()
![]()
Ze gaat op de ene bak al dik 3 maanden terwijl die niet wordt verplaatst. De andere staat er net ene paar dagen, maar daar gaat ze wel op.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef MeneerMuis het volgende:
Staan de 2 kattenbakken wel op een goeie plek?
Wel leuke kat hoor
Marsepeinquote:
Ow, de kat zou wel gefrustreerd kunnen zijn, maar dat wil niet zeggen dat er wat aan gedaan moet worden. De kat hoeft niet altijd gelijk te krijgenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat met katten smijten niet de oplossing is en het met de neus erdoor wrijven schijnt ook niet echt een goede methode te zijn (of je moet ze doodsbang voor je willen maken). Je kan volgens mij beter op zoek gaan naar de oorzaak. Het poezenbeest is kennelijk gefrustreerd over iets?
Ik ben het met je eens, maar vertel mijm aar eens wat miauw miauw betekent, dan koop ik het meteenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat met katten smijten niet de oplossing is en het met de neus erdoor wrijven schijnt ook niet echt een goede methode te zijn (of je moet ze doodsbang voor je willen maken). Je kan volgens mij beter op zoek gaan naar de oorzaak. Het poezenbeest is kennelijk gefrustreerd over iets?
Dit zou iets kunnen zijn, we zijn de laatste paar weken drukker dan normaal, veel weg enzo ...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:00 schreef B.A.Trix het volgende:
Mijn kat deed het altijd uit nijd als ie niet genoeg aandacht kreeg. Misschien is die van jou ook zo'n vewend mormel??![]()
Hee, thanx. Ook dat maar even bestellen morgenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Boekje dat een tamelijk standaard werk over plaspoezen is:
klik
Misschien heb je er iets aan.
Dat wordt dus veel kroelen de komende dagen. Ik heb ook wel eens gehoord dat als ze last van de blaas hebben ze niet op de bak piesen. Want de bak associeren ze dan met pijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:01 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dit zou iets kunnen zijn, we zijn de laatste paar weken drukker dan normaal, veel weg enzo ...
Ja even kijken of je een plasje op kan vangen en kan laten testen inderdaad!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat wordt dus veel kroelen de komende dagen. Ik heb ook wel eens gehoord dat als ze last van de blaas hebben ze niet op de bak piesen. Want de bak associeren ze dan met pijn.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef l3laster het volgende:
-knip-
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef l3laster het volgende:
-knip-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |