Kusje dan en sterktequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mannelijke wezens. As usual.
Moet wel lukken ofzo. Straks depri muziek voor in bed en zo Rent kijkenquote:
That's the spirit!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet wel lukken ofzo. Straks depri muziek voor in bed en zo Rent kijken
Ja zo'n avond op de barricaden gaat toch vooral op aan wachten, schorsen en bilateraaltjesquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
god wat was dit zwaar zeg
wat een strijd, op een gegeven moment stonden we zelfs als gespleten fractie lijnrecht tegenover elkaar ( ja daar is nog een heel genezingsproces te gaan)
maar uiteindelijk, uiteindelijk na de 4de instantie, trok de CDA nog voor de stemming de stekker er uit en werd hun wethouder door hun ontslagen/terug getrokken daarbij hebben we dus nu een coalitiepartner minder, het college staat nog maar wankelt, gelukkig wisten de partners zich te beheersen.
Ik ben in 1 avond 5 jaar ouder geworden, Stroekie, ik hoop dat je genoten hebt van onze batle in de gemeente politieke arena
en deze is vanaf zaterdag in mn bezit:quote:
ik heb geen enkele schorsing als pauze ervarenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zo'n avond op de barricaden gaat toch vooral op aan wachten, schorsen en bilateraaltjes![]()
oh ja en overmatige koffieconsumptie, en da's dan weer lastig onderweg en zo![]()
Ik snap sinds kort de woordspeling in de titel. Ken de serie verder nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en deze is vanaf zaterdag in mn bezit:
[afbeelding]
Dat duwt me of verder in mn dip of haalt me er HEEEELEMAAL uit!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap sinds kort de woordspeling in de titel. Ken de serie verder niet
Ja maar jij was ook een van de hoofrolspelersquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb geen enkele schorsing als pauze ervaren
Ha wonderer.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef wonderer het volgende:
Nuvole
Vroeg me daarstraks nog af waar je uithing.
Is het huis zo groot?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef wonderer het volgende:
Schijnt dat UPS twee keer aan de deur is geweest vandaag. Niks gemerkt...Morgen maar in de woonkamer gaan zitten dan of zo.
Je bent een graag geziene gast hier, in ieder geval van mijn kant.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha wonderer.
Ik zit gewoon hier op m'n plekje, soms val ik hier eens binnen.
[..]
Is het huis zo groot?Of val je wel eens in slaap overdag? Komt er dan ook echt zo'n UPS-mannetje zoals Doug in The King Of Queens?
[afbeelding]
Ik zie nu dat je jarig was, jij ook nog gefeliciteerd!![]()
Jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
lieve ang3l, lieve, lieve ang3l, vandaag ben je weer een jaar dichter bij de 30
de rimpels worden talrijker
maar voor mij blijf je altijd een engel
van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren
![]()
![]()
![]()
![]()
jou ook al, mij ook, sympathiek tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het toch fijn dat ie me ieder jaar feliciteert
http://www.gay.nl/janzld1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |