Wist niet dat jij een leernicht wasquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat gemeen van je ex!![]()
Vandaag had ik voor het eerst sinds maanden weer colleges, wat is dat toch heerlijk. Ik zit weer helemaal in de leersferen.![]()
Is ie daar nu in de bios? Volgens mij draait hij hier ook nog steeds.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Owww, ik vond 'm kei schattig
Ben jij er ook morgen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:16 schreef PhalanX het volgende:
oh en kom je even op msn, ik wil vragen welke dingen je al hebt voor morgen
Mond dicht of je wacht hetzelfde lot als Julesquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:07 schreef Parleur het volgende:
![]()
Vooralsnog zit ik sinds vanmorgen 11uur al te wachten op een puntje bananen-, peren- EN amaretto-taart en er komt dus structureel he-le-maal niks van die nepengel!
Dan vecht je dus je hele leven met giftige slangen, krokodillen, leguanen, alligators... en dan leg je uiteindelijk het loodje door een vis... vermoord door een VIS! Een VIS!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:11 schreef Vlarp het volgende:
Beetje hard, maar wel leuk
Steve Irwin filmpje
Het is een goed begin, er zullen er nog wel veel volgenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dan vecht je dus je hele leven met giftige slangen, krokodillen, leguanen, alligators... en dan leg je uiteindelijk het loodje door een vis... vermoord door een VIS! Een VIS!!!
Ik vind het trouwens een dom filmpje. Dat had wel grappiger gekund.
Owh... gefeliciteerd nog met je 33ste verjaardag Ang3l!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mond dicht of je wacht hetzelfde lot als Jules
Mja... dat ie dood is, is toch op zun minst een heel klein beetje zijn eigen schuld. Wilde dieren houden er gewoon niet van als er 120 kilo boven op je springt, je bek dichttaped en vervolgens met je gaat lopen leuren. Dat vinden beesten nou gewoonweg niet fijn! Ik heb altijd geleerd dat je beestjes met rust moet laten. Beetje dommig dat iemand die zoveel verstand van dieren had, dat dan niet weet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is een goed begin, er zullen er nog wel veel volgen
Mja, ik had verwacht dat een keer z'n hoofd afgebeten zou worden door een croc
Ik wilde je nog uitnodigen, maar .... nee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... gefeliciteerd nog met je 33ste verjaardag Ang3l!!!![]()
Ik hoopte Mike te zien!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde je nog uitnodigen, maar .... nee.
Op?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef wonderer het volgende:
*hoofdschudt* De onwetende reacties...
DAT is lief!quote:
Het is ook nooit goed!quote:
Pfffquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde je nog uitnodigen, maar .... nee.
"het is (een beetje) zijn eigen schuld", "door een krokodil was logischer/beter geweest" etc.quote:
Volgens mij had ik dat al lang een keer gegeven heurquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef Parleur het volgende:
[..]
Pfff![]()
Je durft me je adres niet eens te geven voor een kaartje! Laat staan dat je het aandurft dat ik live kom speechen.
Nou dan had je je wel moeten verontschuldigen bij de postbode vandaag heurquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat al lang een keer gegeven heur
Oh..quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed!
Je zult het met Rik, Kris, Dick, Sergey, Miguell, Danny, Roel en Tim moeten doen!
Ach, laten we eerlijk zijn, niemand had verwacht dat die man een natuurlijk dood zou sterven. Hij tarte het lot dagelijks in zijn werk. Maar absoluut, ik heb ook respect voor de man. De passie die hij had voor dieren, de inzet voor het behoud van allerlei diersoorten enz enzquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
"het is (een beetje) zijn eigen schuld", "door een krokodil was logischer/beter geweest" etc.
Juist.. dat was het zeker. Hij ging te ver in alles de laatste tijd. En dat beviel me niet meer aan hem..quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Die actie met dat kind bij die croc vond ik wel dom en stom.
Ben je ook zo benieuwd welke hapjes Ang3l gaat maken? Er gewoon om vragen hoor Vlarp! Je hebt recht op een lucullische (zoek maar even op) bittergarnituur en een verpletterend scala aan zelfgemaakte petitfourtjes!quote:
Denk je nou echt dat ik van de catering ben?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ben je ook zo benieuwd welke hapjes Ang3l gaat maken? Er gewoon om vragen hoor Vlarp! Je hebt recht op een lucullische (zoek maar even op) bittergarnituur en een verpletterend scala aan zelfgemaakte petitfourtjes!
Ik denk dat Mama dat allemaal doet..quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ben je ook zo benieuwd welke hapjes Ang3l gaat maken? Er gewoon om vragen hoor Vlarp! Je hebt recht op een lucullische (zoek maar even op) bittergarnituur en een verpletterend scala aan zelfgemaakte petitfourtjes!
Ik reken er wel op! Vlarp... je zult het alleen moeten doen... maar maak het hem zo moeilijk mogelijk... vraag naar onmogelijke drankjes... laat hem rare mixjes mengen... zeg dat er een lamp in je ogen schijnt en of die weg kan... zet hem desnoods ZELF even weg... verplaats de bank zodat je beter zicht hebt op de hapjes... klaag over de muziek... neem een flinke zak confetti mee en gooi dat te pas en te onpas overal op en over... kortom: maak er een geweldig feest vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik van de catering ben?![]()
nee dat heb je verkeerd begrepen hoor parleur, ik ben 33 geworden niet Angelquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... gefeliciteerd nog met je 33ste verjaardag Ang3l!!!![]()
dat denk ik dus niet daar ben ik niet voor gevraagdquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat Mama dat allemaal doet..
dat was toch niet nodig?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat denk ik dus niet daar ben ik niet voor gevraagd
ja ik was zelf ook een beetje teleurgesteld![]()
en de chèvre en de honingmosterdsaus weer voor jezelf houden ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:53 schreef Ang3l het volgende:
Een bak chips en een pot olijven en klaar
dan hup je bed inquote:
Rare feestjes geef jij...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed!
Je zult het met Rik, Kris, Dick, Sergey, Miguell, Danny, Roel en Tim moeten doen!
"Doen" is een breed begripquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag geen verjaardag vieren, alleen op m'n werk een beetje.
O god, ik krijg van Suna een speledingetje ...
[afbeelding]![]()
Is het dan al uit in Nederland?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en deze is vanaf zaterdag in mn bezit:
[afbeelding]
Dat duwt me of verder in mn dip of haalt me er HEEEELEMAAL uit!
Wie is de ouwe vent?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het toch fijn dat ie me ieder jaar feliciteert
http://www.gay.nl/janzld1
Geen idee. Ken 'm niet.quote:
Gefeliciteerd. En hoe oud ben je nu?quote:
23quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En hoe oud ben je nu?
WOW tot bijna 13.00 zitten slapenquote:
Net als the Nanny ze bleef ook altijd 30quote:
HAHA iddquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen die 40 worden.
Neuh.. was om 10 uur al uit bedquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
WOW tot bijna 13.00 zitten slapen
Ik was al om 7.30 wakker. Doordeweeks sta ik meestal voor 7.00 uur op en ja in het weekend heb ik niet echt zin om te slapen. Ben al gewend aan geraakt.quote:
Je woont wel in een leuke wijk zo te zien.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:39 schreef Vlarp het volgende:
Ohhhh!Google Earth heeft een update gekregen.
Kijk! Numansdorp:
[afbeelding]
En ergens in het rondje woon ik
Veel oude mensen, rellen omdat er een supermarkt op dat braak liggende stuk komt (linkerkant van de circel) en opgeschoten jeugd.. ach, 't is gezelligquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je woont wel in een leuke wijk zo te zien.
Ik vind het wonen in een grote stad gezelliger, heb je meer mensen om je heen. Ik zou zelf heel graag een eigen appartementje willen hebben in Rotterdam.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Veel oude mensen, rellen omdat er een supermarkt op dat braak liggende stuk komt (linkerkant van de circel) en opgeschoten jeugd.. ach, 't is gezellig
Ik wil hier ook zsm weg. Denk dat ik begin 2007 wel kans ga maken op huizen in R'damquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind het wonen in een grote stad gezelliger, heb je meer mensen om je heen. Ik zou zelf heel graag een eigen appartementje willen hebben in Rotterdam.
Ze hebben een aantal nieuwe projecten lopen. Wil je een huis of appartement?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil hier ook zsm weg. Denk dat ik begin 2007 wel kans ga maken op huizen in R'dam
Foto's zijn wel een jaar oud denk ik. Vielen mij ook al wat dingen op die nu al niet meer zo zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
Oeh! Beter! Nu eindelijk ook Utrecht gedetailleerd!.
Utrecht CS, de Jaarbeurs, en ik woon in 't rooie rondje..
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel wat ouwe foto's geloof ik, onze binnentuin is nu heel anders aangelegd..
Noord is sowieso beter dan heel Zuid in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:16 schreef samjustme het volgende:
Ik wou eerst in Rotterdam Noord wonen zag een leuk 2 kamer appartement voor maar 80 duizend en niet ver van het centrum, maar qua veiligheid is het daar niet helemaal oke
Ga lekker gelijk in de Weena-toren wonen, johquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ze hebben een aantal nieuwe projecten lopen. Wil je een huis of appartement?
Ik wil zelf een appartementje kopen op Weena
Het liefst zou ik in Weenatoren willen wonen. Ik zie het wel, ik woon nog thuis maar ik wil volgend jaar zeker weten weg, met een eigen plek zal ik ook meer vrijheid hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Noord is sowieso beter dan heel Zuid in ieder geval
Kopen lukt met mijn hongerloontje toch niet echt. Kan wel iets van rond de 90 duizend max. kopen. Wil het liefst wel een appartement.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ze hebben een aantal nieuwe projecten lopen. Wil je een huis of appartement?
Ik wil zelf een appartementje kopen op Weena of Leeuvehaven, hangt allemaal vanaf wat ik volgend jaar ga verdienen. Het is lastig om als starter iets fatsoenlijks te kopen voor een redelijk prijs.
Ik wil het liefst in de Montevideo toren. Een penthouse met uitzicht over de Maas en Erasmusbrug..quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het liefst zou ik in Weenatoren willen wonen. Ik zie het wel, ik woon nog thuis maar ik wil volgend jaar zeker weten weg, met een eigen plek zal ik ook meer vrijheid hebben
Hetero's hebben het makkelijk kunnen als een stel iets kopen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kopen lukt met mijn hongerloontje toch niet echt. Kan wel iets van rond de 90 duizend max. kopen. Wil het liefst wel een appartement.
Of wonen in 1 van di egigantische villa's bij Woudesteinquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil het liefst in de Montevideo toren. Een penthouse met uitzicht over de Maas en Erasmusbrug..
Een vriendin van me woont op Kop van Zuidquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil het liefst in de Montevideo toren. Een penthouse met uitzicht over de Maas en Erasmusbrug..
En homo's niet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hetero's hebben het makkelijk kunnen als een stel iets kopen.
Het moet wel realistisch blijvenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of wonen in 1 van di egigantische villa's bij Woudestein![]()
Vlarp begon, jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het moet wel realistisch blijven
Ik wil sowieso iets kopen waar ik 5 jaar in kan wonen en zodra ik veel meer zal verdienen, zal ik gewoon een duurdere appartement kopen. En veel kamers heb ik toch niet nodig, geen kinderen en zo.quote:
Heb je een gesprek met een hypotheekadviseur gehad, of heb je alleen je loon ergens ingevuld in een testje op internet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:24 schreef Vlarp het volgende:
Kopen lukt met mijn hongerloontje toch niet echt. Kan wel iets van rond de 90 duizend max. kopen. Wil het liefst wel een appartement.
Oh, wanneer vertrekt ze?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont op Kop van Zuid
Dat laatstequote:Op zaterdag 9 september 2006 14:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je een gesprek met een hypotheekadviseur gehad, of heb je alleen je loon ergens ingevuld in een testje op internet?
Ok, maar waarom denk je dat er geen jonge homostellen zijn die een huis kopen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik wil sowieso iets kopen waar ik 5 jaar in kan wonen en zodra ik veel meer zal verdienen, zal ik gewoon een duurdere appartement kopen. En veel kamers heb ik toch niet nodig, geen kinderen en zo.
Je hebt vast wel homostellen die gezamelijk een huis kopen maar ze zijn meestal ook op leeftijd
Wereldvreemd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik wil sowieso iets kopen waar ik 5 jaar in kan wonen en zodra ik veel meer zal verdienen, zal ik gewoon een duurdere appartement kopen. En veel kamers heb ik toch niet nodig, geen kinderen en zo.
Je hebt vast wel homostellen die gezamelijk een huis kopen maar ze zijn meestal ook op leeftijd
Het is niet niks gezamenlijk een huis kopen, ik denk niet dat er veel mensen voor open staan om gezamenlijk een huis te kopen als je beiden een twintiger bent. Je ziet wel af en toe van die ouwe homo's die leven dan samen met een jonge gozer en dat wil ik niet. Een relatie waar je elkaars gelijken bent qua leeftijd en zo werkt beter, lijkt mequote:Op zaterdag 9 september 2006 14:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, maar waarom denk je dat er geen jonge homostellen zijn die een huis kopen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |