quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:30 schreef Vlarp het volgende:
Denk je met een gerust hart naakt te kunnen zonnen inop je tuinbalkon....
[afbeelding]
Ooooh! Dat ga ik ook doen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Als dan toch iedereen gaat Google Earthen
De foto's zijn inderdaad van iets minder dan een jaar geleden. Je ziet in Eindhoven dat ze de fontein van het Floraplein aan het verbouwen zijn
Maar je bent nog zo strak als een twintigerquote:
30 is de nieuwe 20quote:
Wat heb je voor je gasten gemaakt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je bent nog zo strak als een twintiger
Oh!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:19 schreef Ang3l het volgende:
Ow, Vlarpje... Danny komt misschien niet.
Hij moet tot 22:00 werken, zou er dan pas om 23:00 zijn en moet morgen heel veel doen voor z'n nieuwe opleiding dus kan niet blijven pitten. Misschien dat ie de auto van z'n zus kan regelen. Maar goed. Waarschijnlijk niet.
Dat wil wel zeggen dat de plek in mijn bed vrij is
Ja dus ik kan heeeerlijk alleen in dat enorm grote bed liggenquote:
Tot straks! Ik ga ff wijn bijhalen want die familie van mij die zoop ineens allemaal rode wijnquote:Ik ga, tot straks Ang3l
Gemaakt? Een snoepzak of zo?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat heb je voor je gasten gemaakt?
Ja hoor. TMM heeft netjes gepoetst en ik heb alle condooms en tissues opgeruimdquote:Wel je huis netjes opgeruimd
Jeetje. Jij hebt echt moeite met een aantal basisconcepten van de logica.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is niet niks gezamenlijk een huis kopen, ik denk niet dat er veel mensen voor open staan om gezamenlijk een huis te kopen als je beiden een twintiger bent. Je ziet wel af en toe van die ouwe homo's die leven dan samen met een jonge gozer en dat wil ik niet. Een relatie waar je elkaars gelijken bent qua leeftijd en zo werkt beter, lijkt me
Ach hij moet nog veel leren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jeetje. Jij hebt echt moeite met een aantal basisconcepten van de logica..
Oh-oh...quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach hij moet nog veel leren.
Ik ga ff naar de AH XL. Zal ik ff naar je zwaaien Geeëetje?
Ik ben niet naar de XL gegaan maar gewoon te voet naar de Kleine G_E AHquote:
Krijg ik kadootjes?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
je cadeautjes zijn ingepakt!
Nee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
kan ik voor je deur parkeren eigenlijk?
ja maar ik kan me niet meer veroorloven om een kaartje te kopen voor het parkerenquote:
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja maar ik kan me niet meer veroorloven om een kaartje te kopen voor het parkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |