Nog een reden om in Engeland te bestellen - daar krijg je zeker weten alles wat je bestellen wilt.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
De eerste drie items die ik aanklik zijn al uitverkocht... nou ja, laat maar dan
Nee, want ik heb m'n eindopdracht van VCW nog steeds niet ingeleverd en betwijfel of ik dat ooit ga doen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
hij reageert ook niet op mijn mail omdat ik wil switchen naar een ander onderwerp, oftewel: ik wil toch een lange vertaling maken, maar ik stuur het mailtje gewoon nog een keer. en nog een keer. misschien leest hij z'n mail vanaf maandag pas weer als het jaar officieel weer begint. kun je je 2 scripties niet mixen en één iets langere schrijven, heb je 2 mastervliegen in 1 klap![]()
Om 17.00 uur ja!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:
ja meer niet, maar Bar gebruikt geen conditioner van Lush dus Coolaulin valt al af.
Big calm is pinacolada is een jelly.
Morgen gaat Rick naar Lushss16 moet je werken dan?
Tramp is bijna op en big calm wil ik erg graag proberen. Verder nog wat voor Ardenlyn halen. Ik heb hem een briefje mee gegeven dus het moet goed komen Ardenlyn
In de Leidse is er net een verse Joy of Jelly gekomen, hij ziet er zo mooi uit!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, want ik heb m'n eindopdracht van VCW nog steeds niet ingeleverd en betwijfel of ik dat ooit ga doen.![]()
Ik wil deproducten!
Eerst wat ik nu heb maar even snel opmaken![]()
Avowash zeep heeft andere ingrediënten dan Avobath als het goed is. De geur zou niet hetzelfde zijn, is door Hillary geloof ik gezegd op het UKforum...
Ik ga morgen even naar de bieb in Utrecht en dan even door naar Amsterdam, even Imperialis kopen. Die is bijna op en dat red ik niet meer tot de kerst. Dan wil ik pas weer bestellen. Maar misschien koop ik morgen ook nog Joy of Jelly. En hebben ze al Herbalism?
Hopelijk komt m'n Lotions party/B Never order snel binnen. Ik hoorde allemaal nare verhalen over korte tht's, dus ik hoop maar dat mijne enigszins vers zijn. En ik wil de nieuwe zeepjes hebben, die had ik ook besteld. Tenminste, Mud Flats, Ice Blue en Sultana of Soap.
Rick was er na 17 uur!quote:
Dat is idd ellendigquote:Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef Maeghan het volgende:
Wie werkten er vanmiddag in de Leidse? Dat ene meisje was echt leuk <3
Anyway, ik ben echt ZOOOOOOOO dom geweest. Had Lush gekocht, en heb het tasje ws. in de tram laten staan.![]()
En had geen tijd om nieuw te halen en het was eigenlijk het laatste beetje geld dat ik eigenlijk al niet meer had, dus ook geen geld om nieuwe te kopen. Dus ik bel morgen nog wel ff of het gevonden is maar dat zal wel niet.En nu zit ik dus nog steeds zonder Herbalism en Imperialis. Kutzooi. En nog meer natuurlijk, want ik had het weer niet bij de bare necessities gehouden. *snif*
Ben echt boos op mezelf.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |