abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41652762
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

OMG douchegels!!!!! *gilt als klein meisje*
Ze was zelf ook helemaal blij, omdat ze zelf geen bad had.
Back in business.
pi_41654150
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:16 schreef lotje11 het volgende:
anitra, jawel!! Ik heb het alleen gigantisch druk dus zit nauwelijks achter de computer. Er komt ASAP een mail je kant uit!
hij staat veilig in de kast iig
pi_41659068
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

een 10!!!!
gefeliciteerd

(hoe doe je dat? Tips? )
Niet verder vertellen maar ik ga weer naar MA WLC switchen en dan bij PF over Coetzee schrijven, CK weet dat nog niet en zo, maar hij reageert toch niet op z'n mail dus ik denk niet dat ie me mist
Sanity is (not) statistical
pi_41660782
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Hey ik ook! Misschien zie ik je wel 18 september.

Ik bedacht me trouwens: dat is wel een heel mooie manier om verzendkosten te omzeilen! Als ik je nu mail red je het dan om voor die datum spul te maken?
Ligt er een beetje aan wat je wil hebben en wanneer je mij dat laat weten, maar op zich kan dat denk ik wel
Gek op mooie kleding.
pi_41660964
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan wat je wil hebben en wanneer je mij dat laat weten, maar op zich kan dat denk ik wel
Ik heb je net al een mail gestuurd.
pi_41661267
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ik heb je net al een mail gestuurd.
Gevonden, volgens mij waren we tegelijk zo ongeveer

Zie net dat ik nodig flesjes enzo moet bestellen, die van jou kan ik eventueel nog in een andere verpakking doen maar dan is het echt op. Zal morgen wel wat verpakkingen bestellen.
Gek op mooie kleding.
pi_41663261
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:51 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Niet verder vertellen maar ik ga weer naar MA WLC switchen en dan bij PF over Coetzee schrijven, CK weet dat nog niet en zo, maar hij reageert toch niet op z'n mail dus ik denk niet dat ie me mist

hij reageert ook niet op mijn mail omdat ik wil switchen naar een ander onderwerp, oftewel: ik wil toch een lange vertaling maken, maar ik stuur het mailtje gewoon nog een keer. en nog een keer. misschien leest hij z'n mail vanaf maandag pas weer als het jaar officieel weer begint. kun je je 2 scripties niet mixen en één iets langere schrijven, heb je 2 mastervliegen in 1 klap
Tap tap tap
  zondag 10 september 2006 @ 11:12:35 #58
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41669135
Heeft er iemand interesse in een klein flesje ambrosia (2 keer een klein beetje gebruikt)? Het staat hier maar in de kast..Ik had het voor mijn vriend gekocht, maar hij vindt het niets
pi_41674619
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 09:20 schreef Sade het volgende:
I

De rest komt wel met die order. Maar voor alle duidelijkheid: wanneer is die nou?
Dat is ook mijn vraag, ik kan nergens teruglezen wat er nu definitief is afgesproken qua datum, dingen doorgeven, en wie het op zich neemt?
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  zondag 10 september 2006 @ 15:13:12 #60
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41675714
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:37 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Dat is ook mijn vraag, ik kan nergens teruglezen wat er nu definitief is afgesproken qua datum, dingen doorgeven, en wie het op zich neemt?
Volgens mij is er ook nog niets afgesproken

Anitra, geld is binnen trouwens
pi_41682459
Petra, de douchegels zijn klaar!

En om even een tipje van de sluier op te lichten: ik ga overstappen naar een andere leverancier waardoor er betere kwaliteit grondstoffen gebruikt kunnen worden, de produkten waarschijnlijk wel iets duurder zullen zijn en er heel veel nieuwe produkten komen!!!
Gek op mooie kleding.
pi_41683840
Zo wat snel al, super!
pi_41692451
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:37 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nou, ik dacht dus dat het de 13de was en er zijn mensen die zich aangeboden hebben als vrijwilliger, maar toen stond er opeens iets over een andere datum, dus nu ben ik van slag

Vandaag mijn mama een stuk Oh lala gegeven... en ze is er helemaal weg van. Kortom, weer eentje om
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_41698429
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef Sade het volgende:

[..]

Nou, ik dacht dus dat het de 13de was en er zijn mensen die zich aangeboden hebben als vrijwilliger, maar toen stond er opeens iets over een andere datum, dus nu ben ik van slag

Vandaag mijn mama een stuk Oh lala gegeven... en ze is er helemaal weg van. Kortom, weer eentje om
De party is verzet naar vrijdag 22 en zaterdag 23 september, zie engelse forum.
Ik kan eventueel zaterdag of vrijdagavond onze bestelling wel doormailen naar Lush Uk en dus de order op mij nemen.
Kan alleen niet vrijdag overdag want dan ben ik op de beurs, maar aangezien het alleen om kerstprodukten gaat en geen speciale tijdelijke dingen lijkt mij dat geen probleem geven.
Mocht iemand van de "oude" aanbieders het graag willen doen dan mag dat natuurlijk ook maar als niemand kan/wil dan wil ik het wel doen.

*bedenkt zich nu dat het wel een beetje rare zin is zo*
Gek op mooie kleding.
pi_41704099
Wat is Sexy Peel een lekkere zeep!!!
Een heerlijke frisse geur en een zachte creme achtige schuim komt ervan af!
Alleen die stukjes erin hoefde niet van mij.
Maar echt een heerlijk zeepje
pi_41704174
oeh, ik ben benieuwd nog 2 weekjes en ik heb 'm ook .
Tap tap tap
pi_41744368
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:04 schreef MissFrodo het volgende:
maar aangezien het alleen om kerstprodukten gaat en geen speciale tijdelijke dingen lijkt mij dat geen probleem geven.
Is het dan, als ik het goed begrijp, niet de bedoeling om er andere producten behalve kerstproducten te bestellen?
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_41745961
vanaf 00:00 uur zijn de kerstspullen al op de duiste site te bekijken en te bestellen.

http://www.lushonline.de/shop/shopfiles/shoppage.asp?TID=TLBD8MQ61JVR218057784&showcat=1&ps=1&tmpl=table&cid=10183
pi_41746421
Hee das handig dan heeft die Engeland party voor mij betreft weinig zin. Dan kan het net zo goed via Duitsland.

Mochten mensen mee willen bestellen dan kan dat. Ik bestel dan morgenavond rond 21 uur.
Gek op mooie kleding.
pi_41746618
Als het goed is komt er vlak voor de produkten online gaan ook een speciale parole. Even in de gaten houden dus. Hij komt op het forum te staan.

Bei allen Onlinebestellungen kann zusätzlich noch eine Spezialparole eingegeben werden, mit deren Hilfe es noch Extragoodies gibt.

http://www.lush-deutschland.de/lforum/viewtopic.php?t=6559
pi_41746892
maar bedoelen ze vannacht middernacht of morgen middernacht?
Tap tap tap
pi_41746989
Van middernacht vandaag (want dan begint 13 september) tot morgenmiddernacht want dan eindigt het.
Bedankt voor de tip Debby!
Gek op mooie kleding.
pi_41747003
ze komen 13 september op de site te staan en blijven 24 uur staan. Dus ik denk dat ze er over ongeveer 4 uur op staan.
pi_41747036
nou, dat wordt opblijven vanavond .
Tap tap tap
pi_41747104
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:11 schreef CherryLips het volgende:
nou, dat wordt opblijven vanavond .
Opblijven doe ik er niet voor, ik moet morgen om 6 uur op en ga dus lekker o ptijd naar bed en kijk morgenochtend wel even, of morgenavond.
Gek op mooie kleding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')