Waar staat dat WC nou eigenlijk voor?quote:Men's WC Singles
En ze worden in de toekomst alleen maar beter: Schalken, Verkerk, Van Lottumquote:Op donderdag 7 september 2006 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
Het is wel stoer dat de helft van de rolstoeldeelnemers in de enkel Nederlands is.
quote:Haas is choking like a Korean prostitute.
You Kraut bastard!!!
Sucky sucky 5 dollahhhh
De enige die je daar moet volgen is Mistaflava. New Haven was cashenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef Juan Zueco het volgende:
Hehehehe, de jongens op mtf, die dik geld gezet hebben op Haas, worden onrustig.
[..]
![]()
J.
Geloof me, je wilt niet weten wat een fake ass dat is..quote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De enige die je daar moet volgen is Mistaflava. New Haven was cashen
Volgens mij mag je op elk moment een doktor vragen. Ik geloof dat het bij de laatste RG gebeurde midden in een game.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:20 schreef Ambrosius het volgende:
1 MP gemist. 1 break terug en dan ineens de dokter vragen, mag dat als het geen wissel is?
Hoe laat is de finale zondag trouwens?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef XL het volgende:
Wat een losers!
Ze zouden in de WTA de derde ronde nog niet mogen halen
Dat zal wel niet. Gisteravond vonden ze een integrale uitzending van snooker ook belangrijker dan de eerste helft van de eerste set van de kwartfinale tussen Federer en Blake.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Vector_SLD het volgende:
Zendt Eurosport vandaag de Herendubbel uit?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:36 schreef Butra het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt niet weten wat een fake ass dat is..
Hij wedt zelf niet eens en zit diep in de schulden.
Sharapova ook al. Eigenlijk is Mauresmo het enige sympathieke meisje dat nog overblijft.quote:
Sarcasme is een ondergewaardeerde kunstvormquote:
Neequote:Op vrijdag 8 september 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Ligt die charijnige Belgische er al uit ?
inderdaadquote:
Had ze niet vlak voor de US Open een Tier I gewonnen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef DeeBee het volgende:
leuk voor haar, zou mooi zijn als ze opnieuw een GS weet te winnen, tijdje geleden dat ze tot de finale van een groot toernooi is doorgedrongen toch?
![]()
spelen de mannen morgen pas trouwens ook? wel vreemd, die hebben dan maar één nacht rust tot de finale?!
Is me ook opgevallen. Ze stond heel de tijd naar haar eigen mooie punten in replay op het grote scherm te kijken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef _EdRaket_ het volgende:
OMG volgens de Belg is die Jankovic enorm ijdel, kijkt ze graag naar zichzelf en meer van dat soort dingen![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het inderdaad Van Lottumquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:24 schreef TheGeneral het volgende:
Wie zit er nou bij? Bij het commentaar op eurosport? Lijkt wel van Lottum?
2 uur. US Open en Betfair geven Engelse tijd veronderstel ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:12 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe laat is die vrouwenfinale nou? Eurosport en Sporza melden 02.00, US-Open-site en Betfair melden 01.00.
Nee hoor, CET, daarom ook de verwarring.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:43 schreef Heero87 het volgende:
[..]
2 uur. US Open en Betfair geven Engelse tijd veronderstel ik.
Ach, Roddick of Youzhni zie ik het hem ook niet zo moeilijk maken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
6-1 7-5 6-4, zonder problemen..
Is het een goede wedstrijd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
Tiebreak Roddick - Youzhny. mini break Youzhny.
youzhny is de enige met een leuke slagenarsenaal en hij staat degelijk te spelen.quote:
Vandaar ook dat Youzhny nu al 2 keer gebroken is en met 3-0 acher staat in de tweede setquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:05 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
youzhny aan de winnende hand, dus het is een goede wedstrijd.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:12 schreef Kauki het volgende:
[..]
Vandaar ook dat Youzhny nu al 2 keer gebroken is en met 3-0 acher staat in de tweede set![]()
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik nu fok aan het herontdekken ben en dus eigenlijk niet zoveel oog heb voor het tennis, maar ik vond dat Federer toch ook vandaag wat 'wilde' fouten maakte. Te gehaast, wilde slagtechniek enzo. Maar goed, ik denk niet dat Roddick of Youzhny (mocht die nog winnen) zo fantastisch goed staat de spelen dat het voldoende zal zijn om van Federer te winnen nee....quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
Maar de vraag is natuurlijk, kan een van deze 2 het Federer echt moeilijk maken.
Ik denk niet dat Federer gaat verliezen, maar ik vond hem tegen Davydenko toch wat veel onnodige fouten maken. Eigenlijk bijna de hele week voor mijn gevoel wat meer dan anders.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
Maar de vraag is natuurlijk, kan een van deze 2 het Federer echt moeilijk maken.
Vage opmerking voor iemand die de nodige titels gewonnen heeftquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:56 schreef Kauki het volgende:
Net bij het zappen uitgekomen op een interview met Navratilova (CNN). Op zich best leuk om zo eens te horen, het ging er vooral over dat ze haar leven niet op wilde geven voor tennis en daarom genoegen heeft genomen met iets minder goed spel dan dat ze had kunnen bereiken
Nou ja, ik kan me best voorstellen dat ze op een gegeven moment gezegd heeft tegen zichzelf dat ze eens wat meer van het leven wou zien dan alleen een tennisbaan en daarom wat minder is gaan trainen. Ook al betekent dat dus dat je niet het niveau haalt dan dat ze eigenlijk had kunnen halen. Ze had het idee dat die extra training haar minder op zouden leveren aan tennisniveau dan dat ze nu meer van het leven heeft kunnen genieten in haar extra vrije tijd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vage opmerking voor iemand die de nodige titels gewonnen heeft
De scheids ook niet altijd... Bij Henin en Jankovic gister ging er ook iets niet helemaal goed toen een van beide dames zo'n challenge aangevraagd had, een hoop discussie na de uitkomst van die challenge en uiteindelijk werd het hele punt opnieuw gespeeld...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:52 schreef twi het volgende:
Jammer dat het Roddick wordt, dan krijg je weer dat onsportieve gejoel van het publiek wanneer Federer een call via hawkeye wil zien. Het enige nadeel van het systeem is dat, het thuispubliek kan er niet mee overweg.
Ah, dat heb ik niet helemaal meegekregen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef twi het volgende:
Dat was de call van Jankovic, waarbij ze eerst vond dat de scheids 'm uit zou moeten geven, toen hawkeye aanvroeg. Daarna beoordeelde hij dat de bal weliswaar in was, maar dat Henin 'm nog wel had kunnen hebben als de linesman 'm niet out had gegeven.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:56 schreef superhero87 het volgende:
Maar let es op: Maria gaat winnen![]()
quote:
Daar had je niet heel veel posts voor teruggelezenquote:Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef addictivebeat het volgende:
hoe laat is de herenfinale op eurosport zometeen?
quote:Op zondag 10 september 2006 22:14 schreef XL het volgende:
[..]
Daar had je niet heel veel posts voor teruggelezen![]()
Idem. Welterusten allen.quote:Op maandag 11 september 2006 01:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het was me een genoegen om voor deze partij op te blijven.
Truste.
sponsor misschien? -> Nikequote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef addictivebeat het volgende:
maar wat deed tiger woods bij het team van federer op de tribune? kan hij niet beter z'n landgenoot gaan steunen?
Hij zei in zijn dankwoordje dat ze normaalgesproken nooit bij elkaar konden gaan kijken, maar Tiger gezegd had dat als Federer de finale zou halen hij zou komen kijken. Natuurlijk is het de vraag hoe goed ze elkaar echt kennen en in hoeverre Nike hierbij betrokken is, al is Roger daar niet de persoon voor...quote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef addictivebeat het volgende:
goed van fedje
maar wat deed tiger woods bij het team van federer op de tribune? kan hij niet beter z'n landgenoot gaan steunen?
De meest complete tennisser ooit, lijkt me?quote:Op maandag 11 september 2006 16:06 schreef Komakie het volgende:
De forehand van Federer
Wat een ongelovelijk harde, diepe slag is dat. Misschien wel de beste op de tour
Alleen zijn backhand kan hij nog verbeteren. Voor de rest is hij zo fuckin compleet. Ongelooflijk!
Puur op techniek zijn er wel meer spelers waarbij het er vlekkeloos uitziet. Dan ben je echter nog steeds niet zo compleet als Federer. Bovendien ziet een technische perfecte slag bij een slungelige speler vaak raar uit.quote:Op maandag 11 september 2006 18:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De meest complete tennisser ooit, lijkt me?
Welke speler uit het verleden wist Federer qua techniek eigenlijk nog het meeste te benaderen? Ik heb alles voor Sampras niet bewust meegemaakt.
ze zitten bij het zelfde management bureau: IMG dacht ikquote:Op maandag 11 september 2006 13:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zei in zijn dankwoordje dat ze normaalgesproken nooit bij elkaar konden gaan kijken, maar Tiger gezegd had dat als Federer de finale zou halen hij zou komen kijken. Natuurlijk is het de vraag hoe goed ze elkaar echt kennen en in hoeverre Nike hierbij betrokken is, al is Roger daar niet de persoon voor...
Ja, maar toch, voor het geld of de publiciteit hoeven ze het niet te doen...quote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Corelli het volgende:
[..]
ze zitten bij het zelfde management bureau: IMG dacht ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |