Je hebt 'm niet centraal gezet.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
en nu maar hopen dat ik geen commentaar krijg
Woeptiedoe!quote:
ofcourse hoe kon het ook andersquote:
Euj, landrot. Tijd niet gezien hier.quote:
Je hebt iets te veel gekopieerdquote:Op donderdag 7 september 2006 22:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
en nu maar hopen dat ik geen commentaar krijg
Shrekquote:Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Woeptiedoe!
Somebody once told me
The world is gonna roll me
I ain't the sharpest tool in the shed
She was looking kind of dumb
with her finger and her thumb
In the shape of an 'L' on her forehead
hmmz ok... nou ja ik heb mijn best gedaan.. dat wist ik niet... had al niet gelijk door dat ik hem slootquote:Op donderdag 7 september 2006 22:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Je hebt de OP verkeerd. Je moet niet al die zooi kopieren op die pagina.!
!
!
dank... niet foutloos maar ach.. gelukkig hebben we modjesquote:Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Bizznitch het volgende:
A-E's BeF ontmaagding. *traantje wegpinkt
.
[..]
Shrek.
Ik had je minder snel verwacht.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hmmz ok... nou ja ik heb mijn best gedaan.. dat wist ik niet... had al niet gelijk door dat ik hem sloot![]()
nu heeft iedereen tenminste een reden om te lopen zeiken![]()
Wel ja, gebruik die kleur es.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef Misstique het volgende:
Zal ik t ff weghalen?
Fuck je bent erquote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef Misstique het volgende:
Zal ik t ff weghalen?
sja omdat je dacht dat ik het misschien goed zou doen... en dus beter zou lezenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik had je minder snel verwacht.
Naja.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik had je minder snel verwacht.
Nee doet ze nietquote:Op donderdag 7 september 2006 22:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met de billen bloot!
Niet letterlijk hè
Avé.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
bier
Eén van de beste TVP's ooit!quote:Op donderdag 7 september 2006 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
bier
Ahuhquote:Op donderdag 7 september 2006 22:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
sja omdat je dacht dat ik het misschien goed zou doen... en dus beter zou lezen
quote:
sorry wist niet dat ik daar nog bevoegdheid toe hadquote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef Misstique het volgende:
Zal ik t ff weghalen?
Ow nee?quote:
Alleen de TT kan je niet veranderenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
sorry wist niet dat ik daar nog bevoegdheid toe had
bedankt voor je subtiele hint
zeker als de modjes je al niet motten hequote:Op donderdag 7 september 2006 22:32 schreef SPK het volgende:
[..]
Alleen de TT kan je niet veranderen
Wat best wel jammer is soms
Volgende keer doe je het gewoon in 1 keer goed.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
sorry wist niet dat ik daar nog bevoegdheid toe had
bedankt voor je subtiele hint
De TI ook niet. Die kan niemand aanpassen, vreemd genoeg.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:32 schreef SPK het volgende:
[..]
Alleen de TT kan je niet veranderen
Wat best wel jammer is soms
als ik nog durfquote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgende keer doe je het gewoon in 1 keer goed.
Breuls kan die aanpassen, maar dat is erg overdreven voor een TI.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
De TI ook niet. Die kan niemand aanpassen, vreemd genoeg.
Enigszinsquote:Op donderdag 7 september 2006 22:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Breuls kan die aanpassen, maar dat is erg overdreven voor een TI.
Vreemd idd.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Enigszins
Ik snap niet dat dat zover is weggestopt in de code.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
nog wel een vraagje dan:
ik wist wel dat het topic centraal moest staan... maar hoe doe ik dat?, want daar kwam ik niet uit
Dat kun jij ook niet, dat moet een mod doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
nog wel een vraagje dan:
ik wist wel dat het topic centraal moest staan... maar hoe doe ik dat?, want daar kwam ik niet uit
Dat kan jij nietquote:Op donderdag 7 september 2006 22:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
nog wel een vraagje dan:
Tsskquote:Op donderdag 7 september 2006 22:31 schreef rompompom het volgende:
Het viel me nieteens opquote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef rompompom het volgende:
Vier keer 10.gif op een rij, da's best ok.
We kunnen het voor de zekerheid nog een keer zeggen. Door Spook ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef Misstique het volgende:
Ik denk dat nu duidelijk is dat ze het niet kan..
Jaquote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef Misstique het volgende:
Ik denk dat nu duidelijk is dat ze het niet kan..
ow waarom kreeg ik daar een opmerking over dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen modjes doen![]()
Neen, ik let op PI's.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Het viel me nieteens op!
ben je verveeld ofzo hansch.
Blije gezichten.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef rompompom het volgende:
Vier keer 10.gif op een rij, da's best ok.
Om je te stangen, duhquote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow waarom kreeg ik daar een opmerking over dan?![]()
We kunnen haar ook vragen of ze even een schop naar GC wil doen?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
We kunnen het voor de zekerheid nog een keer zeggen. Door Spook ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |