O.a. The Aviator, Gangs of New York.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef Soempie het volgende:
Je vindt het vast schandalig:
ik ken die man helemaal niet...laat staan dat ik een film kan noemen van hem![]()
![]()
Good Fellas Taxo Driver Raging Bullquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef Soempie het volgende:
Je vindt het vast schandalig:
ik ken die man helemaal niet...laat staan dat ik een film kan noemen van hem![]()
![]()
Klenski+1quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
Ik zal nog eens een makkelijke vraag stellen.
Deze was echt niet moeilijk Soempiequote:
Homdeck +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:29 schreef Homdeck het volgende:
42
Komt uit het boek "The Hitchhikers Guide to the Galaxy", waar een supercomputer miljoenen jaren heeft staan rekenen op het antwoord op de vraag van "Life, the Universe and Everything". Het antwoord was 42quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:31 schreef wyccie het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dat precies is? Het is al de tweede keer dat die vraag voorbijkomt, maar ik ken het niet.
dat komt aardig in de buurt. alleen gebeurde het ongeluk op de grond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:40 schreef Soempie het volgende:
vliegtuigongeluk?
ja in de rotorbladen zeg maar. dat was niet zo slimquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef Soempie het volgende:hij liep een een propeller van een vliegtuig?
quote:
neequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:51 schreef tong80 het volgende:
Al die recente filmsHebben jullie gen historisch besef ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |