Dat gebeurd in dit geluidsfragment ookquote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja ik heb gehoord dat ze beide nummers over elkaar afspeelden. Er was nauwelijks verschil te horen![]()
oh dat is deze link dus, dacht dat ik de originele tom petty had gedroptquote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja ik heb gehoord dat ze beide nummers over elkaar afspeelden. Er was nauwelijks verschil te horen![]()
dat staat in het refreinquote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef MaJo het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat het Mary Jane heet als je het nummer niet kent? Ik hoor het hem niet zingen.
gewoon ter verbetering en aanvulling op je collectie bedoel ikquote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef Gremen het volgende:
Mag een nummer downloaden wel? Dat is net zoiets als google gebruiken? extra resources aanwenden
nee, gebruik ook andere woorden uit die zinquote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef Waterweg het volgende:
Tom Petty - Mary Jane Poppins
bijnaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Mary Jane dance?
neequote:Op donderdag 7 september 2006 23:13 schreef MaJo het volgende:
Dus dat Mary Jane zit in Dani California? Das wel helemaal dom
Ah je hebt een stukje van het andere nummer gepostquote:
er moet nog een woord bij en dancing moet dance zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:14 schreef MaJo het volgende:
Mary Jane dancing?
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef BwennieBren het volgende:
Lieve luitjes, ik kan jullie niet bijbenen vandaag. Ik kan bijna niet focussen op mijn scherm en lettertjes en of het nu door mijn lensen komt of door de hoeveelheid rosé die ik net op het terras naar binnen heb lopen werken, een spel spelen gaat mij nu even niet lukken. Derhalve wens ik jullie een fijne voortzetting van AKQ en voor straks lekker slapen![]()
Doei BB!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef BwennieBren het volgende:
Lieve luitjes, ik kan jullie niet bijbenen vandaag. Ik kan bijna niet focussen op mijn scherm en lettertjes en of het nu door mijn lensen komt of door de hoeveelheid rosé die ik net op het terras naar binnen heb lopen werken, een spel spelen gaat mij nu even niet lukken. Derhalve wens ik jullie een fijne voortzetting van AKQ en voor straks lekker slapen![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef peaceman het volgende:
Mary Jane's last dance?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |