Hoi BBquote:
nee het gaat om een recenter nummer. uit 1993 om precies te zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 22:29 schreef dartfanaat het volgende:
Hoop dat ik een niet al te stom antwoord geef, maarre
Hotel California van The Eagles?
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef BwennieBren het volgende:
Sorry weet de vraag niet, maar wat een bijzondere OP. Asmo staat er nl. niet OP![]()
tell me baby?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef MaJo het volgende:
Weet het ook niet... Hoe heet trouwens het nieuwe nummer van RHCP? Wil die steeds, uhm, luisteren maar weet de naam niet meer
Ik had ook zoiets, 'Dani California' - hoe gaat die ookalweer?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef MaJo het volgende:
Weet het ook niet... Hoe heet trouwens het nieuwe nummer van RHCP? Wil die steeds, uhm, luisteren maar weet de naam niet meer
Ja dat is hemquote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets, 'Dani California' - hoe gaat die ookalweer?
Ben bang van nietquote:
np, jammer dat het geen quiz vraag wasquote:
haha inderdaad. Lekker nummertjequote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Gremen het volgende:
[..]
np, jammer dat het geen quiz vraag was
quote:She grew up in an indiana town
Had a good lookin momma who never was around
But she grew up tall and she grew up right
With them indiana boys on an indiana night
Well she moved down here at the age of 18
She blew the boys away, it was more than theyd se en
I was introduced and we both started groovin
She said, I dig you baby but I got to keep movin
...on, keep movin on
Zeker gaaf nummer.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha inderdaad. Lekker nummertjeHeel anders dan de rest van hun muziek. Had nooit gedacht dat het RHCP was toen ik het de eerste keer hoorde
Ja moet je doenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef Gremen het volgende:
[..]
Zeker gaaf nummer.
Dat was trouwens me eerste post ooit in deze reeks. Misschien maar eens meedoen nu alles weer op 0 staat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |