goed dat je aanmeld jij bent ook foutquote:Op donderdag 7 september 2006 21:10 schreef Dirktator het volgende:
Opsomtopique. Dan kun je net zo goed een topique starten over "dingen die beginnen met een k".![]()
Waar wacht je op jongen?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:10 schreef Dirktator het volgende:
Opsomtopique. Dan kun je net zo goed een topique starten over "dingen die beginnen met een k".![]()
Op de eerste beste admin die mij mod-rechten geeft zodat ik deze fluttopiques kan sluiten.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waar wacht je op jongen?
Kan je lang wachten, ze willen je heul niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:14 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Op de eerste beste admin die mij mod-rechten geeft zodat ik deze fluttopiques kan sluiten.![]()
Tsss...Yvonne is mijn schatje en Danny is mijn homeboy!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Kan je lang wachten, ze willen je heul niet.
mee eensquote:Op donderdag 7 september 2006 21:19 schreef droks het volgende:
Post hier foute dingen :D <-- Ook fout.![]()
Inderdaadquote:
Dan zie jij waarschijnlijk iets anders dan ikquote:Op donderdag 7 september 2006 21:31 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
ook fout darmen horen in je onderbuik niet in je mond![]()
ja dierenmischandeling ... zo slecht ...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:40 schreef Maeksy het volgende:
Bert en Ernie, omg. Ik wist het!
Bonsaikitten:
[afbeelding]
[afbeelding]
JUIST LACHUH MAN, EDGAR!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:41 schreef master_X het volgende:
[..]
ja dierenmischandeling ... zo slecht ...![]()
dat het nog bestaatquote:Op donderdag 7 september 2006 21:40 schreef Maeksy het volgende:
Bonsaikitten:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ik moest goed zoekenquote:
What the f*ck!? Laat die katjes met rust, simpele!! Stop die vent in een wekpotje!!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:40 schreef Maeksy het volgende:
Bonsaikitten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat schattigquote:
Rawrrrrrrquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |