Ik heb op dit moment een tijdelijk baantje, op zoek naar vast werk. Bij dit baantje staat de gehele dag Radio 538 aan.
Naast de gebruikelijke Rihanna's, Ilse deLange's, Pakito's en 'Pumping for love''s waar je je al de hele dag doorheen moet worstelen, is er 4 x per uur die geweldige reclame voor:
"HET DUIZENDSTE CONCERT VAN BLOF IN SPAARNWOUDE EN JIJ KAN ERBIJ ZIJN!!!! HIEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR BEN IK VEILIG!!! HIER AAN DE KUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR JE MIJN STEM< MIJN HEMELSBLAUW VERLANGEN!!!!! IK BEEEEN GEEN HEMINGWAY!!!!!! EN DAARNAAST WIN JE EEN GESIGNEERDE CD VAN UMOJA, DE NIEUWSTE CD VAN BLOF!!!!!! DIT IS EEN AANZOEK ZONDER RINGEN!!! HEYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ENNNNNN ALS KLAPPER OP DE VUURPIJL MAAK JE KANS OP EEN VIP-TREATMENT, BACKSTAGE-PASSES EN EEN ONTMOETING MET DE BAND!!!!!!! BEL, ZODRA JE EEN NUMMER VAN BLOF HOORT!!!
Als dan het programma weer verder gaat:
"Natuurlijk maak je ook kans op kaarten voor het duizendste concert van Blof, in Spaarnwoude, bla bla. En we hebben Astrid aan de lijn, Astrid, je bent de 44e beller!!"
"Nee dat meen je niet!!! WOEHOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAHHH SUPER ECHT HELEMAAL GEWELDIG YOIIIIEHAHAHHAAHAHAHHAA
![]()
"
==
Mijn klacht:
Die overhypte kutzooi voor een band, het is om droevig van te worden.
![]()
Zijn er nog mensen te vinden die de gehele dag een zender als deze kunnen aanhoren zonder zich te ergeren?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about