Ik zie het verband niet tussen de quote en dat filmpje?quote:
Lachen om -XX-?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MF plat, wat moet ik nu met mijn.....................
1) Boxer Bikes.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
Pepijn zonder titel?
Ik zie het verband niet tussen de quote en dat filmpje?
Dat filmpje duurde veel langer dan de bekende [x] geschikt [ ] ongeschikt reclames, dus heb vroegtijdig afgeslotenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2) Zie reclame -> wel geschikt, niet geschikt -<, maar jij mag natuurlijk geen TV kijken als moslim.
![]()
Ben jij nou zo snel, of is Rib-i nou zo langzaam. Geen spoor van 'm te bekennenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef Gawaine het volgende:
in afwachting van het verslag van Rib-i![]()
was vanavond ook al zoquote:Op donderdag 7 september 2006 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij nou zo snel, of is Rib-i nou zo langzaam. Geen spoor van 'm te bekennen
:^quote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef Gawaine het volgende:
Hij is pas net onderweg naar huis. We hebben nog even nagebabbeld met koffie. De temperaturen vielen een beetje tegen, gezien mijn verwachtingen.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef Gawaine het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
Bwaooooooop![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was het nou kikke of nietquote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Herstel, ik kende ze al maar op de dijkjes transformeerden ze tot ware ...uhmmm. Bwoaperszkilometerduivels (nog geen bestaand woord voor).
De rit naar de dijkjes toe ging redelijk gemoedelijk maar daarna was het in de verte de helmpjes en oplichtende remlichten volgen.
Tja, wat moet ik ervan vertellen, het was genietenen niks voor <25 Kw. No offence, maar dat hou je gewoon niet bij.
Behalve Gawaine dan, maar die rijd je op een skateboard waarschijnlijk nog kwijt op de dijkjes.
Was echt vet en ik ben heeeeeeeeeeel enthousiast, heeel heeeeeel erg enthousiast![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas geen foto's kunnen maken![]()
/enthousiaste post
Raus & Mercy, Thx 4 the coffee![]()
![]()
was ook helemaal geen geschikt / ongeschikt reclamequote:Op donderdag 7 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje duurde veel langer dan de bekende [x] geschikt [ ] ongeschikt reclames, dus heb vroegtijdig afgesloten
Sow, de 1e keer dat ik een dijkje pakte zoals het hoorde. En op de terugweg met 2 wielen los over een verkeersdrempelquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef -XX- het volgende:
Step up, lekkere filmin bios , al die muziek
hard, dansen!
Heerlijk![]()
Ja maar ik ben -XX-quote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]meeste mensen blijven in de bios op hun stoel zitten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |