hoe vaak in een maand en hoeveel keer heb je die film al?quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bestel em, wanneer ik geld heb wel eens via play.com
grapjas....quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoe vaak in een maand en hoeveel keer heb je die film al?
Boudisque in Utrecht zal 'm ook wel hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:14 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet dat 'ie uit is, ik heb hem hier in de buurt gewoon nog niet gezien. (en ik ga niet naar A'dam voor een film die ik stiekem toch al jaren als 1400MB DivX heb)
oehm fufuquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
I know joe eddieeee
i know joeee
you're the fuk joe guy
say fuck you eddieeee
You okay..??quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
I know joe eddieeee
i know joeee
you're the fuk joe guy
say fuck you eddieeee
funneh
The URL http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=30097430 that your are trying to see is not related to business, its content may be offensive and the SL policy prevents you from accessing the site.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:32 schreef mschol het volgende:
[..]
You okay..??
you need doktor???
trouwens:
http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=30097430
ik weet dat het langs is gekomen maar ik weet niet of jullie er nou uitwaren wat het was...
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:38 schreef Orealo het volgende:
[..]
The URL http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=30097430 that your are trying to see is not related to business, its content may be offensive and the SL policy prevents you from accessing the site.
Your IP address: xxx
The Category you are trying to access is Nudity.
SPOILER: strawberry panic 25-26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 22-09-2006 19:50:44 (zo goed ? O+) ]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd hoe snel je het doorhebt dat je die spoiler als de sodemieter tussen tags moet gaan zetten.
met titel!
SPOILER: test wtfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm gezien op dvd maar vond het niet echt grappig ofzo...quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
klassiekers kerel, klassiekers.
jeugd van tegen woordig
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:24 schreef borisz het volgende:
Torrents mogen niet, maar open dir's wel?
iig http://www.tenshi.spb.ru/anime-ost/ vol met anime muziek![]()
woooeii thnx!quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:24 schreef borisz het volgende:
Torrents mogen niet, maar open dir's wel?
iig knip[ vol met anime muziek![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:29 schreef Intronic het volgende:
DownThemAll! voor firefox komt hier goed van pas![]()
Voorkeurenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]die krijg alleen maar 503 foutmeldingen terug ...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:35 schreef Orealo het volgende:
[..]
Voorkeuren
Geavanceerd
dan maximaal aantal gedeeltes per download op 1 zetten
"1 (uitgeschakeld)"
Dan kan je spul op hervatten zetten
ik plaats alles ordelijk op mijn externe HDquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:35 schreef outcast_within het volgende:
noobs muahahahahahaha enzo. maar goed ga niet al die ost's downloaden. harde schijf een grote takkezooi is zonder systeem.
als ik er een wil dan torrent ik em wel
Wat vond je er eigenlijk zo vaag aan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:33 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb Glassy Ocean eindelijk binnen... 'k zal hem vanavond even kijken (Fok! gaat immers toch down)
Ik heb vanmiddag ook voor het eerst in mijn leven ge-gamecubedquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:00 schreef Orealo het volgende:
brb harvest moon op de gamecube mwuahah.
zit inmiddels al op 6GBquote:
waarom quote je in vredesnaam jezelf?quote:Op zondag 24 september 2006 02:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat vond je er eigenlijk zo vaag aan?
beetje vreemd, maar weinig vaags aan te ontdekken, dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |