Naar aanleiding van het darts deze week heb ik sbs6 maar eens een mailtje gestuurd. Ik stel voor dat iedereen dat gaat doen die zich aan het zelfde euvel irriteert!
Hij luidt als volgt:
quote:
Geachte heer, mevrouw,
Graag zou ik van u een serieus en eerlijk antwoord hebben op onderstaande vraag.
SBS6 zend regelmatig grote TV-toernooien uit van de dartsport. Dit doet SBS6 naar mening goed. Verslaggeving is leuk en de verfilming ervan is goed te noemen.
Helaas worden de grote toernooien, op de spannendste momenten, onderbroken door een aantal vervelende programma's, zoals Hart van Nederland, Piets Weerbericht en Shownieuws. En dan heb ik het nog niet eens over die irritante belspelletjes en reclames tussendoor. Dat zal ongetwijfeld veel geld opleveren voor SBS6, dus dat vind ik dan nog wel best.
Helaas wordt hierdoor de hele dartsport verziekt naar mijn mening en vallen fans af, die anders misschien wel zelf zouden gaan darten, hetgeen bevoordelijk is voor de nationale -en internationale dartsport.
Wat mij bevreemd echter is dat een sport zoals voetbal, wat uiteraard ook veel kijkers trekt, zeker wanneer het Nederlands Elftal speelt, niet wordt onderbroken door deze zeer vervelende en inhoudelijk nietszeggende programma's.
Wat mij nog meer bevreemd is, dat SBS totaal niks geeft om de duizenden reacties op zijn website, die allemaal gaan over bovenstaand onderwerp.
Dan hebben jullie een internetstreaming waarop de wedstrijden wel zijn te volgen, maar is deze website heel vaak niet te gebruiken, vanwege overbelasting, geen goede verbinding, en bovendien heeft niet iedereen geld voor een degelijke snelle verbinding om hier gebruik van te kunnen maken.
Of te wel: heel Nederland irriteert zich verschrikkelijk mateloos aan SBS6 (voornamelijk de programmaleiding). Op verzoek kan ik u talloze fora en discussieplatforms toemailen waaruit dit blijkt!
De vragen:
Waarom onderbreken jullie de live uitzendingen van darts, tijdens cruciale momenten, voor deze nutteloze programma's?
En waarom geven jullie geen sjoege als het gaat om de vele duizenden reacties omtrent dit zeer ergelijke probleem op jullie website?
Ik zou het zeer op prijs stellen en waarderen als u hierop een eerlijke reactie zou geven!
Met vriendelijke groet,
een darts -en voetbalfan (even vervangen voor mijn echte naam)
Dit forum heeft alles in huis!!!!
Remlof: Kap eens met je bagger.