Ik dacht eerst ook een keer dat iemand z'n gitaar aan het verneucken was met verschillende snarenquote:
spaanse/klassieke gitaar enzoquote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef Luutgaert het volgende:
We hebben hier een acoustische gitaar met drie ijzeren/stalen (?) snaren en drie plastic snaren, de plastic zijn de hoge snaren (1+2+3). Is 't erg dat ze verschillend zijn?![]()
Ik heb ook een akoestische gitaarquote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
akoestische gitaar is voor spaanse homo's![]()
en, ben je spaans en een homo?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een akoestische gitaar![]()
Ik heb ook een akoestische gitaar ja... En been niet Spaans en geen homo!!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
nog geenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:45 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik heb ook een akoestische gitaar ja... En been niet Spaans en geen homo!!
Wat voor'n gitaar heb jij??![]()
Ik heb er 3...quote:Op donderdag 7 september 2006 20:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb nog geen semi![]()
Eigenlijk kan dat niet he![]()
Nee hoor, teles heb ik in vijfvoud...quote:
Je bent zelf een zak strontquote:Op donderdag 7 september 2006 20:34 schreef Jorikjet het volgende:
kut gitaar, speelt als een zak stront
Ervaring?quote:
ik wel, gaat na een tijdje erg vervelen. je went er ook wel aan. maar je kan niks doen verder.quote:
Als je er 3 hebt, wat ben je dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
simpele som: 1x3 = 3...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je er 3 hebt, wat ben je dan?
? Lees die zin van imported_sphinx nog eens!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
simpele som: 1x3 = 3...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me duidelijk. Dan ben je Juanes (oftewel: uber homo)quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je er 3 hebt, wat ben je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |