Ik ga vanavond maar eens even op een paar Tele's spelen bij Feedback, dat lijkt me nou wel weer een mooie donderdagavondbesteding.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
Inderdaad, de laatste moet een nieuwe openen...
Trouwens, ik sluit me aan bij Svy, die tele deluxe in walnut is echt schitterend! Die kleur, of sunburst!
[afbeelding]
Maja als je dat niet door hebt gebeurd het ook nietquote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
Op zich wel, maar het idee was om mijn vakantiegeld aan vakantie te gaan besteden, dus om de verleiding nou op te zoeken....quote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens even op een paar Tele's spelen bij Feedback, dat lijkt me nou wel weer een mooie donderdagavondbesteding.![]()
Als er iets overrated is...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het idee was om mijn vakantiegeld aan vakantie te gaan besteden, dus om de verleiding nou op te zoeken.....
Inderdaad... je wil niet weten hoeveel vakantie ik heb laten schieten...quote:
Laat even weten hoe de gitaar speelt/klinkt, ik heb geen idee namelijk! (Ik ken wel de USA, maar niet de mexico)quote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens even op een paar Tele's spelen bij Feedback, dat lijkt me nou wel weer een mooie donderdagavondbesteding.![]()
quote:
Sorry ;-)quote:Op donderdag 7 september 2006 17:34 schreef Even het volgende:
Als je het topic sluit moet je ook een nieuwe openen
Kan gebeurenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:25 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Sorry ;-)
Vorige keer (tientallen topics geleden) sloot en opende ik er ook eentje, maar toen was eentje me voor... zal het onthouden voor de volgende keer.
tvp
ik zag hem laatst ergens in het vintage white met zwarte slagplaat! ook erg vet!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
Trouwens, ik sluit me aan bij Svy, die tele deluxe in walnut is echt schitterend! Die kleur, of sunburst!
[afbeelding]
Ja, dat is wel heel slecht.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef imported_sphinx het volgende:
kuttopic, slotje.
*slechtste tvp ooit plaatst*
Dat hoortquote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef Luutgaert het volgende:
We hebben hier een acoustische gitaar met drie ijzeren/stalen (?) snaren en drie plastic snaren, de plastic zijn de hoge snaren (1+2+3). Is 't erg dat ze verschillend zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |